knipsolini Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Det blir forhåpentligvis litt mer struktur når Stone Hard styrer showet. Endret 3. november 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Einar = Energi! Mannen må ha Adhd! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Einar Tørnquist = Bjarte Tjøstheim på speed 4 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Tørnquist har mye energi, det skal han ha. Etter rolige sendinger med Pernille, så var det litt deilig med galskap igjen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Einar: "Skal jeg være med torsdag òg? Å herregud, jeg har bare notert at jeg skal være her til onsdag". Veit at det blir mye mas om disse torsdagene som går i opptak, synes bare det er morsomt når de forsnakker seg sånn hele tiden. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Dette høres bra ut! Einar har perfekt galskap. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Einar er faktisk best. Noen som fulgte han og Tores podkast om Norge? Det var gøyale greier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Den podkasten var helt grei. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg mislikte programmet til Tore og Einar, men synes det er veldig morsomt når han er vikar i RR. Elsker måten han bare troller. Egentlig burde han være vikar for Tore, for han har rene kopien av (hyperaktive) Tore. Blir nesten for mye når han "hisser seg opp" når under konkurranser. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Synes Einar er "for mye". Slo av når han harselerte med terrortrusselen. "Familiedeig osv". Pluss alle avbrytelsene som gjør det helt jævli å høre på. 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Synes Einar er "for mye". Slo av når han harselerte med terrortrusselen. "Familiedeig osv". Pluss alle avbrytelsene som gjør det helt jævli å høre på. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Synes Einar er "for mye". Slo av når han harselerte med terrortrusselen. "Familiedeig osv". Pluss alle avbrytelsene som gjør det helt jævli å høre på. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 6. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2014 Du er for mye. 16 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Terrortrusselen fortjener all harselering. 3 Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Når er Blodprompmoen tilbake fra ferie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Medio novembro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Sikkert mandag da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det håper jeg virkelig. Det er vel en aldri så liten risiko for at det nærmer seg slutten for RR, om ikke Bjartes helse er god nok for å jobbe i et lettbeint underholdningsprogram. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Skal ikke være noen grunn for at han ikke skal kunne gjøre samme jobb som før. Bortsett fra skytingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå