d'espresso Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Funker hos meg, itunes på mac. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 RSS funker fint Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Og plutselig gikk det, fikk fyrt i gang mandagens nå. Den hasjlatteren.... Hahahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Må faktisk si det er interessant å se hvor forskjellige folk er her inne. Noen liker det ene og hater det andre og vice verca. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Noen her som tørs å gjette på kørr lenge jeg har hørt på rr? Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det er det samme når man begynte å høre på. Så lenge man hører på det. Jeg har hørt på det i mange år når det har spilt på radio eller hos andre. Fast i kanskje 3 år. Hva beuker dere for podcast? Bruker selv player fm på android og funker knirkefritt. Får varsel hver gang en ny poecast er lagt ut. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Bruker vanlig nettleser. Funker fisefint. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Pocketcast. Da begynner den der eg sluttet uavhengig om eg brukte nettbrettet eller mobilen sist. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Pocketcast. Da begynner den der eg sluttet uavhengig om eg brukte nettbrettet eller mobilen sist.Samme med player fm. Og kan streames eller nedlastes. Har oså en sleeper såden skrur seg av etter x antall minutter. Genialt så den slipper å spille av mange uhørte episoder når man sovner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ja er mange som er gode! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Brukte BeyondPod, men etter endel trøbbel og feil bytta jeg over til Podcast Addict. Synes den funker kjempebra. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Podkicker funker knirkefritt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Noen her som tørs å gjette på kørr lenge jeg har hørt på rr? Tre tusen milliarder billiarder år sjølsjagt' Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Feil. 2 månedar Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Feil. 2 månedar Hørte du ikke piloten live når de lagde den? Det gjorde nemlig jeg, og derfor er mine meninger om innslag verdt mer. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ser ikke ut til at det blir valgvake-sending i år. Kjipt, synes jeg i så fall. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Sikkert en og annen som har vært i samme situasjon som det jeg er i nå.. Jeg er litt usikker på hvor langt bak jeg har hørt RR, men vet at det ikke er så langt tilbake som 2006, for å si det sånn.. Så jeg har veldig lyst til å starte fra scratch, og bare høre meg oppover, men det er ikke så lett. Podcast-programmene jeg har vært innom går bare tilbake til og med 2012. I den velkjente bukta finner jeg bare et par torrents. En av de er på vei ned nå. 50 gb med en seeder.. Yay. Råd? Edit: Tror jaggu det skal gå bra, jeg.. Det finnes en gud!! Endret 13. september 2015 av Haakon* Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Kjapt spørsmål: hvorfor begynte de å kalle dama til Bjarte for Kato? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Kjapt spørsmål: hvorfor begynte de å kalle dama til Bjarte for Kato? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Han ville ikke bruke navnet hennes, og brukte ofte å være upersonlig nok til å kalle henne "en jeg deler leilighet med". Så spinner de videre på dette, og spøkte med vedkommende egentlig var Bjartes selvforsvarsekspert (som Cato i Pink Panther) som gjemte seg rundt om i leiligheten før han plutselig skulle overfalle Bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå