the_fire Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Æsj, teasingen foran høstens nye tester. Hva tror folk kommer til å bli testet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Æsj, teasingen foran høstens nye tester. Hva tror folk kommer til å bli testet? Frossenpizza. :--D Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 De sa det var noe kontroversielt... kanskje medisiner? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kan jo hende det er en avgren av sigarettesten; snus. Lenke til kommentar
k_to Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei! Jeg er ny på dette forumet. Kan noen fortelle meg hvor jeg finner tidligere RR sendinger? Lenke til kommentar
juicekartong Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har sett at noen har spurt om dette før, men jeg fant ikke denne tråden før nå og nå funker ikke linken: Gidder noen laste opp episoden med Harald Eia? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
smilespray Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er ny på dette forumet. Kan noen fortelle meg hvor jeg finner tidligere RR sendinger? Jeg postet noen linker, men en svært hyggelig moderator (host host) slettet tydeligvis innlegget selv om jeg ikke kan se at jeg lenket til noe ulovlig. Du finner det på de vanlige plassene. Blant annet på en stor svensk site. Lenke til kommentar
postkassepostkassepostkasse Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fy faen så dritt det var med Synnøve Skarbø som vikar! Hun hadde INGEN forutsetninger for å være der. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Det sier vel snarere noe om kvaliteten til de ordentlige programlederne. De er virkelig klasse. Skarbø hadde nok ikke stått i like stor kontrast i P3morgen eller Osenbanden. Endret 17. juni 2008 av Atatar Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fy faen så dritt det var med Synnøve Skarbø som vikar! Hun hadde INGEN forutsetninger for å være der. E9, utrolig irriterende når hun satt å klukka og lo i bakgrunnen igjennom nesten hele sendinga... Blir godt å få Toremann tilbake.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Synes heller de skulle ha valgt en komikerkollega. Hun var altfor feig. Skal vedde på at gutta valgte henne utelukkende pga. utseende. Hadde sikkert gjort det samme selv. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 "Jai sklive på facebook at jai suge deg i kjøkenavdeling på IKEA fuluseth, hade bla god sommååh" Jeg bare elsker de telefonsketsjene deres. Groteskt artig. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 "Jai sklive på facebook at jai suge deg i kjøkenavdeling på IKEA fuluseth, hade bla god sommååh" Jeg bare elsker de telefonsketsjene deres. Groteskt artig. Lettbeint underholdning på sitt beste! Blir i riktig god stemning av dette Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Blir i riktig god stemning av dette Det sier vi ikke, en sånn tråd er vi ikke... Lenke til kommentar
bananaz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Feiten strena ut døra på Krinken nok en torsdag uten å legge ut podden... Hælsike heller... Her er det jaggu ikke noen god stemning Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Podcasten er ute nå... Alltid gøy når Tore taper i stavmikseren, "Kan jeg si noe til lytteren? Jeg skal drepe dere alle sammen!" Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, morsomt det. At han hater oss... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 De er live fra Hove nå. Men teknikeren greier ikke å få opp video-feeden (http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/381339). Dårlige greier. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Funker såvidt nå... Dog med masse lag og delay... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Japp, lag her også. Men blir det ikke lagt ut på nrkp3.no senere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå