fluffy_1 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) At det er opptak er ikke så gale, men det at de gjør alt for at folk ikke skal oppdage at det er opptak er det mest tåpelige. Hele 24 faller jo igjennom og mister troverdighet når de sitter og dikter opp ting som har skjedd. Si at det er opptak før sendingen starter da! Lytterne blir jo på en måte ført bak lyset, og de prøver åpenbart å skjule at det er opptak. Endret 2. oktober 2014 av fluffy_1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 P3morgen sendes også i opptak i blant. De sier ikke at det er opptak, men de ber ikke folk om å sende inn SMS/mail og leser ikke opp falske meldinger. Synes det er fair, men måten RR løste det i dag er elendig. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) De får sannsynligvis nok bidrag til irritasjonsspalten neste uke. At de hadde sendt opptak hver dag en uke hadde gjort meg lite eller ingen ting, så lenge det blir sagt ifra om på forhånd. De gangene jeg hører på Misjonen i opptak blir dette vanligvis sagt ifra om i begynnelsen, tar toppen 2 min av sendingen. Endret 2. oktober 2014 av K_7 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 P3morgen sendes også i opptak i blant. De sier ikke at det er opptak, men de ber ikke folk om å sende inn SMS/mail og leser ikke opp falske meldinger. Synes det er fair, men måten RR løste det i dag er elendig. De pleier vel si fra? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) P3morgen sendes også i opptak i blant. De sier ikke at det er opptak, men de ber ikke folk om å sende inn SMS/mail og leser ikke opp falske meldinger. Synes det er fair, men måten RR løste det i dag er elendig. De pleier vel si fra? Jeg husker kun å ha hørt dem si ifra når det er best-of eller sum-of sending. Endret 2. oktober 2014 av Abigor Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Ronny sa i et av bonussporene til podcasten at den første timen i blant var opptak, så de kunne starte en time senere når det var mulig. Han var forøvrig litt stressa da han sa det, fordi det ødelegger "illusjonen". Endret 2. oktober 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Når det er best/some of sier de det på forhånd, men da er det jo et lappeteppe av gamle episoder, ikke noe nyinnspilt, med unntak av noen få podkastepisoder. Det går bare én vei for RR nå. De siste par sesongene har det vært vikarer en gang i uka (skjønner selvfølgelig at det er vikarer pga Bjartes blodpropp) fordi de holder på med mye annet, og nå viser det seg at det ikke nødvendigvis er live heller og at er det "brukerstyrte" bare oppdiktet. Er ikke det samme lenger.. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Tenker folk at innsendingene er oppdiktet? Jeg går ut i hvertfall ut i fra at de bruker det som blir sendt inn dagen før, og fra forrige uke. Uansett håper jeg de får mange nok klager til at de begynner å si fra om at sendinger er opptak, for det er tydelig at det provoserer mange av lytterne at vi ikke får vite om det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 For alt vi vet kan Tom André ha dødd for mange år siden. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Tenker folk at innsendingene er oppdiktet? Jeg går ut i hvertfall ut i fra at de bruker det som blir sendt inn dagen før, og fra forrige uke. Uansett håper jeg de får mange nok klager til at de begynner å si fra om at sendinger er opptak, for det er tydelig at det provoserer mange av lytterne at vi ikke får vite om det. Tror hemmeligheten om at det var opptak ville kommet ut mye raskere hvis de begynte å lese opp meldinger som var sendt dagen før. Dessuten er det jo forskjellige poster hver dag, så da må det jo eventuelt være fra forrige uke. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tror de bruker meldinger som er sendt inn tidligere. Men det er jo helt greit, dilemma og spørsmål er jo ofte tidsuavhengige. Current affairs er jo litt annerledes. Samme for meg. Men liker ikke å bli ført bak lyset, spesielt siden RR har gjort et stort poeng av at de alltid er live tidligere. (Viser fem aviser og lignende) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Lyden på podkastene er mye mer boksete enn den var pre-DAB+. Det er faktisk en smule enerverende. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Får håpe at de tar det opp eller gir en kommentar om det i neste ukes sending eller på facebook, twitter osv. Hører stort sett på podcast selv uansett, men synes ikke de burde føre lytterne bak lyset på den måten når de som sagt spiller på at det går live. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvordan var nå historien sist de ble fersket i å sende opptak? Ikke det at eg bryr meg. Så lenge eg ikke hører om det er opptak eller live, sånn kvalitetsmessig sett, så er det greit nok for meg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kanskje derfor de tok de samme vitsene om og om igjen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg håper det kommer en del kronikker ut av dette. Lyden på podkastene er mye mer boksete enn den var pre-DAB+. Det er faktisk en smule enerverende. Det skyldes nok at de er i nytt studio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nå får "Tøre skal bevise at vi er live" en helt annen betydning. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Skal på postkasseshow idag, så lurer litt på hva greia er.. Skriver man ned spørsmål eller får man en mic å stiller spørsmålet? Hadde tenkt å spørre: "er dette live eller et opptak?" 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Skal på postkasseshow idag, så lurer litt på hva greia er.. Skriver man ned spørsmål eller får man en mic å stiller spørsmålet? Hadde tenkt å spørre: "er dette live eller et opptak?" Hehe, det hadde vært ganske gøy. Evt forme det som et dilemma Det er litt av begge deler. Før showet står det en bøtte man kan putte lapper i og midt i showet går det en jente rundt med mic. Tror største muligheten for å få spørsmålet sitt på "lufta" er å flagge ned hun med mic. Endret 3. oktober 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 å flagge ned hun med mic. Hvis det er lov å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå