One 7 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Er vel 17 August tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det viktigste er vel at nye jingler kommer på plass før sesongen er over. Tror forøvrig jeg må begynne å podcaste nå. Selv om jeg mister musikken. Jobben nekter fortsatt å installere DAB i bilen. Podkaste er jo overlegent alt du har av radio! Når det er sagt så koster dab+ til bilen rundt 800kr og det tar et kvarter å sette inn selv. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 På nyhetene i dag snakker de om en personlig tragedie. Kanskje de heller burde kalle det en personlig komedie. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Han der gærningen i Oslo? Skjønner ikke helt koblingen til denne tråden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg hørte nettopp RRs små naturdetektiver. Med alle peser RR får i media kan jeg ikke huske at noen klaget på det? Rart? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Jeg hørte nettopp RRs små naturdetektiver. Med alle peser RR får i media kan jeg ikke huske at noen klaget på det? Rart? De var ikke kjente nok da tror jeg. De gjorde mye kontroversielt i programmets yngre dager. F.eks Holmlia Folkehøgskule/Yolanda & Monique, Walter Tjøstheim, Spencer. Mediene følger mye mer med på hva de sier nå som de har vært en del på TV hele gjengen. Den eneste kontroversen avisene plukket opp fra den tiden var vel Mira Craig-gate? Endret 7. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg hørte nettopp RRs små naturdetektiver. Med alle peser RR får i media kan jeg ikke huske at noen klaget på det? Rart? De var ikke kjente nok da tror jeg. De gjorde mye kontroversielt i programmets yngre dager. F.eks Holmlia Folkehøgskule/Yolanda & Monique, Walter Tjøstheim, Spencer. Mediene følger mye mer med på hva de sier nå som de har vært en del på TV hele gjengen. Sholanda Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Ahh. Ok. Har aldri sett navnet skrevet. Endret 7. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Null stress. Viste du forresten at Steinar Sagen egentlig uttrykkes Einar Hagen? Endret 7. august 2015 av Viking Chieftain of Gains Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hehe. Savner egentlig Walter Thøstheim. Bjarte er flink å synge tullete gammel rasistblues. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Jepp. Dessverre egner ikke slik humor seg lengre. #kronikkgate Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Savner også Sholanda og Monique. Skulle likt å se reaksjonene om de og Walter hadde gjort comeback i dag. Utrolig hvor mye verden kan gå til helvete på sju år. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 De kan ikke være så drøye nå lenger nei, nå som de er rikskjendiser. The Song Company var drøyere enn den downs-kommentaren, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 - Det var ikke min skyld at den jenta døde, Båtnes. - Få på deg buksa, du. The Song Company var en storfavoritt hos meg. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 En av de første gangene jeg hørte RR var et innslag med Supaphorn. Var nok da jeg ble bitt av basillen. Tenkte meg aldri at et radioprogram kunne høres slik ut. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Tror "mediehysteriet" skyldes at media plutselig fant ut at det var veldig mange som trykte på saker som handlet om RR, altså oss. De tingene det har blitt oppslag om er vel egentlig ikke i nærheten av det verste engang. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Tror "mediehysteriet" skyldes at media plutselig fant ut at det var veldig mange som trykte på saker som handlet om RR, altså oss. De tingene det har blitt oppslag om er vel egentlig ikke i nærheten av det verste engang. Tja, tror heller det er det at det er blitt en populær fritidssyssel i Norge å ta seg nær av alt mulig. Selvsagt er db, vg etc å dekker det. For eksempel den downs-saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå