Abigor Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Regner med mandagens sending var opptak. Antagelig er de fleste sendingene i det siste med vikarer opptak (på grunn av tidsskjema til vikarer). Ikke en eneste gang nevnte de sms, epost, og fikk ingen tilbakemeldinger. Opptak i seg selv er ikke noe problem, men når de skal fake så mye innhold, fake siste 24, late som om det skjer utvikling iløpet av sendingen... alt blir jo bare juks og fanteri. Synes ikke det er så gøy å høre på lystløgnere. Endret 8. oktober 2014 av Abigor Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) De siste to-tre dagene med Harald Eia i studio har de vel gjort en del for å bevise at de er live, sitert toppsaker på nettaviser og tirsdag fulgte de jo med på ebola saken. Eneste eg håper på er at de kommer med en liten beklagelse, og sier ifra før sending hvis det er opptak. Et worst case scenario for meg ville vært om de begynte å redigere sendingene som blir spilt inn på forhånd før de sendes på lufta, og likevel later som om det er live og "ufiltrert". Endret 8. oktober 2014 av K_7 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Alle sendinger hvor det ikke "spøkes" med at de skal kutte ting fra podcasten er allerede ferdigredigert! 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Storebror Sagen, og Herr og Fru Sagen. Hvordan synes dere det gikk? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg likte den godt. Live er super-søt! Virker som en dame jeg lett kunne levd med hver dag 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 En ny uke med RR og en ny uke med vikarer. Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet! Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!? Eg tror eg hadde prioritert blodpropp eg og...... Gidd å få meg til å føle meg mer drit, ass! Sykt kjedelig med blodpropp, men så lenge vi får Bjartolini tilbake i fint gammelt slag så er jeg happy! Tenkte mye på deg i dag corey! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Tenkte mye på deg i dag corey! Denne hadde jeg sikkert tatt hvis jeg hadde hørt dagens episode? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Neida, fordi episoden eg hørte var når bjarte kom i studio og fortalte hvorfor han hadde vært borte ? Eg ligger litt etter. Forøvrig nesten litt skremt over hvordan bjarte var. Tydelig preget, men heldigvis med glimtet tilstede enda. Men Bård sa jo det første eg tenkte på når eg hørte at det var sånn blodåre bit som hadde løsnet: de kan faktisk ikke skyte gammern mer.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Neida, fordi episoden eg hørte var når bjarte kom i studio og fortalte hvorfor han hadde vært borte Eg ligger litt etter. Forøvrig nesten litt skremt over hvordan bjarte var. Tydelig preget, men heldigvis med glimtet tilstede enda. Men Bård sa jo det første eg tenkte på når eg hørte at det var sånn blodåre bit som hadde løsnet: de kan faktisk ikke skyte gammern mer.... Har en liten følelse på at denne sesongen blir den siste. Det virker på meg som at de er litt lei. Det er ikke samme energien og gnisten som før. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Live er absolutt kønemateriale! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har en liten følelse på at denne sesongen blir den siste. Det virker på meg som at de er litt lei. Det er ikke samme energien og gnisten som før. Ikke enig med deg. Synest årets sesong (frem til episoden der bjarte kommer innom) har vært smashing. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Har en liten følelse på at denne sesongen blir den siste. Det virker på meg som at de er litt lei. Det er ikke samme energien og gnisten som før. Ikke enig med deg. Synest årets sesong (frem til episoden der bjarte kommer innom) har vært smashing. Mjee..må faktisk si meg enig med Benbjo. Jeg har vært lytter siden tidlig 2007, og de har ikke den samme gnisten som før. Forhåpentligvis bedrer det seg når Bjarte kommer tilbake med et pang, med masse oppspart bjarte-humor. Men egentlig syns jeg problemet ligger i spaltene/ postene (postene, postene). Drops og pastill-testen er DRIT-KJEDELIG. Det samme gjelder kortfilmkonsulentene. Hvorfor ikke gjøre den om til kunstposten, evt modifisere den slik at den ligner? Type en dommer og to kortfilmregissører. Det hadde skapt masse dynamikk og drama i sendingen (les, Tóre klikker) - som jo de fleste elsker. Endret 14. oktober 2014 av Snorkeling Platypus Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det når ikke toppsendingene til anklene, men er allikevel smashing etter mitt syn. Sier igrunn bare litt om hvor bra det har vært på det aller beste. Men det har vært labrere perioder før. Da var det direkte trist til tider. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Når var det direkte trist? Nå er det mye jeg ikke har hørt, men av det jeg har hørt så er den eneste perioden jeg vil kalle laber helt i førsten i 2006. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 De hadde en periode der de tok pause etterpå. Lurer på om det var når steinar skulle i fedrekvote eller noe... Husker ikke slike ting. Det som da var helt tydelig var at de hadde veldig godt av denne pausen, for når de kom tilbake hevet de seg til et fantastisk nivå igjen. Sprudlet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Kvaliteten går opp og ned ja. Min oppfatning er at mye avhenger av Steinar. Han er litt jentete ( ) på den måten at han gjør det veldig tydelig hva slags humør han selv er i til enhver tid. Så hvis han er lei/sur påvirker det sendingen veldig i negativ retning, og hvis han er blid påvirker det også sendingen veldig i positiv retning. Nedeperiodene har vært når Steinar har vært veldig lei og blassert. De to andre er egentlig ganske på det jevne, uavhengig av hvordan de selv føler seg privat. Ellers er jeg enig i at de nye spaltene/postene whatever er litt meh, men jeg ELSKER irritasjonsspalten. Den er så perfekt for programmet at jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har hatt den før. Det er også morsomt å få innblikk i hvor jantelovstyrte resepsjonistene er, særlig Steinar. Han irriterer seg over det meste virker det som. Endret 14. oktober 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Må si meg enig. RR var best i den perioden de hadde vitsespalten. Koste meg virkelig med den spalten Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hmm, avslørte Live at Tore er en liten lovbryter idag? For det er vel ikke lov å eie elektrosjokkpistol i Norge? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Er nok ikke lovlig nei. Er jo heller ikke lovlig å ha på seg en Leatherman eller lignende som har kniv inkludert uten såkalt aktverdig formål. § 9.Forbud mot våpen eller lignende som ikke faller innenfor våpenloven § 1 Det er forbudt å erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, pepperspray og andre selvforsvarsmidler med tilsvarende virkning, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler eller andre gjenstander, spretterter eller andre tilsvarende særlig farlige gjenstander uten aktverdig formål og som fremstår som voldsprodukter. Endret 15. oktober 2014 av K_7 Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ellers er jeg enig i at de nye spaltene/postene whatever er litt meh, men jeg ELSKER irritasjonsspalten. Den er så perfekt for programmet at jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har hatt den før. Det er også morsomt å få innblikk i hvor jantelovstyrte resepsjonistene er, særlig Steinar. Han irriterer seg over det meste virker det som. No shit http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2649742 Hva synes forresten folket om Thomas Selters som resepsjonist? Personlig synes jeg ikke han tilførte noe særlig, hadde foretrukket flere sendinger med køna til Töre eller Bønns Eids. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå