Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Noen her som tørs å gjette på kørr lenge jeg har hørt på rr?

Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion Centillion.

Lenke til kommentar

Det er det samme når man begynte å høre på. Så lenge man hører på det. Jeg har hørt på det i mange år når det har spilt på radio eller hos andre. Fast i kanskje 3 år.

Hva beuker dere for podcast? Bruker selv player fm på android og funker knirkefritt. Får varsel hver gang en ny poecast er lagt ut.

Lenke til kommentar

Pocketcast. Da begynner den der eg sluttet uavhengig om eg brukte nettbrettet eller mobilen sist.

Samme med player fm. Og kan streames eller nedlastes. Har oså en sleeper såden skrur seg av etter x antall minutter. Genialt så den slipper å spille av mange uhørte episoder når man sovner.
Lenke til kommentar

Sikkert en og annen som har vært i samme situasjon som det jeg er i nå.. Jeg er litt usikker på hvor langt bak jeg har hørt RR, men vet at det ikke er så langt tilbake som 2006, for å si det sånn.. Så jeg har veldig lyst til å starte fra scratch, og bare høre meg oppover, men det er ikke så lett. Podcast-programmene jeg har vært innom går bare tilbake til og med 2012. I den velkjente bukta finner jeg bare et par torrents. En av de er på vei ned nå. 50 gb med en seeder.. Yay.

Råd?

Edit: Tror jaggu det skal gå bra, jeg.. Det finnes en gud!!

c829f967439cbedc2904d1202450c471.png

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Han ville ikke bruke navnet hennes, og brukte ofte å være upersonlig nok til å kalle henne "en jeg deler leilighet med". Så spinner de videre på dette, og spøkte med vedkommende egentlig var Bjartes selvforsvarsekspert (som Cato i Pink Panther) som gjemte seg rundt om i leiligheten før han plutselig skulle overfalle Bjarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...