Krokanrull Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Men hva er det 2. vondeste i verden da dere? (Ifølge British Medical Journal ofcourse) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 I dag hadde eg en, ifølge meg selv, perfekt vits under bingoen (oooooh yeah..... ) Unnskyld, er 69 gått? Vaskedamen: Å jadda! 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Stopp humoren, jeg må av! 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 I dag hadde eg en, ifølge meg selv, perfekt vits under bingoen (oooooh yeah..... ) Unnskyld, er 69 gått? Vaskedamen: Å jadda! Haha! Har "RR-humoren" påvirket noen flere av dere i større grad? Jeg kan ikke se ei postkasse (postkasse, postkasse) uten å tenke på RR for eksempel Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Åja, den egentlig ganske barnslige humoren appellerer veldig til meg Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Sigøynerlim og indianerlim Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Haha! Har "RR-humoren" påvirket noen flere av dere i større grad? Jeg kan ikke se ei postkasse (postkasse, postkasse) uten å tenke på RR for eksempel Herlig når kassedama sier "det blir 69 kroner". Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Jeg har pult bakerst i klasserommet er en klassiker Tore ofte trekker frem. Ikke han som fant på det riktignok. Det samme gjelder "ingen skjede skadd". Dette har jeg begynt å si i det daglige, til samboerens store forbauselse. Det morsomme var at jeg tilfeldigvis oppdaget at en bekjent av meg var RR-fan da jeg hørte ham bruke uttrykket her om dagen. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 I dag hadde eg en, ifølge meg selv, perfekt vits under bingoen (oooooh yeah..... ) Unnskyld, er 69 gått? Vaskedamen: Å jadda! Haha! Har "RR-humoren" påvirket noen flere av dere i større grad? Jeg kan ikke se ei postkasse (postkasse, postkasse) uten å tenke på RR for eksempel Ei postkasse går greit, men når jeg ser tre... 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 I dag hadde eg en, ifølge meg selv, perfekt vits under bingoen (oooooh yeah..... ) Unnskyld, er 69 gått? Vaskedamen: Å jadda! Haha! Har "RR-humoren" påvirket noen flere av dere i større grad? Jeg kan ikke se ei postkasse (postkasse, postkasse) uten å tenke på RR for eksempel Postkassa gjelder meg og.. Sier det inni meg når folk snakker om post.. Klarer nesten ikke å holde meg fra å si det. Ellers så er jo noen utrykk, blant annet pøke gått inn i vokabularet mitt, til andres store irritasjon. Og det mest fantastiske av alt, si "Det er som jeg pleier å si;" også et eller annet litt klokt etter.. Får alt til å høres ut som visdomsord, er helt genialt. Den kanskje aller beste ble unnfanget her om dagen, da jeg og en kamerat måtte gå et stykke for å hente noe, etter å ha tatt noen øl. Da kom vi frem til at om vi tar med oss en øl hver, blir turen bedre. Eller som jeg pleier å si; med en øl i hende, er turen snart ved ende. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 "Hvis det er lov å si" om det sies noe som kan tolkes grovt. 2 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Burde barn ligge med griser? Endret 27. juli 2015 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 "Hvis det er lov å si" om det sies noe som kan tolkes grovt. Ja, men denne hører jeg overalt for tiden. Er det RR som har skapt denne trenden, eller har det alltid vært et vanlig uttrykk? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Et veldig vanlig uttrykk hos oss hvertfall. Og ikke blandt RR folk. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Er bare RR-folk som sier det i min krets, evt folk som ikke hører på RR men har plukket det opp fra meg eksempelvis. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) I kollektivet der jeg bor (jeg og 3 kompiser jeg kjenner godt) har vi alle adoptert den "det er vel ikke lov å si"-trenden etter noen har sagt noe som kan tolkes i en viss retning (mellom navle og knehaser), selv om jeg er den eneste her som hører på RR. Men jeg tror alle var The Office-fans, og så trengte de kanskje en erstatter for den velbrukte "that's what she said"-frasen. Forøvrig kan jeg ikke høre eller si ala/à la uten å høre resepsjonistene konvertere til Islam lengre. Jeg har også begynt å si "det som er faren.. eller moren" ekstremt ofte. Endret 27. juli 2015 av Sanchez_ 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Forøvrig kan jeg ikke høre eller si ala/à la uten å høre resepsjonistene konvertere til Islam lengre. Jeg har også begynt å si "det som er faren.. eller moren" ekstremt ofte. Begge de to gjelder meg og! Glemte det helt.. Faren.. og moren gjør folk gale Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 "Jeg kjenner meg igjen". Problemet er at om man ikke har hørt RR så gir det lite mening. Jeg bruker det ofte for å være spydig mot folk som forteller en dårlig vits/historie. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå