Abigor Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Sjekket begge podkastene i Audacity, grovt overblikk så ser all lyd helt lik ut. Så fremt jeg kan se har begge filene samme bitrate (kvalitet) og begge filene har lik lyd-lengde, men altså ulik størrelse på ca 4MB. Så vet ikke hva forskjellen er, men 4MB er ganske mye for metadata, mulig det er lagt til et stort bilde eller noe slikt. Akkurat hvilken podkast-lytter man bruker er irrelevant da Firefox viser ganske nøyaktig forhold til kildekoden og den har to oppføringer av podkaster for 3. november. Hadde vært gøy om en av de hadde noe sensurert innhold. For eksempel var det et veldig merkelig brudd i podkasten 10. november ved tidspunkt 1:02:59 der det høres ut som noe er klippet bort. Endret 22. november 2014 av Abigor Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Må si at jeg igjen storkoser meg med RR etter at Bjarte kom tilbake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Må si at jeg igjen storkoser meg med RR etter at Bjarte kom tilbake. Skjæl. Merker at Bjarte er litt rusten/usikker, men det går seg nok til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hvordan går det med skytingen da? Er det siste spiker i kista for RR, som ble foreslått tidligere her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 RR har blitt så utrolig mye artigere å høre på, nå som Bjarte er tilbake. Tviler, har ikke savnet skyting så veldig mye. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Driter i skytinga. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Tidvis artig når det skytes, men hvis rr står og faller på skyting da har man misforstått noe ? 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Så ikke den animerte dilemmas før nå og sitter her helt i tårer. Husker det dilemmaet godt fra radioen. Tores punch line er kneggbart til tusen. Står jo "Pilotepisode av Radioresepsjonen som tegnefilm", så regner med at det kommer flere. Gleder meg. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Kuleste med den er at den er laga av Lasse Gjertsen, det norske Youtubegeniet, som var viral lenge før Ylvis. Artig at det nye film/animasjonsselskapet hans jobber med NRK. Forresten betyr Pilot at det er et prøveprosjekt. Trenger ikke bety at det kommer flere. I den virkelige verden er en pilotepisode noe som lages og vises for investorer for så å bedømmes om det skal satses på eller ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ja, det vet jeg. Regner med at Febersyn pitchet denne til NRK mer eller mindre ferdigprodusert. Når den nå ligger ute med NRK sin logo, så regner jeg med at de likte hva de så, og at det kommer flere. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Er vel basert på Ricky Gervais Show. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Tviler på at Ricky Gervais var den første som animerte et radiostikk. Ser ikke veldig mange likheter mellom dette og The Ricky Gervais Show ut over at det er animert radio. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Really? Det var det første jeg tenkte på. http://www.youtube.com/watch?v=vH2-sXTmzWI Kom gjerne med andre tidligere eksempler. Edit: Hvor likt det faktisk er blir vel en skjønnssak. Endret 30. november 2014 av Abigor 2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg leter etter en episode av kortfilmkonsulentene hvor Tore pitcher en film. Jeg husker ikke nøyaktig hva den handler om, men Tore blir fryktelig sint mot slutten når Steinar ikke forstår hva den handler om og hva navnet på filmen er. Tore snakker om at navnet har "trippelbetydning". Jeg mener temaet kanskje var overflodssamfunnet vi lever i i dag. Ikke så mye informasjon, men kanskje noen vet hvilken episode det var? Har prøvd å gå igjennom alle mandagssendinger de siste 2 månedene, men jeg klarer ikke å finne den. Jeg husker jeg lo meg i hjel når jeg hørte på. Elsker når Tore blir sur. EDIT: Og der fant jeg den. Mandag 10. november ca. 1:07:00 inn i sendingen for de som er interessert. Endret 30. november 2014 av MagnusW Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Trippelbetydning - Hulebord (Huleboer, julebord, hulebord). Tok 30 sek å finne God beskrivelse hjalp og at jeg husket den var ganske nylig. Podkasten du leter etter er 10. november (Else Koss Furuseth vikar for Bjarte). Endret 30. november 2014 av Abigor Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Prøv å tell hvor mange ganger Little Steven sier "you know" under Yrket Ditt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Helt håpløst. Men det som var morsomt var Tore sin engelsk, veldig god norskdialekt, bjarte forsvinner helt og Steinar prøver som vanlig desperat å virke smartere enn han er. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Kronikkalarm? http://www.bt.no/meninger/debatt/Hvorfor-kodder-dere-med-at-datteren-min-har-Downs_-Radioresepsjonen-3255281.html All spøk til side, må si jeg har mer sympati for han karen her enn de oppblåste, selvhøytydelige feminstene. Lurer på om RR svarer. Er det noen andre som følger at RR får mer oppmerksomhet i media nå enn noensinne? Nokså paradoksalt med tanke på at de er på en kanal med langt færre lyttere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hver gang de begynner med Downs tenker eg faktisk at det er litt unødvendig. Tssk: kyllingene lar programansvarlig svare for seg. http://m.db.no/2014/12/05/kultur/downs_syndrom/facebook/radioresepsjonen/tore_sagen/36581950/ Endret 5. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå