Kjøleskap Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor i all verden er han med der? Det programmet suger hesteballe, om det er lov å si. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 På generell basis ja, men Verdens minste kommentatorboks elsker jeg. Mel Gibson 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hæ? Har han tatt rollen til Bjartemann? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Er vel Robert Stoltenberg han er vikar for? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 På generell basis ja, men Verdens minste kommentatorboks elsker jeg. Mel Gibson Holdt på å daue av mel Gibson 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Syns Underholdningsavdelingen er generelt gøy, jeg. Ikke alt er like morsomt, men det er det ingen humorprogram som kan skilte med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hahaha, Hundepatruljen er mye artigere enn Nattpatruljen. Synes han som likner på Tore er så morsom å følge med på Virker som han vil fremstå som en "rå type", nesten sånn Tore har beskrevet før. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Tore er gjest på Trygdekontoret på tirsdag. No kjem eg ikkje på så mykje av det han sa, og dei vil vel heller ikkje at publikum skal avsløre, men han var seg sjølv lik. Veldig festleg, så håpar dei ikkje klipper for mykje ned. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Tore er gjest på Trygdekontoret på tirsdag. No kjem eg ikkje på så mykje av det han sa, og dei vil vel heller ikkje at publikum skal avsløre, men han var seg sjølv lik. Veldig festleg, så håpar dei ikkje klipper for mykje ned. Hva er temaet? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Om mennesker er dyr og/eller omvendt. Se Facebooksiden deres for mer info. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Er vell der for å snakke om Biggie. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Moody André Skottvoll "På pænis? Sjølvsagt, Sjølvsagt" Endret 5. mars 2015 av oOF Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Breaking news. Read all about it. First with the latest. http://www.dagbladet.no/2015/03/27/kultur/radioresepsjonen_pa_tv/nrk/tv_og_medier/38428995/ 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har Dagbladet ansatt en dyslektiker, eller er det en skoleelev i jobbuka som fikk prøve seg? Uansett ikke breaking news da, ble diskutert her for en stund siden, i forbindelse med innspillingen av piloten. Spennende uansett! Selv om jeg vil beholde dem på radio for alltid, så skjønner at de har et behov for å gjøre noe annet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har Dagbladet ansatt en dyslektiker, eller er det en skoleelev i jobbuka som fikk prøve seg? Uansett ikke breaking news da, ble diskutert her for en stund siden, i forbindelse med innspillingen av piloten. Spennende uansett! Selv om jeg vil beholde dem på radio for alltid, så skjønner at de har et behov for å gjøre noe annet. Knoll Aleksander har gått fra VGTV til Dagbladet Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Er det noen som var og så piloten? Referat? I følge Dagbladet blir det ikke samme type program som RR på TV. Men i følge Dagbladet er Bjarte med i Underholdningsavdelingen, og Steinar holder på med en ny sesong Lillyhammer. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Trodde ikke det ble noe mer Lilyhammer. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Tror det var der som var poenget til Ruth. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Vær stille er du snill, Kjøleskap! 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå