smilespray Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 EDIT: hørte nettopp på gårsdagens podkast, de er på et lettbeint seminar i en av Norges fire største byer som ikke er Oslo Men da vet man jo hva det er: Mediedagene i Bergen. Med andre ord; drikke seg full på Fiskebryggen og bade naken i Lille Lundgårdsvann. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som vet hvilke podkaster som inneholder Tores filmanmeldelser? Har: Pretty woman crocodile Dundee tilbake til fremtiden de sendte big i dagens best off, håper den podkastes! Lenke til kommentar
smilespray Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som vet hvilke podkaster som inneholder Tores filmanmeldelser?Har: Pretty woman crocodile Dundee tilbake til fremtiden de sendte big i dagens best off, håper den podkastes! Som det det nye, selvoppnevnte orakelet svarer jeg på det jeg vet og husker: Tilbake til fremtiden: 9. april 2008 Crocodile dundee var veldig nylig. Innen de tre siste ukene. Igjen; jeg tror jeg har det meste. Si fra de som har lyst å hjelpe gjengen med å laste ned alle poadkastene. Snorre Lenke til kommentar
toblix Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dirty Dancing 18. mars. Jeg er med på å seede det meste, jeg. Endret 7. mai 2008 av toblix Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har 5.3 gigabyte av Radioresepsjonens podkaster siden starten, og kjenner ikke til noen som har lagt ut så mye. Er det noen som er interessert i å laste ned på BitTorrent (og være med og dele etterpå)? Fikk min første epost på lufta i forigårs - yay! Men 5.3 giga. kan da umulig være absolutt alt fra starten av? Tok backup av det jeg hadde her om dagen. Tror det var endel over 7 gb. jeg... Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dirty Dancing 18. mars. Jeg er med på å seede det meste, jeg. Takk! Må få skaffet alle Endret 7. mai 2008 av Steelz Lenke til kommentar
smilespray Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Men 5.3 giga. kan da umulig være absolutt alt fra starten av? Tok backup av det jeg hadde her om dagen. Tror det var endel over 7 gb. jeg... Påstod ikke at jeg hadde absolutt alt. Men joda, jeg ble overrasket over at det var såpass mye som manglet. Kan ikke du sjekke datoer og slikt, så gjør jeg det samme? Det hadde vært bra om vi samkjørte før vi legger ut, for denne torrenten blir nok den definitive Radioresepsjon-samlingen og liggende på The Pirate Bay lenge. Jeg kan generere ei fil-liste. Det er jo en start. Endret 8. mai 2008 av smilespray Lenke til kommentar
smilespray Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan fikk du til å splitte opp podkasten i separate elementer? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan fikk du til å splitte opp podkasten i separate elementer? Ett lydredigeringsprogram kanskje? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan fikk du til å splitte opp podkasten i separate elementer? Ett lydredigeringsprogram kanskje? Quicktime Pro Lenke til kommentar
smilespray Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Quicktime Pro Du har gjort det MANUELT? Dæven. Du må ha god tid, hehe. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Podcast fra i går og i dag er ute nuh! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du har gjort det MANUELT? Dæven. Du må ha god tid, hehe. Har mattetentamen i morgen, og gjør stort sett alt annet enn å pugge Podcast fra i går og i dag er ute nuh! Yess! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) *Ignorer* Endret 12. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Bare jeg som ikke har fått dagens podcast? Endret 13. mai 2008 av Deila Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er nok ikke bare deg. Det gjelder i hvert fall meg også. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 meg også siden klokken er 18.30 så kommer den vel ikke før etter sending imorgen... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hva heter sangen i kjenningsmelodien til Radioresepsjonens stavmikser? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Potifar er treg. Fy skam. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bollekongen har forømt sine plikter her, mangler frå mandag og tirsdag... andre som har fått fatt i dei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå