Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Fader, ble skuffet over at RR ikke var direkte. Får håpe det har med situasjonen til Bjarte å gjøre, og at det ikke har skjedd veldig ofte.

Lenke til kommentar

Hæ? Dette er jo absurd. De har spillt inn sendingene på forhånd? Hvordan faker de aktualiteter? Hvordan faker de siste 24? De vet de lyver og finner bare på noe? Derfor det alltid er sushi, kjøttdeig, serie på dvd, blah blah. Også henter de bare opp gamle innsendte sms og mails fra arkivet?

Det her kan jo ha skjedd 50% av tiden for alt vi vet...

har dere datoene for sendinger som er sendt i opptak? Det gjelder vel dagens, 2 oktober 2014.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Hver gang de har hatt stavmikser, "uke 43, takk til Tom André". Lett å fake, Tom André sendte kanskje bare inn ukenummer en gang, deretter er alt opptak?

Hvordan klarer de å skravle så mye uten å avsløre at det er opptak? Det må jo være episoder uten noen tilbakemeldinger fra lyttere. Altså ingen "IDIOTER!!!" episoder kan være opptak? Eller faker de det og?

Lenke til kommentar

Omg. Nå angrer jeg meg for at jeg ikke hørte mer etter da de snakket oppå sendingen, ble veldig irritert tho. Prøvde å følge med på historien til Tore.. Men, opptak? Håper dette er en enkelt episode. Det har egentlig ikke så mye å si på programmet, men jeg liker å vite at det er live..

Lenke til kommentar

Jeg føler meg rimelig sikker på at det ikke er så gale som enkelte her tror i henhold til livesendinger (kanskje det er kun nå når Bjarte er sykemeldt og vikarene kan kun på gitte tidspunkt).

Men for min del reiser det andre spørsmål om hvor ekte programmet faktisk er.

Jeg har feks stusset veldig på at Pluggen Balle/andre navn som går om og om igjen, får omtrent hver mail lest opp på lufta. "Var DET det beste di fikk inn idag?"

Lenke til kommentar

Så hvis gårsdagens episode var live, så har de hatt 2 sendinger på samme dag? 4 timer rr må vel påvirke kvaliteten? De burde høres trøtte eller lei ut av slikt. Med mindre gårsdagens episode også var opptak osv.

Jeg hører alt i ettertid uansett, men det er veldig skuff å oppdage at siste 24 og alle innsendte meldinger er fake. Det er jo bare å si det som det er, det kan de jo starte med. Jeg vil jo høre på uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...