Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uenig i at det er lurt å droppe 2006. Den sesongen hadde de beste sketsjene, mener jeg.

Har hørt 2006-episodene, og likte de veldig dårlig i starten, litt bedre mot slutten. Men de mangler helt dynamikken, Tore sier ingenting og mobbingen av Bjarte er overdrevet og slitsom. Var interessant å høre hvor det startet men for min del begynte RR i 2007 en gang.

Sketsjene kan jeg eventuelt finne på YouTube.

Edit: @Faensoldemor. Sesongen etter RR på tv, da tenker du 2011? Våren bare, eller høsten også? Er snart ferdig med begge og ja, det er absolutt en godperiode.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Uenig i at det er lurt å droppe 2006. Den sesongen hadde de beste sketsjene, mener jeg.

Har hørt 2006-episodene, og likte de veldig dårlig i starten, litt bedre mot slutten. Men de mangler helt dynamikken, Tore sier ingenting og mobbingen av Bjarte er overdrevet og slitsom. Var interessant å høre hvor det startet men for min del begynte RR i 2007 en gang.

Sketsjene kan jeg eventuelt finne på YouTube.

Edit: @Faensoldemor. Sesongen etter RR på tv, da tenker du 2011? Våren bare, eller høsten også? Er snart ferdig med begge og ja, det er absolutt en godperiode.

Shit, nå tror jeg at jeg blander årstall her. Det jeg mente var at det beste er nok ut 2011, når de fremdeles hadde påleggstesten. 2012 er vel der de starter med fleipolini og faktorama og current affairs. Ikke de verste spaltene, men det er da det begynner å dale for min del i hvert fall.

EDIT: etter en kjapp researchøkt tror jeg at jeg må sette to streker under det. Det var i 2012 Lilyhammer kom (aka Steinars cocky-nivå skjøt i været), de begynte med dagen i dag som jo er definisjonen på latskap i tillegg de to ovennevnte spaltene som ikke er mine favoritter, og vintestten var den tammeste hittil (ble selvfølgelig avløst av dufttesten først og deretter drops).

2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014

lol

Endret av Faaensoldemor
Lenke til kommentar

Likte faktisk vintesten, fordi det er en produktkategori jeg faktisk trengte anbefalinger, og en menigmanns test av vin passet meg perfekt.

Jeg er jo heller ikke enig i at Steinar har så voldsomt stort ego.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Likte faktisk vintesten, fordi det er en produktkategori jeg faktisk trengte anbefalinger, og en menigmanns test av vin passet meg perfekt.

Jeg er jo heller ikke enig i at Steinar har så voldsomt stort ego.

Vintesten var helt grei, i alle fall i starten, men det var dette var starten på testene hvor de kunne ganske lite, i tillegg til at det ikke virket som de brydde seg nevneverdig om temaet heller. Snacks-, sigg- og øltesten var jo fantastiske.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På tv til høsten?

Holder på å lytte igjennom best of radioresepsjonen og første gang jeg har hørt Lommelegen.

Satt på bussen og holdt på å krepere av latter :D

http://tablet.dagbladet.no/2015/03/27/kultur/radioresepsjonen_pa_tv/nrk/tv_og_medier/38428995/

Lurer forresten på om det egentlig er Tore som er lommelegen. Han innrømmet det i en sending, men har senere benektet det.

E: lommelegen, ikke lommemannen.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...