Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan går det med samlingen av alle RR-episodene? Har en hel sommer i møte, uten Radioresepsjonen.

Holder på å laste ned de RR podcastene du la ut. Takker masse for hjelpen.

Har ikke fått hørt de siste sendingene fra hove, men det er sånn at rr tar sommerferie? Når hopper RR i gang igjen ?

Lenke til kommentar

De tar ferie nå. Vet ikke når de kommer tilbake, men jeg fikk inntrykk av at det ville bli en del forandringer. Håper bare de ikke prøver å finne opp hjulet på nytt. Når de har startet opp etter en ferie har det vært nokså kjedelig, med nye tåpelige poster som droppes etter hvert (noen som husker 200 gram? :p).

Lenke til kommentar
For å banne litt i kirken, er ikke noen av dere her som tilfeldig vis samler på Podcaster fra ken eller torkil på p3?

I do! har så og si alle fra mars 07 frem til de tok ferie i år...

Deila, jeg har sendt deg en liten PM ang noen sendinger. Gikk glipp av dems sendinger mens jeg var borte på ferie også:(

Lenke til kommentar
Hele NRKs podcast-server er vist nede.

http://www.nrk.no/podkast/[/url] ]Podkast-tjenesten er nede

Podkast-tjenesten er for tiden nede på grunn av teknisk feil på serverene. Vi jobber med å sette opp nye servere, og beklager ulempene dette måtte medføre for brukerne.

æsj dette er kjipe greier; jeg har ikke mulighet til å høre på RR direkte, så jeg er totalt avhengig av poopkasts...

håper de får en årnings snart. jeg mangler også alt etter 12/6. episodene fra 17.,18. og 19. står bare å spinner i iTunes...

man kan grine av mindre :no:

;)

Lenke til kommentar
Tror podcasttjenesten blir bedre etter serverfiksen. Det er blant annet snakk om at mp3-filene skal ligge lengere ute på serveren, ikke de 5 episodene de ligger nå.

Det var på tide.

Forøvrig er alle de siste 22 episodene lagt ut her: http://nrkbeta.no/alle-de-siste-episodene-...rkbetas-lesere/

Ja, jeg sendte ei melding til NRKBeta idag. Fikk mail med takk for at jeg hadde gjort dem klar over det, og så var det tydeligvis litt ækksjen på radiohuset etterpå med flere postinger på bloggen om saken.

Lastet akkurat ned en av MP3-ene. Når man ikke får dem via iTunes blir det ikke lagt til ordentlig meta-informasjon, og de kommer ikke inn i podcast-menyen, så jeg venter inntil serveren er oppe igjen.

Har forresten noen gamle sendinger med samme problem. Noen som vet hvordan man tvinger iTunes til å legge dem inn på rett plass, med andre ord ikke i musikkområdet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...