Jakoozie Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Det er vel at noe med at halvfeilt, skalla "norsketnisk" fyr er en type person det finnes ganske mange av, og som generelt ligner en del på hverandre. Bare det at han ikke har hår gjør at han veldig lett blir sammenlignet med mange. Men ja, noen av dem er faktisk veldig like. Endret 20. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Kan noen legge ut bæsjehistoriene til Tore på youtube? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Gårsdagens sending var ekstremt underholdende og morsom. Spesielt Tore synes jeg virkelig har kommet tilbake til sitt ess, og jeg fikk en følelse av at jeg hørte på en sending fra 2009/2011, som jeg mener er de to beste sesongene til programmet. Selv om jeg ikke er like fan av alle de nye spaltene og postene (postene, postene), tør jeg påstå at hele den første uka deres har vært terningkast 6. Sitter igjen med en helt annen følelse nå enn jeg gjorde for et år siden. Endret 21. august 2015 av Sanchez_ 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 "For all del ikke begynn, med e-sigaretter, det er bare teit" - Steinar. Ikke heelt enig med han der men. Hvorfor har de med slik knipsing? Hatt så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Fordi det er ulovlig å klappe.. I utgangspunktet skal vel den som klapper skytes. Så; knipsing = klapping. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Ulovlig å klappe? Og har aldri skjønt helt hva de sier under introen hvor de sitter på bar og synger. Den siste delen, hvor de synger. Selv om jeg har hørt på siden de begynte med det Endret 21. august 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 The landlords daughter Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Ulovlig å klappe? Og har aldri skjønt helt hva de sier under introen hvor de sitter på bar og synger. Den siste delen, hvor de synger. Selv om jeg har hørt på siden de begynte med det Det har bygget seg opp en del regler, tradisjoner og folklore gjennom 9 år. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 De mente at det var for mye klapping i radiosendinger, og spesielt i programmer uten publikum der man klappet for seg selv. Så i starten av 2009 ble klapping forbudt, og Tore prøvde en kort periode å innføre RRs kvalitetsstempel (lyden av at de slo på mikrofonen eller i håndflaten eller noe). Litt senere fikk de inn et tips fra en lytter som foreslo at de kunne knipse i stedet, som de vistnok gjør i Snooker. Og fra den gang ble knipsingen erstatning for klapping i RR. Jeg har akkurat hørt gjennom den delen igjen (starten av 2009) for tredje gang. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Likte måten de løste ingen skyting på. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Ah Hvor hører man igjen gamle episoder? På player FM går det bare tilbake til 2012. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Torrenter. Ligger vel på tpb? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Er det bare jeg som syns det er utrooolig likt stemmen til Bjarte når han som synger andre linja i Landlord's daughter stemmer i? Jeg trodde det var han gnaske lenge faktisk. "Of wenches and bawdy house queens by the score" denne l 2 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Er det bare jeg som syns det er utrooolig likt stemmen til Bjarte når han som synger andre linja i Landlord's daughter stemmer i? Jeg trodde det var han gnaske lenge faktisk. "Of wenches and bawdy house queens by the score" denne l Helt enig. Jeg trodde også det var han i kanskje fire år, før jeg hørte originalen. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Husk å sende de postkort med forslag til ord de kan bruke til 30 spørsmål. Det var en utrolig morsom post, vurderer nesten å høre på orginalprogrammet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Husk å sende de postkort med forslag til ord de kan bruke til 30 spørsmål. Det var en utrolig morsom post, vurderer nesten å høre på orginalprogrammet Har du ikke sett/hørt det? Er jo av de bedre gameshowkonseptene. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jo, jeg har hørt om det, Bjarte har jo og reklamert veldig for det. Er det bra? Regner selvfølgelig med at det ikke er så drøyt som RR da Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Njaa... Synes det var bedre før da Knut Borge var programleder. Det er underholdende, men definitivt med underholdning og humor som passer best for relativt godt voksne folk. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 20 spørsmål er gøy, men synes det er veldig lite kreativt at radioresepsjonen bare kopierer rett fra de? Jingelen var veldig morsom, men de kan da ikke kjøre den konkurransen hver eneste uke? Det er jo like lite oppfinnsomt som å ta dagen i dag to år på rad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå