Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven så slank Tore er! Han har vært sånn ganske lenge nå. Er genuint nysgjerrig på hvordan han har fått dette til. En ting er å slanke seg, men å holde seg nede over tid er statistisk sett veldig vanskelig. 

Spise mindre en kroppen trenger. Statistikken blir nok preget av alt for mange jojo-slankere og folk som går på "slanke-kur". 

Lenke til kommentar

Den nye promoen til RR er postet på facebook-siden deres. Får ikke linket til den.

Dæven så slank Tore er! Han har vært sånn ganske lenge nå. Er genuint nysgjerrig på hvordan han har fått dette til. En ting er å slanke seg, men å holde seg nede over tid er statistisk sett veldig vanskelig.

Ofte er det så enkelt som å slutte med brus og sjokolade/digg i ukedagene.

Lenke til kommentar

Den nye promoen til RR er postet på facebook-siden deres. Får ikke linket til den.

Mja. Tviler litt på det. Men samme det, han kommer aldri til å snakke om sånt uansett :p

Er ikke spesielt stor selv akkurat, men er litt interessert i sånt av en eller annen grunn. Og "spise mindre enn kroppen forbrenner"-aktige forklaringer er ikke spesielt informative. Det er litt som å si at det eneste man trenger å gjøre for å overleve er å unngå å dø. 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Mja. Tviler litt på det. Men samme det, han kommer aldri til å snakke om sånt uansett :p

Er ikke spesielt stor selv akkurat, men er litt interessert i sånt av en eller annen grunn. Og "spise mindre enn kroppen forbrenner"-aktige forklaringer er ikke spesielt informative. Det er litt som å si at det eneste man trenger å gjøre for å overleve er å unngå å dø. 

Jeg har gått ned mest sannsynlig mer enn det Tore gjorde, på mindre tid, og svaret er noe så enkelt som å spise mindre enn kroppen forbrenner. 

Det jeg har erfart, og flere er enige med meg i, er at det er 70/30. 70% kosthold, og 30% aktivitet som skal til. Kan jo sitte stille en god periode mens man går ned mye, men jeg kombinerte det. For min del endte det med det mange mener er usunt, telle kalorier. For meg fungerte det strålende. Holdt vekten jeg er fornøyd med i flere år nå, og det er ikke noe problem.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...