Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I dag hadde eg en, ifølge meg selv, perfekt vits under bingoen (oooooh yeah..... :ph34r: )

Unnskyld, er 69 gått?

Vaskedamen: Å jadda!

Haha! 

Har "RR-humoren" påvirket noen flere av dere i større grad? Jeg kan ikke se ei postkasse (postkasse, postkasse) uten å tenke på RR for eksempel  :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg har pult bakerst i klasserommet er en klassiker Tore ofte trekker frem. Ikke han som fant på det riktignok.

Det samme gjelder "ingen skjede skadd". Dette har jeg begynt å si i det daglige, til samboerens store forbauselse.

Det morsomme var at jeg tilfeldigvis oppdaget at en bekjent av meg var RR-fan da jeg hørte ham bruke uttrykket her om dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I dag hadde eg en, ifølge meg selv, perfekt vits under bingoen (oooooh yeah..... :ph34r: )

Unnskyld, er 69 gått?

Haha! 

Har "RR-humoren" påvirket noen flere av dere i større grad? Jeg kan ikke se ei postkasse (postkasse, postkasse) uten å tenke på RR for eksempel  :rofl:

Ei postkasse går greit, men når jeg ser tre...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Unnskyld, er 69 gått?

Haha! 

Postkassa gjelder meg og.. Sier det inni meg når folk snakker om post.. Klarer nesten ikke å holde meg fra å si det.

Ellers så er jo noen utrykk, blant annet pøke gått inn i vokabularet mitt, til andres store irritasjon. Og det mest fantastiske av alt, si "Det er som jeg pleier å si;" også et eller annet litt klokt etter.. Får alt til å høres ut som visdomsord, er helt genialt. Den kanskje aller beste ble unnfanget her om dagen, da jeg og en kamerat måtte gå et stykke for å hente noe, etter å ha tatt noen øl. Da kom vi frem til at om vi tar med oss en øl hver, blir turen bedre. Eller som jeg pleier å si; med en øl i hende, er turen snart ved ende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I kollektivet der jeg bor (jeg og 3 kompiser jeg kjenner godt) har vi alle adoptert den "det er vel ikke lov å si"-trenden etter noen har sagt noe som kan tolkes i en viss retning (mellom navle og knehaser), selv om jeg er den eneste her som hører på RR. Men jeg tror alle var The Office-fans, og så trengte de kanskje en erstatter for den velbrukte "that's what she said"-frasen.

Forøvrig kan jeg ikke høre eller si ala/à la uten å høre resepsjonistene konvertere til Islam lengre. Jeg har også begynt å si "det som er faren.. eller moren" ekstremt ofte.

Endret av Sanchez_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...