Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt podcastresepsjonen?

Hørte en episode i går. Lovende så langt :)

Til å ikke ha noe radioerfaring er de flinke å holde praten i gang, og de har behagelige stemmer å høre på. Ganske kvikke er de også, kommer til å fortsette å høre.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
"For å laste ned Både Og’s Podcastresepsjonen må du ha iTunes."

Enten kan de gjøre seg tilgjengelige eller så gidder jeg ikke høre på. Hva er galt med rss? Hva er galt med mp3 url? Vi lever i 2015, millioner av andre har klart det.

Vi kan ikke ha det slik at hver gang man skal laste ned en podcast så må man innstallere et nytt program fra et nytt firma. Itunes er helt unødvendig for å dele lyd over nett. Det har det store flertallet forstått.

Jeg regner med at for å bruke itunes må jeg godta å gi sjela til itunes, de vil vel gjerne vite epostaddressen min, navnet mitt, personnummeret mitt og hva jeg spiste til middag igår. For hva? At jeg skal kunne laste ned en lydfil? Dette hører ikke hjemme noe sted!

Det er ikke så rart at de "slår" rr på nedlastinger når det kun sammenlignes tall fra itunes. Det blir litt som å si at SV vant valget fordi de fikk flest stemmer i Utsira. Det holder ikke.

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hører altfor lite på Radioresepsjonen, fy skam meg.

Jan Skrotnes youtube-filmer må vi få flere av. De er veldig artige. Også hvordan går det med trønderen som gir tattis på pænis  :wee:

Her er mine resultater fra den geniale Quizen :closedeyes: :

post-30484-0-15750000-1430162745_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta det piano

Først linkes til facebook som jeg har dårlig erfaring med da de gjerne krever innlogging for å se materiale (selv om det var åpent i dette tilfelle). Så linkes det til itunes som jeg vet er umulig å få tilgang til.

Blir fort for mye på meg når alt skal gå over proprietære kanaler som krever epost, innlogging og fandens oldemor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er dette med at de har bedre lyttertall enn RR?

Det har de vel ikke, men de er en mer populær podkast akkurat nå. Ganske imponerende av RR å være blant de mest populære i en periode de ikke er på lufta da. Jeg sliter selv med abstinenser i blant, og laster ned en episode som jeg har hørt fem-seks ganger før.

Lenke til kommentar

Bra comeback av Tore her.

http://www.vg.no/rampelys/nrk/kritiserer-tore-sagen-for-saeddonor-vits/a/23443214/

Må ellers si at jeg synes heksejakten mot RR er utrolig pinlig. Etter knulledukke- og downsgate virker det som at hver gang noen har et eller annet problem med noe Bjarte, Tore eller Steinar sier så blir det stor sak av det på VG og Dagbladet. Jeg vurderte selv å gå for en journalistkarriere, men måten norske medier ter seg på for tiden gjør at jeg er veldig glad for at jeg droppa den karriereveien. Usj! Lavmål. De er jo også ansvarlige for å ha holdt liv i den større "jeg føler meg krenket"-krigføringen som har foregått de siste årene.

Tror ikke gutta bryr seg så voldsomt. Det er jo bare tull.

Endret av Jakoozie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...