Peppep Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Båndbredde ser ikke ut til å være Hoves sterkeste side. Ikke at det gjør noe for de som er der, verre med oss som sitter hjemme. Spencer nå, herlig. Edit: KristofferB, jo, satser på at det kommer på nett. Det gjorde det i alle fall etter Quarten. Endret 23. juni 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ser det på P3tv senere. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som vet hvor RR fra Hove blir lagt ut? Har sett litt rundt på P3TV uten å ha funnet noe. Kanskje det ikke er lagt ut ennå, eller har noen av dere funnet det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Vel, produksjonsmessig var dagens sending dårlig. Kan hende de har valgt å fokusere på morgendagens sending, og la dagens passere. Eller så kan det være det bare tar litt tid å legge ut. Endret 23. juni 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Da liggere mandagens episode fra Hove ute: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/381650 Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei, har nettop kommet hjem fra ferie og nå gått glipp av tre uker med RR. Er det noen som kunne vært behjelpelig med å laste opp RR for perioden 1 juni fram til 23 juni? Er snakk om 12- 13 episoder eller noe der omkring, så kan jo også overføres vi msn eller skype hvis det er ønskelig. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Her er mobilbloggen til Steinar, Tore og Bjarte... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Podcasten fra i dag ligger på iTunes, men ikke den fra i går. Det var sending i går, right? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei, har nettop kommet hjem fra ferie og nå gått glipp av tre uker med RR. Er det noen som kunne vært behjelpelig med å laste opp RR for perioden 1 juni fram til 23 juni? Er snakk om 12- 13 episoder eller noe der omkring, så kan jo også overføres vi msn eller skype hvis det er ønskelig. Håper noen kan hjelpe meg Akkurat nå har jeg ikke muligheten, men får ny lader til laptopen (hvor alle podcast-episodene ligger) om et par dager, så da kan jeg hjelpe. Men regner med at noen andre her vil hjelpe deg innen da. Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei, har nettop kommet hjem fra ferie og nå gått glipp av tre uker med RR. Er det noen som kunne vært behjelpelig med å laste opp RR for perioden 1 juni fram til 23 juni? Er snakk om 12- 13 episoder eller noe der omkring, så kan jo også overføres vi msn eller skype hvis det er ønskelig. Håper noen kan hjelpe meg Akkurat nå har jeg ikke muligheten, men får ny lader til laptopen (hvor alle podcast-episodene ligger) om et par dager, så da kan jeg hjelpe. Men regner med at noen andre her vil hjelpe deg innen da. Høres veldig bra ut, hvis det ikke skjer noe innen en par dager kan jeg jo ta og sende deg en PM. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Synes de leverte en ganske svak sending... var litt for nervøse og fomlete... Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Utenfor radio har de vært dårlige. Så de på Quart 06. De må reintrodusere og dumme ned konseptet for folk som aldri har hørt om de før. Mye av sjarmen de har på radio kommer av at de er forholdsvis uprofesjonelle og uformelle. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nabostedet ved der jeg jobber spiller "All night long". Det får meg til å savne vanlige radioresepsjonensendinger. Damn. Jeg er en podcastjunkie. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hmm, noen som vet hva P3-dama som introduserer Radioresepsjonen heter? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hmm, noen som vet hva P3-dama som introduserer Radioresepsjonen heter? Mira Craig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Seriøst, er det Mira som har alle P3s introjingels? Dette er..... Radioresepsjonen. Klokka er 11.... og du får P3-nyhetene. etc. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Den første er hvert fall Craig. Den andre er jeg usikker på. Mao.: hun har gjort de for RR, men utover det vet jeg ikke. Hører bare på RR. Endret 26. juni 2008 av Monster Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror hun har laget flere jingler for P3 ja. Ikke bare RR. Noen flere enn meg som sliter med alle NRKs podkaster om dagen? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg har ikke fått lastet ned podkast siden 12. juni -- får bare server error. Har riktignok ikke prøvd med noe annet enn podkastklienten på mobiltelefonen min, men den har jo fungert fint i lang tid. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror hun har laget flere jingler for P3 ja. Ikke bare RR. Noen flere enn meg som sliter med alle NRKs podkaster om dagen? Virker som om de har problemer for tiden, får ikke opdatert noen av p3s podcaster, og når jeg prøver å streame får jeg bare "server full".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå