MKej Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hvordan faen er det mulig.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) En eller annen i Nrk burde klare å legge ut podcasten rett etter 13.00. Jeg tror det er et relativt slapt firma å jobbe i.. Det er liksom ikke så farlig om ting ikke er 100% profesjonelt og punktlig hele tiden. Noe som forsåvidt er en bra ting også. Endret 4. september 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Men det å klippe til en sending skal ikke ta noe særlig mer enn 15min. Det vil si det er 15 min med jobbing som atoppet podcasten fra å bli lagt ut. DET er for slapt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Egentlig burde det kunne skje nærmest automatisk. For å spille en sang må det trykkes på en knapp. Og dersom man kunne lagre tidspunktene denne "play" knappen trykkes, så kan et program automatisk fade ut og inn og kllippe bort det som er i mellom, slappe på intro, outro og diverse andre lydsnutt. Men tipper det sitter en eller annen på bunnen av stigen og klipper og limer manuelt. Endret 10. september 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Nesten skuffet over at Tore ikke klikka mer en han gjorde. Men knipsing på pung er vel ikke så gale som yrkesskole-modus. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hva i all verden var det der "Land down under" greiene? Merkelig og rotete Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Fikk ikke helt med meg sammenhengen der, men det er vel en av de mest spilte låtene på p4/radionorge, så kanskje det hadde noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hva i all verden var det der "Land down under" greiene? Merkelig og rotete Skjønte du ikke hva det var, eller sier du bare at du ikke likte det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg skjønte det ikke. Skulle de sjekke om P4 spilte den sangen? Og hvordan skal det foregå neste gang? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 De spiller Land Down Under-lotto. Tuner inn til P4, RadioNorge og en valgfri kanal. Spiller de sangen, vinner deltakeren. Tviler på de kan holde det gående særlig lenge. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Åh, haha, så det var det Tore stresset sånn med. Har ihvertfall fått sangen på hjernen nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ganske sikker på at det ikke er originalt slik Tore hevdet. Dvs kanskje lottoversjonen er det, men det har vært andre programmer som har tunet inn på kommersielle radioer for å gjøre narr/høre på/noe. Blant annet P3morgen. Kanskje RR og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Synes de har vært uheldige med spalter og poster denne runden. Land down under funket dårlig, sammen med kontrafaktisk, 30 spørsmål og snustesten. Virker som de prøver litt for hardt. Tror de fleste lytterne egentlig liker det litt spontane "snikksnakket" best. Eller? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Enig, men synes 30 spørsmål ikke er så ille. Synes de heller bør fokusere på flere karakter, få tilbake noen av de gode gamle.. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Savner han her jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 30spm er bra. Men de kunne tatt det litt mer seriøst enkelte ganger. Mener ikke at det skal være som 20spm, men ene gangen ble det så mye tull at det ikke var morsomt engang. Sier ikke at de skal droppe humoren, langt ifra Kontrafaktisk var greit de to første gangene, nå er det repetivt og ikke veldig spennende. Snustesten er grei. Snuste selv innimellom tidligere, så kan relatere til det. Men skjønner veldig godt at de fleste misliker det. Men det samme var det jo med vintesten og. Jeg misliker vin så da kunne jeg ikke relatere til det, og det var ikke appellerende til meg. Men sånn er det, lurer på hva de skal teste etter jul Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Egentlig setter jeg det spontane babbelet med masse forskjellige referanser hit og dit, høne i halsen, feilsnakking, brannfakler fra Tore, kronikkalarmer osv høyest. Synes mange av de postene (det gjentar vi ikke) og spaltene som tidl. har fungert bra men blitt nedlagt godt kunne vært med fremdeles. Enig i at det er mye av det nye denne høsten som ikke holder helt mål etter min mening. Først og fremst den kjedelige snustesten. Gründerdansen og kronikkposten synes jeg helt klart har noe for seg. Hvis de skal fortsette med snustesten må de gjør som med røyk, øl, vin, snacks og drops... Nemlig assosiere rundt det, komme med anekdoter, smaksnotater osv. Nå virker det som de har funnet på en forbrukertest, fått dårlig feedback og fortsetter på trass med å gi random karakterer i en fei uten at det er noe underholdning i det. En drømmeoppskrift på en RR-sending: - Løst og ledig åpningsstikk med begynnende digresjoner - Siste 24 om kjøttdeig, Biggie, Lilyhammer og reservedøtre - En av de innringerne som er morsomme enda (f.eks Sudde, Jan Marvin, Daniel Raniel eller John Spencer, IKKE Trude eller Supa) - Spalte (helst dilemmas, gründerdans eller folkets røst) med nok tid til at de rekker noen mails - En liten konkurranse. Favorittene er radioen er din og selvfølgelig stavmixeren. Yrket ditt var heller ikke dumt. - Avsluttende avstraffelse Ang. det som diskuteres lengre oppe: Tror nok "Down under-Lotto" var et engangsforsøk. Tore er kreativ og det er bra, men det der kan jo ikke fungere som underholdning i lengden... 1 Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ang. vintest kontra snustest: Da de testet rød- og hvitvin var det jo masse humor med neser/lukting, skriften på etikketen og kødd med elitefolk kontra vanlige folk, mens i den posten de har startet nå er det nærmest en unnskyldende tone. "Sorry, dette er ikke morsomt, men vi må bare gjennom det".. Og da kan det like godt fjernes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 BananLaks: (vis det er lov å si) etter hjul er det nok pause igjen, skal du se. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ang. vintest kontra snustest: Da de testet rød- og hvitvin var det jo masse humor med neser/lukting, skriften på etikketen og kødd med elitefolk kontra vanlige folk, mens i den posten de har startet nå er det nærmest en unnskyldende tone. "Sorry, dette er ikke morsomt, men vi må bare gjennom det".. Og da kan det like godt fjernes. Enig. Er ikke ofte jeg blir lei av ting ang. RR, men nå tror jeg at jeg faktisk er lei av disse forbrukertestene. I hele fjorsesongen måtte vi høre på resepsjonistene krangle om hvorfor de hadde delt topplisten opp i to forskjellige lister - én for drops og én for pastill, og da også var det samme unnskyldning. "Nei, nå starta vi det slik, så da får vi bare fortsette sånn". Men hver mandag var det samme dansen. Og når klagingen blir repetativ sånn som det, da er det rett og slett bare irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå