Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Synes Siri klarte seg veldig bra, men hvordan i all verden stakk Tore av stavmikser seieren? Siri hadde jo nesten helt rett med jordbær milkshake, pluss produkter med sitrus og eple.

MORON!!!!!! :p

Lenke til kommentar

Synes Siri klarte seg veldig bra, men hvordan i all verden stakk Tore av stavmikser seieren? Siri hadde jo nesten helt rett med jordbær milkshake, pluss produkter med sitrus og eple.

MORON!!!!!! :p

Yes tok en Steinar.

For å ta en Steinar spoiler. Fra Flåklypa filmen: "Ludvig er ute i skogen med kaninen"...Bjarte: MORON! Glemmer aldri den. :)

Endret av fluffy_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

MOORON!!! Vent minst 24 timer før du diskuterer slike vitale deler av sendingen. Alltfor mange trofaste podkast-lyttere her.

Men til saken, jeg tror Basse tenkte litt sånn; "Blikke're litt kult om vi skyter dama i studio a?" - aktig. Men Tore hadde sågar (fin bruk?) et riktig produktnavn/produsent, og det tror jeg veide tungt.

For øvrig syns jeg Siri Kristiansen er den beste kvinnelige resepsjonisten som har vært med på skuta, I tillegg til Fru Sagen. De har den samme "flowen" som gutta har, det gjør sendingen mer komplett i min mening. Min liste over top 5 vikarer er herved oppdatert, (side 225).

Lenke til kommentar

Nydelig bruk av sågar!

Enig, bruk ihvertfall spoiler tag. Vil tro det er blitt enda flere pokast-lyttere etter overgangen til P13

Takker :)

Helt enig. Jeg tror de aller fleste også foretrekker å laste ned gratis senere, istedet for å investere i DAB+ radioer, eller oppgraderinger til peltorene sine. Men kan man si at sjansen for at folk nå gidder å høre hele sendingen er større også? Ettersom man slipper å høre på det oppgulpet av gnålemusikk P3 tilbyr? Hadde vært kult med noe tall på dette.

Endret av Snorkeling Platypus
Lenke til kommentar

Enig, bruk ihvertfall spoiler tag. Vil tro det er blitt enda flere pokast-lyttere etter overgangen til P13

Greit kan bruke spoiler tag neste gang. Selv synes jeg det må gå an å diskutere dagens sending når det har blitt sent på kveld. Skal man tenke på podcast lyttere så blir det litt håpløst å diskutere sendingene,da noen hører dagens sending på kvelden, og noen om tre uker.

Lenke til kommentar
Greit kan bruke spoiler tag neste gang. Selv synes jeg det må gå an å diskutere dagens sending når det har blitt sent på kveld. Skal man tenke på podcast lyttere så blir det litt håpløst å diskutere sendingene,da noen hører dagens sending på kvelden, og noen om tre uker.

Husk at podkastlytterne er mer verdt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...