Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har hørt sendingene etter sommeren og synes snustesten er kostelige greier?

Har hørt RR fast i sju år eller noe, og mener fremdeles det er et kvalitetsprogram, men det

er mest på grunn av samspillet/praten mellom de tre, historikken med alle referansene osv.

Noe av det morsomste jeg vet er når Bjarte trekker fram en "gammel referanse", som et navn

på en obskur studiomusiker fra 90-tallet, og det blir krangel om "kjentheten" på personen og ordspill på "Kari Gjerrums karriere".

eller når grisepratet tar overhånd og Steinar kjemper en umulig kamp for å styre villhestene og blir svett.

De to siste kronikkgatene har jeg kunnet forutse i samme øyeblikk som praten gikk på lufta. Man koser seg.

Koser seg gjør man ikke når dårlige ideer erstatter fungerende poster og spalter bare for å finne på noe nytt

og vise at de gjør noe på disse seminarene sine. Snustesten er det mest umorsomme de har hatt siden Steinar

prøvde alternativ 1/2-systemet på fleipolini, og det kommer fra en som har snust like lenge som jeg har lyttet til RR.

Jeg tror de senser selv at denne posten er dårlig mottatt, og da skjønner jeg ikke hvorfor de velger å

fortsette heller enn å legge den død. Virkelig få ting jeg regelrett misliker med dette programmet, men snustesten

og "jeg var på tv/gjorde opptak/er på kino"-snakk i siste 24 er blant dem. Vi som liker 95% av det de gjør er jo

programmets grunnfjell og å kunne si ærlig at vi likevel ikke sluker alt rått. Det som skiller tilhengere fra nolduser.

Av det nye de har startet med denne sesongen er det bare gründerdansen m/ tilhørende intro

som jeg synes er skikkelig bra. Den kjenningen blir jeg i godt humør av, alltid. Spennende innholde i spalten og.

Dagens idè med subsidierte, reklamefinansierte mikrobølgeovner med en skjerm, der glasset normalt er som viser

Youtube-snutter tilpasset tilberedingens lengde... Makaløst.

Håper jeg ikke var moron for de som enda ikke har lyttet til dagens dans.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Haters gonna hate,digger RR, skjønner at de må prøve å fornye seg.

Men det må være lov å være kritisk, eller?

Forøvrig: gå inn her folkens, å stem! http://radio.no/radiodagene/

Om man åpner siden i privat-fane så ser det ut som man kan stemme flere ganger på rad.

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar

Ja jeg hører jevnt og trutt gjennom hele programmet og kommer aldri til det punktet at jeg synes noe er dårlig eller dumt.

Nå har jeg hørt på RR i snart 10 år da.

Det jeg synes er rart med snustesten er at to av de har snust en god stund, men likevel så lite om snus. For eksempel rota de fælt med navnene til de snusene som bare heter et tall, eller styrken på snus og hvorfor noen er white (kanskje de bare spilte dumme).

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Brannfakkel: Jinglen til Grunderdansen er den dårligste Tore har laget de siste fem årene. Jeg liker de rytmiske, funky jinglene som Påleggstesten, radioen er din og forsåvidt postkasse, og mange andre. Likte faktisk godt jinglen til buktalerposten og.

Jinglen til gründerdansen mangler helt punch.

Lenke til kommentar

Siden det virker som man må starte ethvert innlegg her med selvskryt av hvor stor fan man er: Jeg har hørt fast på RR siden de begynte i 2006 og hørt samtlige episoder 3-4 ganger.

Poenget mitt er at det alltid vil være folk som klager og misliker deler av spaltene/postene/innslagene. Det hadde ikke vært mulig å kun snakke useriøst 8 timer i uka, og de trenger noen faste punkter, blant annet for å ha noe å digrere fra.

De har hatt mange poster/innslag oppigjennom som har vært dårlig i mine øyne, mens andre syns de har vært gode. F.eks. Bjartes daybook syns jeg er elendig, mens andre liker det. Jeg digget lommelegen og pygmeindianerne, mens andre sikkert mislikte det.

At dere sitter her og synses noen innslag holder lavere kvalitet er helt greit, men dere (noen av dere) påberoper dere at deres holdning er gjeldende for alle. Det er bare latterlig.

For de som har hørt på i snart 10 år, så merker man at det går opp og ned, det er uansett milevis bedre enn det var i starten.

Synes også det er helt greit at de tar pauser hvert halvår, selv om jeg personlig gjerne skulle hatt episoder å høre på året rundt, står de helt fritt til å gjøre akkurat som de vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Siden det virker som man må starte ethvert innlegg her med selvskryt av hvor stor fan man er: Jeg har hørt fast på RR siden de begynte i 2006 og hørt samtlige episoder 3-4 ganger.

Poenget mitt er at det alltid vil være folk som klager og misliker deler av spaltene/postene/innslagene. Det hadde ikke vært mulig å kun snakke useriøst 8 timer i uka, og de trenger noen faste punkter, blant annet for å ha noe å digrere fra.

De har hatt mange poster/innslag oppigjennom som har vært dårlig i mine øyne, mens andre syns de har vært gode. F.eks. Bjartes daybook syns jeg er elendig, mens andre liker det. Jeg digget lommelegen og pygmeindianerne, mens andre sikkert mislikte det.

At dere sitter her og synses noen innslag holder lavere kvalitet er helt greit, men dere (noen av dere) påberoper dere at deres holdning er gjeldende for alle. Det er bare latterlig.

For de som har hørt på i snart 10 år, så merker man at det går opp og ned, det er uansett milevis bedre enn det var i starten.

Synes også det er helt greit at de tar pauser hvert halvår, selv om jeg personlig gjerne skulle hatt episoder å høre på året rundt, står de helt fritt til å gjøre akkurat som de vil.

Må bare si at lommelegen er noe av det beste de har gjort noen gang.. Fy fadern, digger det!!!

Forøvrig synes jeg gründerdans-introen er helt sjef.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...