Skurupu Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har lyst til å permanent bytte ut Steinar med Einar. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Da hadde du nok fått et kaotisk program. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Omtrent 90% får nok av Tørnquist i RR skulle jeg mene. I følge meg. Jeg vil si 69% 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kanskje på tide å bytte til P1? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Skjønner ikke hva folk klager på Tørnquist over. Han er jo en drømmegjest, og var en milliard ganger bedre enn uka med Pernille. Denne uka har jeg tatt meg selv i å fnise på bussen og butikken mens jeg har hørt på, noe jeg omtrent ikke har gjort på flere år. Einar brakte med seg tilbake noe av den ordentlige lettbeintheten, og tar seg selv så ekstremt lite høytidelig, noe de andre resepsjonistene også pleide å gjøre en gang i tiden. Endret 12. november 2014 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Med Tørnis ble det kaotisk, han avbrøt, var masete og kom med konstante kommentarer. Om jeg husker tilbake så var det sånn til tider for noen år siden også (som du sier Sanchez_), og de episodene hvor Tore var mongo var de absolutt morsomste. Det at steinar prøver å roe ned Tørnquist er nok mer for å skape en balanse i programmet enn det at han faktisk er sur. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Bjartis er tilbake på mandag! Wohee Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ja, rart ingen har nevnt det her før nå! Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Einar brakte med seg tilbake noe av den ordentlige lettbeintheten, og tar seg selv så ekstremt lite høytidelig, noe de andre resepsjonistene også pleide å gjøre en gang i tiden. Akkurat dette er grunnen til at Steinar ikke passer inn i programmet lenger. De beste sendingene de siste sesongene er jo når han er byttet ut med noen andre. Selv synes jeg det er flere poster og spalter som har vært dårlige enn som har vært gode. Det at de kjører dagen i dag (som forøvrig gjøres i samtlige programmer på radio) to år på rad er jo toppen av latskap og mangel på kreativitet. Det samme med vitsespalten. Til tider kom det en og annen god vits som de fremførte godt, men de aller, aller fleste vitsene har alle som har lest vitser på internett vært borti før. Det ble ikke bedre at det knapt var en vits som ikke ble tatt to ganger eller mer. De spaltene og postene som fungerer i lengden er jo de som fører til den gode samtalen, postkassen, dilemmas osv. Det er ikke så viktig hva selve posten handler om, så lenge prater spinner videre, det er jo det RR er best i verden på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg minnes at vitsespalten var rimelig god underholdning. Jeg tror ikke det er så mange som leser vitser på internett, så om det er noe du driver med så er det ikke rart at du mislikte spalten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Jeg digget vitsespalten. Synes det var den spalten som bidro til flest RR-minner for min del. Endret 13. november 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Enig. Vitsespalten var dødsbra. Og kunne gjerne holdt på en sesong til, istedenfor akkmag/current affairs. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Elsker vitsespalten. Har også for dårlig hukommelse til å ha lagt merke til at vitser ble brukt flere ganger. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Vitsespalten var farlig. Midt i intervaller kom det noen fantastiske poeng. Eller når gullkorn kom rett etter at man har passert en rar gammel dame og man sprutler... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Synes likevel spaltene fungerer greit nå. Det jeg ville kuttet til fordel for vitsespalten eventuelt måtte være aktualitetsmagasinet. Postkassespalten og dilemmas er klassikere, og er alltid moro, og irritasjonsspalten har blitt en ny favoritt hos meg. Noen andre som savner tips og triks? 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Vitsespalten var farlig. Midt i intervaller kom det noen fantastiske poeng. Snikskryt? :knips: :knips: 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Radioresepsjonen har for min del vært noe helt annet uten Bjarte. Gleder meg til mandag Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Fy faen så godt å høre Bjartis igjen. Kan virke som at hans andre fastlege (Dr. Oetker) har vært flink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå