Solaar Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Er det for tidlig å sende inn spørsmål til RR om hvordan de stiller seg til myten om at man kan bli blind av onani? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Overhodet ikke. Det vil overraske meg stort om ikke det allerede er gjort. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 De snakket jo om det, om enn i en bisetning, i går... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Trodde det var spøk... http://kreativtforum.no/arbeid/2014/09/anbefalt-av-ingen-ringere-enn-steinar-skagen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Så jævla provoserende! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Synes Siri klarte seg veldig bra, men hvordan i all verden stakk Tore av stavmikser seieren? Siri hadde jo nesten helt rett med jordbær milkshake, pluss produkter med sitrus og eple. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Synes Siri klarte seg veldig bra, men hvordan i all verden stakk Tore av stavmikser seieren? Siri hadde jo nesten helt rett med jordbær milkshake, pluss produkter med sitrus og eple. MORON!!!!!! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Synes Siri klarte seg veldig bra, men hvordan i all verden stakk Tore av stavmikser seieren? Siri hadde jo nesten helt rett med jordbær milkshake, pluss produkter med sitrus og eple. MORON!!!!!! Yes tok en Steinar. For å ta en Steinar spoiler. Fra Flåklypa filmen: "Ludvig er ute i skogen med kaninen"...Bjarte: MORON! Glemmer aldri den. Endret 25. september 2014 av fluffy_1 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Ja faen. "Alle" hører sendingene på popdcast. MOOOOOORON! 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Synes Siri klarte seg veldig bra, men hvordan i all verden stakk Tore av stavmikser seieren? Siri hadde jo nesten helt rett med jordbær milkshake, pluss produkter med sitrus og eple. MOORON!!! Vent minst 24 timer før du diskuterer slike vitale deler av sendingen. Alltfor mange trofaste podkast-lyttere her. Men til saken, jeg tror Basse tenkte litt sånn; "Blikke're litt kult om vi skyter dama i studio a?" - aktig. Men Tore hadde sågar (fin bruk?) et riktig produktnavn/produsent, og det tror jeg veide tungt. For øvrig syns jeg Siri Kristiansen er den beste kvinnelige resepsjonisten som har vært med på skuta, I tillegg til Fru Sagen. De har den samme "flowen" som gutta har, det gjør sendingen mer komplett i min mening. Min liste over top 5 vikarer er herved oppdatert, (side 225). Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Nydelig bruk av sågar! Enig, bruk ihvertfall spoiler tag. Vil tro det er blitt enda flere pokast-lyttere etter overgangen til P13 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Nydelig bruk av sågar! Enig, bruk ihvertfall spoiler tag. Vil tro det er blitt enda flere pokast-lyttere etter overgangen til P13 Takker Helt enig. Jeg tror de aller fleste også foretrekker å laste ned gratis senere, istedet for å investere i DAB+ radioer, eller oppgraderinger til peltorene sine. Men kan man si at sjansen for at folk nå gidder å høre hele sendingen er større også? Ettersom man slipper å høre på det oppgulpet av gnålemusikk P3 tilbyr? Hadde vært kult med noe tall på dette. Endret 26. september 2014 av Snorkeling Platypus Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Enig, bruk ihvertfall spoiler tag. Vil tro det er blitt enda flere pokast-lyttere etter overgangen til P13 Greit kan bruke spoiler tag neste gang. Selv synes jeg det må gå an å diskutere dagens sending når det har blitt sent på kveld. Skal man tenke på podcast lyttere så blir det litt håpløst å diskutere sendingene,da noen hører dagens sending på kvelden, og noen om tre uker. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Og akkurat derfor bruker vi spoilertags, siden ingen vet når andre hører episodene. Uansett tipper jeg at det er langt flere podcastlyttere enn livelyttere, spesielt her inne. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvis Bjarte aldri hadde våknet pga full blære, kunne det ha vært slutten? De har jo tidligere snakket om at urin hjelper mot alt, at det kan redde liv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Nei, han ble vel reddet av at det kom blod til andre halvdel av hjernen via alternative blodårer, bro. Ikke at han måtte pisse.... 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Tenk å våkne til nyheten om at "Bjarte Tjøstheim ble hjernedød etter bøodpropp". Livet mitt ville vært over.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det minner meg om denne: http://p3.no/radioresepsjonen/bjarte-tjøstheim-er-død/ 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Greit kan bruke spoiler tag neste gang. Selv synes jeg det må gå an å diskutere dagens sending når det har blitt sent på kveld. Skal man tenke på podcast lyttere så blir det litt håpløst å diskutere sendingene,da noen hører dagens sending på kvelden, og noen om tre uker. Husk at podkastlytterne er mer verdt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå