Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes igrunnen alle vikarene klarer seg bra. Harald Eia er nok den som er mest med på RR humoren. Jeg sitter jo av og til og venter på responsen til de andre når det er en talefeil, post, noe i munnen etc. Utenom det så kommer mange med morsomme facts og diverse andre ting. Skal uansett bli gøy å få Bjartemann tilbake..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liker Thomas godt fra før av, morsom og klok mann. Han tilfører litt fakta og klar tenkning, noe spesielt Steinar og Bjarte sliter litt med. De er ikke akkurat rakketforskere☺

Ikke noe elitefolk nei :)

Synes Thomas hører hjemme på Trygdekontoret ikke på et lettbeint humorprogram, finnes ikke morsom

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mistenker at dagens sending var opptak. Selvfølgelig umulig å vite, men det var ingen av de "faste" innsenderne (purre kjepp, pluggen balle, jon fredrik osv osv osv), kun navn jeg aldri har hørt før. Trenger selvølgelig ikke å bety at det er opptak, men ettersom det var seltzer i går også tror jeg dagens sending var fra i går.

Det er paranoia jeg sliter med etter det kom ut at det var opptak, og de åpenbart ikke kommer til å ta selvkritikk på at de ikke sier at det er det.

Lenke til kommentar

Losen forteller på tv at han kom i kontakt med Radioresepsjonen etter at Bjarte gjorde en elendig parodi av ham. Bjarte måtte gjøre parodien på nytt og denne gangen kom Bjørn selv inn i studio og gjorde parodien uten at de sa noe om det.

Noen som huskter hvilken podkast/dato dette var?

Intervju hos Lindmo:

http://tv.nrk.no/serie/lindmo/MUHU17005714/18-10-2014#t=1m22s

Haha, jeg husker den podcasten veldig godt. Utrolig morsomt. Vet ikke hvilken episode dessverre.

Svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...