Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører som nevnt på 2011-episodene nå, og ble minnet på at Steinar insisterte på å sende påleggstesten på mail til de som er interesserte.

Hva i all verden er dette for slags tulleløsning? Hvorfor ikke bare legge det ut på en av nettsidene? De har jo et word- eller excel-dokument de oppdaterer hver uke.

Er dette bare et klassisk eksempel på RR-latskap? I så fall har de jo tabba seg ut, de bruker nok mer tid på å filtrere, sortere og svare på mail fra lyttere som ber om listen enn det ville tatt å oppdatere en side på internett en gang i uka.

Husker jeg stussa veldig på dette på den tiden også. Er det noe de sluttet med etterhvert på de nyere forbrukertestene?

Lenke til kommentar

Jeg holder på med noe 2008-greier nå og de sier det samme der. Jeg mistenker at de sa det fordi de ikke var like populære den gang (selv om det hadde jo tatt seg relativt greit opp i 2011) og andelen som faktisk ønsket dette ikke var så stor.

Strengt tatt høres det jo ut som det motsatte av latskapet :p De skaper jo mye mer jobb for seg selv enn å bare oppdatere en nettside som du foreslår (jeg tror ikke de hadde nettside i 2008, men 2011 er jeg ikke helt sikker på). 

Kanskje det rett og slett er dårlige datakunnskaper. Det å lage en liste i Word i stedet for Excel skriker jo litt Tante-Magda-på-data for min del. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig. Helt ok. Synes Steinar virker litt anstrengt (og tildels nedlatende?) i rollen som "programleder" (om det er det han er), men grei underholdning med fin kjemi. Siri er flink, ja.

Fin underholdning, men selvfølgelig ikke på nivå med RR.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Steinar har det nok veldig fint med en pause fra skravla til Tore og Bjarte (han har jo gitt uttrykk for dette flere ganger under alenetid med stavmikser). Fortsatt er det noen likheter med hva han sier og hvordan han sier ting i Befolkningen og RR. Veldig mye kjønnssnakk mellom Siri og Steinar.

Lenke til kommentar

Hadde glemt ut hvor morsomt alt det tuller med Cato var. Fniser rett som det er når de i 2011-sendingene snakker om at Cato gjemmer seg under senga, eller i skapet, og hopper ut og slåss med Bjarte for å holde oppe nærkampskillsa. Er vel fra rosa panter-filmene denne referansen komme fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...