Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 http://www.youtube.com/watch?v=azzTX4vbaGE Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Endret 20. oktober 2014 av K_7 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Han har skrevet amen feil. Så nå skriver jeg triologi og spellemannsprisien bare for å provosere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Pernille... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Njaaa. Hu snøvler så jævlig. Hadde ikke blitt overasket om hun gikk på heroin eller om hun var alkoholiker. Endret 22. oktober 2014 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Endret 24. oktober 2014 av K_7 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Virker som om sendingene på torsdag utelukkende er opptak. Det er alltid samme vikar onsdag som torsdag, og de diskuterer aldri dagsaktuelle hendelser på torsdagene. Sist torsdag reagerte Steinar veldig da Kyrre sa at det var 23. oktober. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ja der dreit han på draget, tror han glemte seg litt der. Pluss at filen heter 24.10 (torsdagen var 23.). Tror det går mye i surr for de når de later som om det er live Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Podkasten var forsinket tror jeg, så mulig filnavnet ble stemplet etter når den ble lagt ut. Mener å huske at tag'en viste 23. oktober. De blir vel slitne av å ha nye folk i studio hver dag, så da tar de tidlig helg etter onsdagen. Det er vel alltid slik at har de samme gjest 2 dager på rad så kjører de en sending live og lager en sending etterpå som de bruker dagen etter. Virker hvertfall som det er tilfellet med onsdager og torsdager. Synes de kunne gitt ut sendinger laget i opptak med en gang den er ferdig som en ekstra treat til podkastlytterne. Synes det er veldig gøy å høre så mye vikarer, det er så uvant. De kom i så små doser tidligere. Men nå har det vært Harald, Bård, Kyrre, Live, Bjørn, Thomas, Siri og Pernille. Dette er jo en klikk vi kjenner fra tv tidligere. Hadde vært gøy med noen nye personer som skaper nye situasjoner. Endret 26. oktober 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Vetalas Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Nytt opptak i dag vel? La merke til at de ikke snakket om "weekenden", men siste 24. Irriterende, spesielt med tanke på at de stadig spør etter spm osv. til " dagens" program. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har ikke hørt dagens episode, men Steinar var her idag http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/saaheim-lilyhammer-steven-er-en-ultraproff-arbeidsnarkoman/a/23323710/ Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det der er jo Steinar sin body double 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Nytt opptak i dag vel? La merke til at de ikke snakket om "weekenden", men siste 24. Irriterende, spesielt med tanke på at de stadig spør etter spm osv. til " dagens" program. De snakket om fireball, som jo er en nyhet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Egentlig merkelig, for det var veldig mye som minnet om opptak. De ba lytterne om å sende inn mail og ikke SMS (pga. tekniske problemer), de fikk mye kritikk for at lyttere bruker penger på SMS når de tror det er live. Pernille bruker siste 24 på å fortelle om noe som skjedde sist hun var vikar, som kunne tydet på at de spilte inn to episoder sist tirsdag. Det er veldig lite kommunikasjon med lytterne, sjeldent Steinar minner om mailadresse og ber om innsendinger. Steinar var på dette her med Lilyhammer retter etter sending. Men så var det dette med fireball da, som vel beviser at de var live, om de ikke spilte det inn tidligere på morningen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Har de sagt hvilken dato Bjarte er tilbake? Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Steven Van Zandt inne i RR studioet må være høyt oppe på listen av RR øyeblikk. Helt ute av det blå så bare bykser Van Zandt inn, og stemningen blir en smule klein. Kongeøyeblikk.. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Synes det virka litt planlagt, jeg. Men for all del, var artig. Noen flere enn meg som begynner å bli litt mett av Pernille eller? Ikke misforstå meg, hun har gjort en sinnsykt god jobb. Men nå føler jeg det er på tide å få inn noen andre snart. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Første sending med Pernille følte jeg de overkjørte henne. Hun ble stadig avbrutt og fikk ikke fullført det hun skulle si. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Få inn Losen igjen. Han er den beste vikaren. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Syns Harald Eia er den soleklart beste. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå