Jakoozie Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hehe. Godt poeng. Justin Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Liker Thomas godt fra før av, morsom og klok mann. Han tilfører litt fakta og klar tenkning, noe spesielt Steinar og Bjarte sliter litt med. De er ikke akkurat rakketforskere☺ 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har han konstant snusleppe? Høres sånn ut når han snakker Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det har jeg ikke lagt merke til. Men, han ødela stavmikseren litt nå, det trekker jo ned litt.. Sry for evt spoilerz. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ligger litt etter, men av de vikarene eg har kommet gjennom har Siri og Harald vært smashing. Spesielt Harald. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Synes igrunnen alle vikarene klarer seg bra. Harald Eia er nok den som er mest med på RR humoren. Jeg sitter jo av og til og venter på responsen til de andre når det er en talefeil, post, noe i munnen etc. Utenom det så kommer mange med morsomme facts og diverse andre ting. Skal uansett bli gøy å få Bjartemann tilbake.. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Live Nelvik var bra, Harald Eia var bra, Bjørn Eidsvåg er bra. Siri Kristiansen er litt sånn mehh for min del. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Liker Thomas godt fra før av, morsom og klok mann. Han tilfører litt fakta og klar tenkning, noe spesielt Steinar og Bjarte sliter litt med. De er ikke akkurat rakketforskere☺ Ikke noe elitefolk nei Synes Thomas hører hjemme på Trygdekontoret ikke på et lettbeint humorprogram, finnes ikke morsom 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 "Ikke snakk i munnen på meg" sa Thomas flere ganger. Var han seriøs eller? Jeg liker han ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg mistenker at dagens sending var opptak. Selvfølgelig umulig å vite, men det var ingen av de "faste" innsenderne (purre kjepp, pluggen balle, jon fredrik osv osv osv), kun navn jeg aldri har hørt før. Trenger selvølgelig ikke å bety at det er opptak, men ettersom det var seltzer i går også tror jeg dagens sending var fra i går. Det er paranoia jeg sliter med etter det kom ut at det var opptak, og de åpenbart ikke kommer til å ta selvkritikk på at de ikke sier at det er det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 De sier antagelig ikke "send inn til" under opptak. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 De sier antagelig ikke "send inn til" under opptak. Jo det gjør de. De sa det under den sendingen der det ble avslørt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har ikke fått spørsmålet mitt til postkassen på lufta denne uken? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) De sier antagelig ikke "send inn til" under opptak. Jo det gjør de. De sa det under den sendingen der det ble avslørt. Det gjorde de, skitne svin! Endret 16. oktober 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hadde også på følelsen av at den sendingen i går var opptak. Litt trist at man har begynt å høre etter om sendinger er det, og irritere seg over det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Thomas sa i gårsdagens sending: "Nå er det snart torsdag, eh, nå er det snart helg!". Mistenker også at det var opptak ja Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Sendingene med Live Nelvik fungerte veldig bra, sjarmerende dame. Seltzer var utrolig irriterende, håper han gjør seg til, at han ikke alltid er sånn. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Losen forteller på tv at han kom i kontakt med Radioresepsjonen etter at Bjarte gjorde en elendig parodi av ham. Bjarte måtte gjøre parodien på nytt og denne gangen kom Bjørn selv inn i studio og gjorde parodien uten at de sa noe om det. Noen som huskter hvilken podkast/dato dette var? Intervju hos Lindmo: http://tv.nrk.no/serie/lindmo/MUHU17005714/18-10-2014#t=1m22s Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Losen forteller på tv at han kom i kontakt med Radioresepsjonen etter at Bjarte gjorde en elendig parodi av ham. Bjarte måtte gjøre parodien på nytt og denne gangen kom Bjørn selv inn i studio og gjorde parodien uten at de sa noe om det. Noen som huskter hvilken podkast/dato dette var? Intervju hos Lindmo: http://tv.nrk.no/serie/lindmo/MUHU17005714/18-10-2014#t=1m22s Haha, jeg husker den podcasten veldig godt. Utrolig morsomt. Vet ikke hvilken episode dessverre. Svar Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja den parodien er fantastisk. Det begynner med at Bjarte skal parodiere Losen, så er det litt hosting og kremting og Bjarte sier: "Nei jeg begynner på nytt", så voila, der er Bjørn som blir intervjuet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå