Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Hahaha, Hundepatruljen er mye artigere enn Nattpatruljen.

Synes han som likner på Tore er så morsom å følge med på :p Virker som han vil fremstå som en "rå type", nesten sånn Tore har beskrevet før.

Lenke til kommentar

Tore er gjest på Trygdekontoret på tirsdag. No kjem eg ikkje på så mykje av det han sa, og dei vil vel heller ikkje at publikum skal avsløre, men han var seg sjølv lik. Veldig festleg, så håpar dei ikkje klipper for mykje ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tore er gjest på Trygdekontoret på tirsdag. No kjem eg ikkje på så mykje av det han sa, og dei vil vel heller ikkje at publikum skal avsløre, men han var seg sjølv lik. Veldig festleg, så håpar dei ikkje klipper for mykje ned.

Hva er temaet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har Dagbladet ansatt en dyslektiker, eller er det en skoleelev i jobbuka som fikk prøve seg?

Uansett ikke breaking news da, ble diskutert her for en stund siden, i forbindelse med innspillingen av piloten. Spennende uansett! Selv om jeg vil beholde dem på radio for alltid, så skjønner at de har et behov for å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar

Har Dagbladet ansatt en dyslektiker, eller er det en skoleelev i jobbuka som fikk prøve seg?

Uansett ikke breaking news da, ble diskutert her for en stund siden, i forbindelse med innspillingen av piloten. Spennende uansett! Selv om jeg vil beholde dem på radio for alltid, så skjønner at de har et behov for å gjøre noe annet.

Knoll Aleksander har gått fra VGTV til Dagbladet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...