Solaar Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Fin kommentar om en viss friidrettsutøver igår Godt å se at noen har fått med seg den egentlige årsaken til utestengingen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Det blir vel en pause til nyttår igjen. Bjarte skal spille inn film, Pulekongen.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 aiai... nå blei eg nyfikjen! Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Wow, sjokk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Mhmm... Skademeldingsskjema solaar?? ? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hva er det dere snakker om? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hva er det dere snakker om? Hvis du har fått med deg nyhetssaker som involverer en toppidrettsutøver de siste par ukene og legger det sammen med kommentaren de hadde i sendinga så skjønner du. Kan nok ikke skrive det her Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg husker ikke at de snakket om det, så jeg blir litt nysgjerrig. Er det virkelig noe de kan snakke om på radio, men som du ikke kan (får lov til?) å skrive her? 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tja, de sa det jo ikke ordrett, var mer en slengbemerkning som Steinar kom med da de snakket om Norgesrekordholderen på 200m. Siden sakene ikke er knyttet sammen i media og heller ikke på noen andre nettsted så vidt jeg vet så er det vel tryggest å la være her også? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 http://m.db.no/2014/11/18/nyheter/friidrett/sprint/jaysuma_saidy_ndure/pyramidespill/36286216/?www=1 Er det ikke denne saken dere snakker om? Hvorfor er det ikke lov å snakke om den? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Altså, jeg har ingen problemer med å skrive det rett ut og rapporterer derfor dette innlegget selv så får admin gjøre det. Jeg lar være å skrive navnet så det ikke blir søkbart. De pratet om denne utøveren og hadde vel nettopp pratet om biler eller noe. Da kom Steinar med en kommentar i en bisetning om at han neppe hadde skademeldingsskjema. http://m.db.no/2014/11/17/sport/idrett/vold_i_nere_relasjoner/36278686/?www=1 Så kan man sammenligne det som står i denne linken og det merkelige sammentreffet med utestengelsen av helt andre årsaker for noe som har foregått over lang tid og neppe er spesielt unikt blant idrettsutøvere generelt. Jeg baserer det jeg skriver og mine konklusjoner på rykter fra Twitter og det Steinar sa. Derfor mener jeg det blir feil å skrive det rett ut, all den tid mannen fortsatt ikke er dømt for forholdet. Det kan jo være at dama er gal for alt vi vet? Det jeg reagerer på er hvorfor man går ut og utestenger denne utøveren for noe helt annet og hvordan mesteparten av media med det man må anta er viten og vilje sluker agnet rått slik at man kan slippe det negative fokuset. Det samme gjaldt en viss tidligere landslagskeeper som faktisk er dømt for en langt verre forseelse (misbruk av sin 15 år gamle niese). Han mistet jobben som kommentator i tv2 og media rapporterte ikke noe særlig om det. Begge disse profilene er veldig godt kjente idrettsprofiler og sammenligningen med Northug er fristende å nevne. Derfor synes jeg det var ålreit av Steinar å si det slik han gjorde. Lar denne posten stå noen timer før jeg rapporterer den. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hvorfor kom podkasten for 3. november ut to ganger? Den ene filen er 74.5 MB, den andre er 78.6 MB men begge filer har nøyaktig samme lengde på 1:16:56. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det skjer av og til hos meg også, en refresh fjerner som regel "problemet". Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Du misforstår, podkasten er postet to ganger, det er to ulike filer, to ulike id'er. Hadde ikke tenkt over det om filstørrelsen var lik, da hadde det bare vært en duplikat, dobbeltpost. Men filstørrelsen er ulik, selv om lengden på lyden er lik. Eneste jeg kan tenke meg er at noe lyd er klippet bort. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Oi, *huskeåleseskikkeligførsvare*, beklager Ser det samme i min podkast-app, merkelig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Får bare en versjon i pocketcaster....... Edit: Trodde du mente gårsdagens. Såg datoen nå. Akkurat det samme i pocketcast. Endret 21. november 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Du misforstår, podkasten er postet to ganger, det er to ulike filer, to ulike id'er. Hadde ikke tenkt over det om filstørrelsen var lik, da hadde det bare vært en duplikat, dobbeltpost. Men filstørrelsen er ulik, selv om lengden på lyden er lik. Eneste jeg kan tenke meg er at noe lyd er klippet bort. Er det forskjellig innhold også? Kanskje de har gått i surr i forhold til hvilke episoder som skal ut hvilken dag osv, det er jo ikke alltid live lenger så. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kanskje de glemte at de allerede hadde tatt opp episoden.... Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Mener å huske at dette var da Einar var vikar. Han hadde hørt på podcasten for å evaluere seg selv, og de andre spurte om han hørte forskjell på de to podcastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå