Jakoozie Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Syns Harald Eia er den soleklart beste. Enig. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Hadde håpet de kunne få inn noen andre NRK-profiler, slik som Almaas. Endret 30. oktober 2014 av quakie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Vil nå si Pernille kommer på min topp 3. Hun passer utmerket. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Alle unntatt Thomas Seltzer finner jeg helt ok sånn etter hvert. Men jeg merker at det er annerledes når Bjarte ikke er der. Så jeg tror jeg savner han? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 I dag på siste 24 sa Pernille at hun stod opp og satte seg ved hjemmekontoret sitt og jobbet. Jaja, vi må vel bare leve med opptak i guess. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Bare meg som ikke bryr meg i det hele tatt om det er opptak eller ikke? Endret 31. oktober 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Bare meg som ikke bryr meg i det hele tatt om det er opptak eller ikke? Samme her. Har ikke forandret min lytteropplevelse. Må være kjipt for de som sitter febrilsk å høre etter om sendingen kan være opptak eller ikke.. Endret 31. oktober 2014 av MKej Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Bare meg som ikke bryr meg i det hele tatt om det er opptak eller ikke? Jeg syns det er litt unødvendig å ikke opplyse om at det er opptak, men bortsett fra det bryr det meg lite. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det eneste som plager meg er at det oppfordres til interaktivitet og det er en stor del av programmet. Da rimer det dårlig med opptak.... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Synes det er ufattelig kjipt om de bare drar ting ut av ræva når de snakker om siste 24. Eller om de bruker tid på å si "send inn til...", har vel hørt det nok ganger til å fylle opp et helt døgn. Og det er også ganske kjipt om de faker en utvikling eller respons fra lytterne iløpet av sendingen. For eksempel "lytterne stemte for at Tore skal skytes". Takk til det Tom André? Tom André kan ha dødd for ørten år siden for alt vi vet. Har de opptak på torsdager faker de vel det og. Jeg mener radioprogrammet hadde vært bedre om de alternativt bare hadde kuttet tullet og sagt noe ekte istedenfor. Det bryr meg ingenting når sendingen er spillt inn, jeg vil høre på det uansett. Jeg hørte på hver eneste av Tore og Einars podkast og det var aldri live. Grunnen til at de velger å ikke si det må åpenbart ha noe med radio/P13 å gjøre. Endret 31. oktober 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 I dag så jeg gjennom videoene de la ut for noen år siden. Bak promo, nanbrød-dogumentar osv. Herregud hvor mye jeg savner den stilen de hadde på den tida. De var utrolig laidback, hadde en veldig ironisk holdning til kjendisstatusen deres. Nå er RR et av sideprosjektene deres, Steinar er så cocky at jeg blir mest irritert av å høre på, og det er faen ikke live engang. 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 I dag så jeg gjennom videoene de la ut for noen år siden. Bak promo, nanbrød-dogumentar osv. Herregud hvor mye jeg savner den stilen de hadde på den tida. De var utrolig laidback, hadde en veldig ironisk holdning til kjendisstatusen deres. Nå er RR et av sideprosjektene deres, Steinar er så cocky at jeg blir mest irritert av å høre på, og det er faen ikke live engang. HELT enig. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Mitt eneste spørmål når det gjelder opptak er hvorfor. Hvor vanskelig kan det være å møte opp til sending? Det er tross alt jobben deres, og det er ikke snakk om mer enn et par timer om dagen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Så nanbrød-dogumentaren igjen nå. De var så fantastisk kleine og morsomme på den tiden. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Mitt eneste spørmål når det gjelder opptak er hvorfor. Hvor vanskelig kan det være å møte opp til sending? Det er tross alt jobben deres, og det er ikke snakk om mer enn et par timer om dagen. Vikarene kanskje? Er ikke sikkert det er så lett å få tak i folk. Må si jeg gleder meg til Bjarte kommer tilbake Har han ikke hatt mer enn én måned nå? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 De sa han kommer igjen i midten av november, mener å ha hørt det i en av de nyere sendingene ihvertfall. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Mitt eneste spørmål når det gjelder opptak er hvorfor. Hvor vanskelig kan det være å møte opp til sending? Det er tross alt jobben deres, og det er ikke snakk om mer enn et par timer om dagen. Det er ikke så vanskelig når det er jobben deres. Det kan være veldig vanskelig for alle de personene som har snakket på RR hver dag som det ikke er jobben sin. Å bruke 2 timer + forberedelser og reisetid frem og tilbake, da har du egentlig ikke mye av noe arbeidsdag igjen etter å vært på RR. Alternativt kan man lage to sendinger i en smekk når man allerede er på plass og alt er klart. Så kan man plutselig tjene inn en hel arbeidsdag dagen etter og de har vel nok av prosjekter de er opptatt med. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Mitt eneste spørmål når det gjelder opptak er hvorfor. Hvor vanskelig kan det være å møte opp til sending? Det er tross alt jobben deres, og det er ikke snakk om mer enn et par timer om dagen. Det er ikke så vanskelig når det er jobben deres. Det kan være veldig vanskelig for alle de personene som har snakket på RR hver dag som det ikke er jobben sin. Å bruke 2 timer + forberedelser og reisetid frem og tilbake, da har du egentlig ikke mye av noe arbeidsdag igjen etter å vært på RR. Alternativt kan man lage to sendinger i en smekk når man allerede er på plass og alt er klart. Så kan man plutselig tjene inn en hel arbeidsdag dagen etter og de har vel nok av prosjekter de er opptatt med. Det der er bare bullshit. Ronny, Helgar, Asbjørn Slettemark og Bjørn Eidsvåg har jo vært der en drøss av ganger i den vanlige sendetiden. Ronny og Helgar jobber jo i det samme bygget på den tida så det er jo ikke så rart, og Bjørn Eidsvåg har vel stort sett fri på dagen så lenge han ikke er på turné. Det gjelder vel de fleste av komikerne som har vært der også. Dessuten er det såpass mange som er på vikar-lista at det skal ganske mye til at ingen av de har to timer midt på dagen i ukedagene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ja mange av de har sikkert tid, men de må allikevel bortprioritere noe annet, de går neppe rundt og vaser hele dagen, selv ikke Eidsvåg. Så det har eg full forståelse for, samt en og annen sending med de originale. Men informer nå om det.... Nå blir det bare kleint.... Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Tørnquist er visst neste vikar i RR. Håper det ikke bare blir latter og ironisk tilnærming til programmet, det fungerer ikke i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå