Jakoozie Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jakoozie; er du Steinar? Ehh.... nei? Er det du som er lommelegen? 2 Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Stakkars Steinar. http://www.dagbladet.no/2015/02/12/kultur/nrk/lisensavgift/tv/kulturpolitikk/37672666/ 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Noen som har kjøpt billetter? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Denne her du tenker på? https://www.facebook.com/events/606366179507841/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kan bli bra det der. Koser meg fortsatt med RR på TV jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Jepp Sanchez_ Tipper det flopper. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Spent på dette. Håper de klarer å dra ut det som funket bra sist gang, og at de har lengre programmer og er mindre manusbasert. Aller helst vil jeg at de fortsetter på radio, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Floppet egentlig programmet på tv? Ble ikke alt sendt på NRK3, hvor det gjorde relativt bra for en slik kanal?EDIT: Usikker på om det er snakk om flopp av kvalitet eller i seertallene. Endret 18. februar 2015 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vil absolutt ikke si at det floppet nei, selv om de første episodene var ganske dårlige. Seertallene var jo også veldig gode, til å være et program på NRK3. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Problemet var at de bokstavelig talt laget RR på TV. Vi hardcore fans liker det nok uansett, men et underholdsningsprodukt må tilpasses mediumet det er en del av. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Nrk er vel i en posisjon som gjør at de kan prøve og feile uten å tenke for mye på inntekter og seertall. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 RR på tv var gøy, men mengden var alt for liten. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Problemet var at de bokstavelig talt laget RR på TV. Vi hardcore fans liker det nok uansett, men et underholdsningsprodukt må tilpasses mediumet det er en del av. Nja, hadde det stemt ville de sittet og skravlet løst en time, med et lite innslag midt i. Det var en mye større andel innslag/sketsjer/konkurranser på TV, og hele programmet var langt på vei manusbasert, som det meste annet på TV. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Problemet var at de bokstavelig talt laget RR på TV. Vi hardcore fans liker det nok uansett, men et underholdsningsprodukt må tilpasses mediumet det er en del av. Nja, hadde det stemt ville de sittet og skravlet løst en time, med et lite innslag midt i. Det var en mye større andel innslag/sketsjer/konkurranser på TV, og hele programmet var langt på vei manusbasert, som det meste annet på TV. Har du sett det nylig? Sketsjene er de samme som de har på radio. Og store deler av programmet gikk ut på at de snakket om hva de hadde gjort i det siste, de hadde postkasse og omtrent alle de andre postene og spaltene. At det var manusbasert betyr vel ikke så mye i denne sammenheng. Men ja, det var flere sketsjer. Og sketsjene var det beste med programmet etter min mening, Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Mange av sketsjene var fra radioprogrammet ja, og en del var nye. Men jeg er uenig i at de ikke tilpasset programmet til TV. Det at alt var manusbasert betyr noe i nettopp denne sammenhengen. Et radioprogram er ofte mer løsrevet, mens et TV-program gjerne er mer manusbasert. De hadde kortere sendinger, én gang i uken, det lå langt mer arbeid bak hver sending. Kort forklart, RR på TV var jo nettopp Radioresepsjonen som hadde tilpasset seg TV-formatet. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg syns RR på tv var veldig bra, men problemet er at jeg mye mye heller vil ha 4 timer RR på radio enn 30 min RR på tv. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det siste der, tror jeg og håper alle oss vil uansett. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Radioresepsjonen er best i store doser. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 De burde gjort som XLTV, bare ha kamera i studio. Men nå var jo XL litt mer "animert" så det passet kanskje bedre i det formatet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Steinar på underholdningsavdelingen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå