Sanchez_ Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Eller sånne seter på bussen som står mot hverandre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Eller sånne seter på bussen som står mot hverandre Eller joggeturer med gode poeng på toppen av en laaaang bakke. Eller når man møter folk midt i kjøleskaps vitsen.... No Good..... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Derfor går jeg bare med RR på plasser hvor eg er alene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Håper de kan lage flere dokumenterer med han Vidar, alltid like gøy. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Voldsomt med aktivitet her da. Har folk abstinenser? Ikke lenge før de ruller igang nå!! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Voldsomt med aktivitet her da. Har folk abstinenser? Ikke lenge før de ruller igang nå!! Kjenner meg igjen. Tror dere dette er siste sesongen? Jeg mistenker det. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Kvar kjem alle desse spekulasjonane om at det er siste sesong frå? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Nå blir det jo ikke mer lillyhammer på feiten heller..... Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Kvar kjem alle desse spekulasjonane om at det er siste sesong frå? Var spekulasjoner om det samme i denne tråden for både ett og to år siden også, om jeg ike husker feil. De har jo aldri sagt noe om at de har planer om å gi seg, men det er ingen tvil om at radioprogrammet blir mindre og mindre prioritert. Ikke bare har de startet å gjøre det halvparten så ofte som de pleide, men det merkes at de ikke er like dedikerte nå lengre. At for eksempel Tore bruker to måneder på å lage nye jingler, og at de har sluttet med to forhåndsproduserte innslag (telefonsamtaler/sketsjer) daglig. Sistnevnte går for øvrig helt greit for min del. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det, samt skrantende helse på 2/3. En har hatt slag og en har hatt hjerteinfarkt det siste året. I fjor høst virket det rett og slett som at de kjedet seg 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hjerteinfarkt faktisk..... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Tror ikke Steinar har noe annet enn RR. Samme med Bjarte? De liker å ha den faste inntekten i bunn tipper jeg, så for de passer det nok bra med RR hver høst, og "fri" resten av året. Tore har jo suksess med Side om Side. Tror de vil fortsette en stund til. Har ingen forhåpninger om at de vil prioritere det i noen som helst grad, men som sagt, sikker inntekt og det der. Og hvis gutta først skal lage et radioprogram, som de vel må når de er ansatt i P13, så tror jeg de har mer lyst å lage program sammen enn med andre. Kanskje vi får et nytt konsept med trioen en gang ... Men tror de holder sammen så lenge alle tre lager radio. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Enige med flere her. Skral helse på 2/3 - mye av spenningen i sendingen forsvinner når de kanskje må kutte ut skytingen også. Bjarte har jo masse sidejobs i barne-tv, underholdningsavdelingen og div filmer har han ikke? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Steinar har ikke skral helse. Egentlig ikke bjarte heller. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det, samt skrantende helse på 2/3. En har hatt slag og en har hatt hjerteinfarkt det siste året. I fjor høst virket det rett og slett som at de kjedet seg Hvem hadde hjerteinfarkt? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Husk at Steinar falt i smultgryta når han var liten. 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Steinar har ikke skral helse. Egentlig ikke bjarte heller. Det, samt skrantende helse på 2/3. En har hatt slag og en har hatt hjerteinfarkt det siste året. I fjor høst virket det rett og slett som at de kjedet seg Hvem hadde hjerteinfarkt? Steinar fikk "hjertetrøbbel" på bryllupsreise. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Litt arterieflimmer. Fjør til høns i et nøtteskall. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Steinar har ikke skral helse. Egentlig ikke bjarte heller. Det, samt skrantende helse på 2/3. En har hatt slag og en har hatt hjerteinfarkt det siste året. I fjor høst virket det rett og slett som at de kjedet seg Hvem hadde hjerteinfarkt? Steinar fikk "hjertetrøbbel" på bryllupsreise. Det, ja.. Langt i fra hjerteinfarkt, det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå