Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste er vel at nye jingler kommer på plass før sesongen er over.

Tror forøvrig jeg må begynne å podcaste nå. Selv om jeg mister musikken. Jobben nekter fortsatt å installere DAB i bilen.

Podkaste er jo overlegent alt du har av radio! Når det er sagt så koster dab+ til bilen rundt 800kr og det tar et kvarter å sette inn selv.
Lenke til kommentar

Jeg hørte nettopp RRs små naturdetektiver. Med alle peser RR får i media kan jeg ikke huske at noen klaget på det? Rart?

De var ikke kjente nok da tror jeg. De gjorde mye kontroversielt i programmets yngre dager. F.eks Holmlia Folkehøgskule/Yolanda & Monique, Walter Tjøstheim, Spencer. Mediene følger mye mer med på hva de sier nå som de har vært en del på TV hele gjengen.

Den eneste kontroversen avisene plukket opp fra den tiden var vel Mira Craig-gate? 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg hørte nettopp RRs små naturdetektiver. Med alle peser RR får i media kan jeg ikke huske at noen klaget på det? Rart?

De var ikke kjente nok da tror jeg. De gjorde mye kontroversielt i programmets yngre dager. F.eks Holmlia Folkehøgskule/Yolanda & Monique, Walter Tjøstheim, Spencer. Mediene følger mye mer med på hva de sier nå som de har vært en del på TV hele gjengen.

Sholanda ;) 

Lenke til kommentar

Tror "mediehysteriet" skyldes at media plutselig fant ut at det var veldig mange som trykte på saker som handlet om RR, altså oss. De tingene det har blitt oppslag om er vel egentlig ikke i nærheten av det verste engang.

Tja, tror heller det er det at det er blitt en populær fritidssyssel i Norge å ta seg nær av alt mulig. Selvsagt er db, vg etc å dekker det. For eksempel den downs-saken. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...