Jason P. C. Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Vi har helt glemt dette høydepunktet: 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg lo så jeg gråt da jeg hørte det der første for gang! Samme med Mmm av Crash Test Dummies. Den er hysterisk! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 O helga natt er også høyt på den lista, syns jeg 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Always Look on the Bright Side of Life EDIT: Endret 3. august 2015 av Teitgutt 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Ahh, mange klassiske Radioen er Din-øyeblikk. Tror alle respesjonistene utenom Steinar hatet posten, så det kommer nok aldri tilbake. Men jeg savner det veldig. Aquarius er jo også en klassiker: Endret 4. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg er på mobil så får ikke linket, men på facebooksiden til RR annonserer de to nye poster: "kronikkposten" og "30 spørsmål". Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) "Vi planlegger høstsesongen i et møterom i Sveriges nest største by, upopulært kalt "Lille London" eller "Sveriges fremside". Foreløpig er to nye segmenter klare. Vi skal åpenbart ha "Radioresepsjonens kronikkpost" på tirsdager og splitter nye "30 spørsmål" går inn for "Yrket ditt" på onsdager. Spørsmål?" Bra at yrket ditt går ut, synes det fungerte dårlig.. Endret 4. august 2015 av MKej Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jepp. Det var egentlig aldri noe gøy. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Håper de beholder Dilemmas Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Håper de beholder Dilemmas Enig. Mange liker postkassen, men for meg er det ingen tvil om at dilemmmas er den beste spalten de har og har hatt. Endret 4. august 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg er for øyeblikket tilbake i 2008, da de hadde "Singer songwriter-spalten". Ingen tvil om at Bjarte egentlig er en habil sanger, og at han ofret seg for underholdningen i "Radioen er din". Håper de legger vekk "Yrket ditt" og "Dagen i dag". Hadde ikke gjort noe om de tok tilbake en gammel post/spalte heller, f.eks "Tips og triks". 1 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg er for øyeblikket tilbake i 2008, da de hadde "Singer songwriter-spalten". Ingen tvil om at Bjarte egentlig er en habil sanger, og at han ofret seg for underholdningen i "Radioen er din". Håper de legger vekk "Yrket ditt" og "Dagen i dag". Hadde ikke gjort noe om de tok tilbake en gammel post/spalte heller, f.eks "Tips og triks". Dagen i dag forsvant vel i fjor, og Yrket ditt skal byttes med 30 Spørsmål, så der er du heldig. Forøvrig uenig i at 2014-sesongen var dårlig. Syntes det var masse morsomt, både med og uten Bjarte. Men så har jeg bare hørt på i noe over et år også da, så får kanskje ikke lov å si like mye. Hører meg bakover nå, begynte nettopp med 2011. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hadde også likt om tips og triks kom tilbake. Mye morsomt tull, og av og til noe nyttig. (Veldig sjelden riktignok) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tips og triks var knall! Og jingelen til øltesten <3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det viktigste er vel at nye jingler kommer på plass før sesongen er over. Tror forøvrig jeg må begynne å podcaste nå. Selv om jeg mister musikken. Jobben nekter fortsatt å installere DAB i bilen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tips og triks var bra, men det gikk ganske lenge, så det er ikke noe stort savn for min del. Ville heller sett comeback av "fun facts" og "godt sagt". 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Funfacts var allright, men personlig synes jeg at "godt sagt" var gørrkjedelig. Ble utrolig fort lei. Da synes jeg de heller bare kan fortsette med "folkets røst" Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Vitser/oneliner-spalte er et must.. Synes forøvrig yrket ditt var morsomt, men det blir byttet ut nå, i følge Tore på Face.. Noen som vet når de er back in business? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå