oOF Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Har hørt podkastene fra forrige uke nå og Tørnquist var virkelig slitsom. Altfor mye snakking i munnen på hverandre og han var altfor hyperaktiv. Endret 10. november 2014 av oOF 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Alt for mye latter. Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hadde vært gøy med Tørnquist og Barte. Også en sinna Steinar. Edit: Bjarte på kaffe. Endret 10. november 2014 av Ruth Nordkjosbotn Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Bjarte ble jo "fikset" på sykehuset, og det at han er sykemeldt er jo bare fordi han skulle ha det rolig en liten tid etter hendelsen. Virker jo ikke akkurat som at han er på randen til å måtte si opp jobben sin. Endret 10. november 2014 av fluffy_1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) hører RR bare på podcast og må virkelig si at nivået virkelig ikke når like høyt uten Bjarte. Bare meg som ikke bryr meg i det hele tatt om det er opptak eller ikke? For min del betyr det ingenting, jeg hører på podcast og det er jo garantert opptak uansett Endret 10. november 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Bjarte ble jo "fikset" på sykehuset, og det at han er sykemeldt er jo bare fordi han skulle ha det rolig en liten tid etter hendelsen. Virker jo ikke akkurat som at han er på randen til å måtte si opp jobben sin. Nei, men grunnen til proppen var at han hadde et slags syndrom som gjorde at faren for at mer blodåre vegg løsner og propper seg er større enn andre. Derfor vil han neppe skytes mer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 hører RR bare på podcast og må virkelig si at nivået virkelig ikke når like høyt uten Bjarte. Bare meg som ikke bryr meg i det hele tatt om det er opptak eller ikke?For min del betyr det ingenting, jeg hører på podcast og det er jo garantert opptak uansett Jeg hører også på podcast, det gjør nok de fleste. Jeg foretrekker når de har live-sendinger, for programmet blir mer levende når de kommuniserer med lytterne underveis. Det er også litt irriterende å høre dem finne på historier når de later som det er live, men du vet at det er opptak. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det blir litt som å se "Whose Line Is It Anyway?" i reprise. Å se det direkte er ikke så viktig, men om innspillingen ikke er improvisert så gir det et annet innhold. Om innholdet dessuten er uekte så gir det igjen et annet innhold, en annen kvalitet. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Henger litt etter, må si jeg lo godt da Tore sang "Broen"-introen Føltes som et klassisk RR-øyeblikk. (Og nei, jeg aner heller ikke hva de synger, selv om jeg har sett 20 ganger pluss. Dansk er gresk for meg ) Endret 11. november 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er engelsk låt og de synger på engelsk. Låta heter "Hollow Talk". 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Skal ikke være noen grunn for at han ikke skal kunne gjøre samme jobb som før. Bortsett fra skytingen. Tror dere det kan bli en realitet? At de må kutte skytingen pga gammern? Om det skjer tror jeg det blir siste spikeren i kista for RR. Har også hatt en snikende følelse i det siste om at RR er på vei nedover. Forhåpentligvis blir det en pangstart igjen når Bjartis kommer tilbake, men når de ikke engang gidder å lage skikkelige spalter og poster (poster, poster) lengre, vel. Altså, "kortfilmskonsulentene" ? Give me a break. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hvilke andre spalter og poster har de denne sesongen? Jeg har enda ikke hørt på. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Skal ikke være noen grunn for at han ikke skal kunne gjøre samme jobb som før. Bortsett fra skytingen. Tror dere det kan bli en realitet? At de må kutte skytingen pga gammern? Om det skjer tror jeg det blir siste spikeren i kista for RR. Har også hatt en snikende følelse i det siste om at RR er på vei nedover. Forhåpentligvis blir det en pangstart igjen når Bjartis kommer tilbake, men når de ikke engang gidder å lage skikkelige spalter og poster (poster, poster) lengre, vel. Altså, "kortfilmskonsulentene" ? Give me a break. Er virkelig skytingen så viktig? Om skytingen er siste spikeren i kista så synes jeg synd på folk som hører på RR. Er vel samme patetiske gjengen som sender inn hat meldinger til gjesten som er på besøk. Lavt lavt nivå på de som sendte inn klage meldinger på Tørnquist sist uke. Stepp inn selv og gjør en bedre jobb da. Selv driter jeg langt i skytingen, er ikke derfor jeg hører på. Mouse & the donkey kunne de også ha kuttet ut, jeg hadde hørt på like lett som alltid. At de ikke lager skikkelige spalter er jeg ikke enig i, irritasjonsspalten er en av RR's beste spalter. Endret 11. november 2014 av fluffy_1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Skytingen begynner jeg å bli lei uansett, så det kan være det samme. Kortfilmkonsulentene liker jeg, men drops testen er ikke så veldig. Syns dem skal ha flere scetcher som f.eks Egil fra datasupport Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Skulle gjerne hatt flere scetcher ja, men det er vel for mye jobb for dem.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er engelsk låt og de synger på engelsk. Låta heter "Hollow Talk". Haha. Der ser du. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Kjipt med vikarer, men det er det lite å gjøre med. Syns flere av spaltene/postene denne høsten har vært bra. Irritasjonsspalten, kortfilmkonsultene og yrket ditt. Dropsposten er ikke blant det beste de har gjort, men har da vært flere dårlige poster før. Noen som husker brennevinscupen? Ellers er jeg veldig glad de har kuttet ned på sketsjene sine, praten er mye mye bedre. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Synes det er gøy med forandringen vikarer gir. Har jo hørt 1001 episoder med de tre, så når de endrer på oppsettet blir det friskt. Tørnquist er super på vgtv og hos rr. Merker at Steinar fort får for mye av han, blir lett negativ. Tørnquist er også den av vikarene som virkelig kjenner programmet, hvilke dager som har hva og alle referansene. Det står det respekt av. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Omtrent 90% får nok av Tørnquist i RR skulle jeg mene. I følge meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå