Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vi planlegger høstsesongen i et møterom i Sveriges nest største by, upopulært kalt "Lille London" eller "Sveriges fremside". Foreløpig er to nye segmenter klare. Vi skal åpenbart ha "Radioresepsjonens kronikkpost" på tirsdager og splitter nye "30 spørsmål" går inn for "Yrket ditt" på onsdager. Spørsmål?"

Bra at yrket ditt går ut, synes det fungerte dårlig..

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Jeg er for øyeblikket tilbake i 2008, da de hadde "Singer songwriter-spalten". Ingen tvil om at Bjarte egentlig er en habil sanger, og at han ofret seg for underholdningen i "Radioen er din".

Håper de legger vekk "Yrket ditt" og "Dagen i dag". Hadde ikke gjort noe om de tok tilbake en gammel post/spalte heller, f.eks "Tips og triks".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er for øyeblikket tilbake i 2008, da de hadde "Singer songwriter-spalten". Ingen tvil om at Bjarte egentlig er en habil sanger, og at han ofret seg for underholdningen i "Radioen er din".

Håper de legger vekk "Yrket ditt" og "Dagen i dag". Hadde ikke gjort noe om de tok tilbake en gammel post/spalte heller, f.eks "Tips og triks".

Dagen i dag forsvant vel i fjor, og Yrket ditt skal byttes med 30 Spørsmål, så der er du heldig.

Forøvrig uenig i at 2014-sesongen var dårlig. Syntes det var masse morsomt, både med og uten Bjarte. Men så har jeg bare hørt på i noe over et år også da, så får kanskje ikke lov å si like mye. Hører meg bakover nå, begynte nettopp med 2011.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...