oOF Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Nei, det er nr 4. Det kan jeg bekrefte direkte fra Tom Stangs munn. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hører som nevnt på 2011-episodene nå, og ble minnet på at Steinar insisterte på å sende påleggstesten på mail til de som er interesserte. Hva i all verden er dette for slags tulleløsning? Hvorfor ikke bare legge det ut på en av nettsidene? De har jo et word- eller excel-dokument de oppdaterer hver uke. Er dette bare et klassisk eksempel på RR-latskap? I så fall har de jo tabba seg ut, de bruker nok mer tid på å filtrere, sortere og svare på mail fra lyttere som ber om listen enn det ville tatt å oppdatere en side på internett en gang i uka. Husker jeg stussa veldig på dette på den tiden også. Er det noe de sluttet med etterhvert på de nyere forbrukertestene? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg holder på med noe 2008-greier nå og de sier det samme der. Jeg mistenker at de sa det fordi de ikke var like populære den gang (selv om det hadde jo tatt seg relativt greit opp i 2011) og andelen som faktisk ønsket dette ikke var så stor. Strengt tatt høres det jo ut som det motsatte av latskapet De skaper jo mye mer jobb for seg selv enn å bare oppdatere en nettside som du foreslår (jeg tror ikke de hadde nettside i 2008, men 2011 er jeg ikke helt sikker på). Kanskje det rett og slett er dårlige datakunnskaper. Det å lage en liste i Word i stedet for Excel skriker jo litt Tante-Magda-på-data for min del. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ja. Jeg påpekte jo det også. Det minner om lite gjennomtenkt latskap, de tror kanskje det er mer jobb enn det egentlig er. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Noen som har hørt noe særlig på Befolkningen med Steinar Sagen og Siri Kristiansen? Bra, dårlig eller helt ok? Endret 21. april 2015 av MKej Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Synes det er OK. Veldig oppskriftsbasert da, føler det blir mye av det samme de snakker om ofte. Greit å ha på øret før man sovner. Siri Kristiansen byr på mye av seg selv. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Enig. Helt ok. Synes Steinar virker litt anstrengt (og tildels nedlatende?) i rollen som "programleder" (om det er det han er), men grei underholdning med fin kjemi. Siri er flink, ja. Fin underholdning, men selvfølgelig ikke på nivå med RR. Endret 21. april 2015 av frohmage Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Steinar har det nok veldig fint med en pause fra skravla til Tore og Bjarte (han har jo gitt uttrykk for dette flere ganger under alenetid med stavmikser). Fortsatt er det noen likheter med hva han sier og hvordan han sier ting i Befolkningen og RR. Veldig mye kjønnssnakk mellom Siri og Steinar. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg syns ikke hun var den beste vikaren da Bjarte var offline i høst.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Hadde glemt ut hvor morsomt alt det tuller med Cato var. Fniser rett som det er når de i 2011-sendingene snakker om at Cato gjemmer seg under senga, eller i skapet, og hopper ut og slåss med Bjarte for å holde oppe nærkampskillsa. Er vel fra rosa panter-filmene denne referansen komme fra? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kjørte nettopp E6 sørover gjennom Gudbrandsdalen med RR-podcast på anlegget. Så fort jeg kryssa grensa til Ringebu dukka Jan Skrotnes opp. Innslaget varte akkurat til sentrum. Tidenes RR-opplevelse for min del. 5 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 PUP 69. Holder for meg. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Så "PIKK" på et bilskilt i Tyskland. Rakk dessverre ikke å ta bilde. Uansett min humor. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hvordan faen er det mulig å ikke få sikra en mann dere visste var trua på livet? 3 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Noen som har hørt podcastresepsjonen? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Noen som har hørt podcastresepsjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå