Rigmor Ortiz Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Fikset. Endret 13. august 2015 av Viking Chieftain of Gains 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Haha, den var konge. Liker at de subtilt viser at de egentlig kjører veldig sakte. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Dæven så slank Tore er! Han har vært sånn ganske lenge nå. Er genuint nysgjerrig på hvordan han har fått dette til. En ting er å slanke seg, men å holde seg nede over tid er statistisk sett veldig vanskelig. Spise mindre en kroppen trenger. Statistikken blir nok preget av alt for mange jojo-slankere og folk som går på "slanke-kur". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Den nye promoen til RR er postet på facebook-siden deres. Får ikke linket til den. Dæven så slank Tore er! Han har vært sånn ganske lenge nå. Er genuint nysgjerrig på hvordan han har fått dette til. En ting er å slanke seg, men å holde seg nede over tid er statistisk sett veldig vanskelig. Ofte er det så enkelt som å slutte med brus og sjokolade/digg i ukedagene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 At ingen har kommet på det slanke trikset før!!? Spise mindre og kutte ut godteri! Lett!! Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 At ingen har kommet på det slanke trikset før!!? Et slankt triks? 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Den nye promoen til RR er postet på facebook-siden deres. Får ikke linket til den. Dæven så slank Tore er! Han har vært sånn ganske lenge nå. Er genuint nysgjerrig på hvordan han har fått dette til. En ting er å slanke seg, men å holde seg nede over tid er statistisk sett veldig vanskelig. Ofte er det så enkelt som å slutte med brus og sjokolade/digg i ukedagene. Mja. Tviler litt på det. Men samme det, han kommer aldri til å snakke om sånt uansett Er ikke spesielt stor selv akkurat, men er litt interessert i sånt av en eller annen grunn. Og "spise mindre enn kroppen forbrenner"-aktige forklaringer er ikke spesielt informative. Det er litt som å si at det eneste man trenger å gjøre for å overleve er å unngå å dø. Endret 12. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 At ingen har kommet på det slanke trikset før!!? Et slankt triks?Syntes ikke det var spesielt fett triks nei...? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Han sykler vel til jobb og. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Den nye promoen til RR er postet på facebook-siden deres. Får ikke linket til den. Dæven så slank Tore er! Han har vært sånn ganske lenge nå. Er genuint nysgjerrig på hvordan han har fått dette til. En ting er å slanke seg, men å holde seg nede over tid er statistisk sett veldig vanskelig. Ofte er det så enkelt som å slutte med brus og sjokolade/digg i ukedagene. Mja. Tviler litt på det. Men samme det, han kommer aldri til å snakke om sånt uansett Er ikke spesielt stor selv akkurat, men er litt interessert i sånt av en eller annen grunn. Og "spise mindre enn kroppen forbrenner"-aktige forklaringer er ikke spesielt informative. Det er litt som å si at det eneste man trenger å gjøre for å overleve er å unngå å dø. Jeg har gått ned mest sannsynlig mer enn det Tore gjorde, på mindre tid, og svaret er noe så enkelt som å spise mindre enn kroppen forbrenner. Det jeg har erfart, og flere er enige med meg i, er at det er 70/30. 70% kosthold, og 30% aktivitet som skal til. Kan jo sitte stille en god periode mens man går ned mye, men jeg kombinerte det. For min del endte det med det mange mener er usunt, telle kalorier. For meg fungerte det strålende. Holdt vekten jeg er fornøyd med i flere år nå, og det er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hahahah, de er flinke på å lage promoer! Gleder meg veldig nå. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Er promoen tatt ned allerede, eller kun hos meg det ikke funker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 NRK la ut sin egen. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Jepp, jeg fikk copyright claim på den. Beklager gutter. EDIT: Link oppdatert med nrk sin. Endret 13. august 2015 av Viking Chieftain of Gains Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hvorfor roper Steinar "det er badevakta mi", når Tore kaster noe bakover? Jeg har bare sett 10 minutter av den første Mad Max-filmen, så jeg skjønner ikke humoren. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 "det er matpakka mi" Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Nei, det må være feil. Steinar kjøper alltid mat i byssa. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 "Det er badevekta mi" Knegg. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 postkasseshow på rockefeller 20okt. Billettar i salg i morgon. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 postkasseshow på rockefeller 20okt. Billettar i salg i morgon. Postkasseshow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå