Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes i ettertid at det var litt ukult av dem. Det handler nok om Bjarte, og hans rett til privatliv, men det får mange av oss, inkludert meg selv, til å føle oss litt råtne for å ikke å ha visst nesten, og for å bare ha fortsatt som før.

Vanskelig å forklare, men jeg har en slags dårlig samvittighet. Her har vi ledd og godtet oss i ukesvis mens Bjarte var borte, og så har han ligget på sykehus...? Tror det har noe å gjøre med hvor nært på man kommer respesjonistene. Føler på en eller annen bisarr måte at de er nære kompiser, selv om jeg aldri har møtt noen av dem. Så ... Derfor føles det hele kjipt.

Det blir rart å høre disse episodene på nytt om noen år, når vi vet hvorfor Bjarte egentlig var borte.

Sorry for ramblingen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har blitt alt for mange vikarer i det siste. Det blir for kjedelig, de bør få inn noen nye hvis Bjarte absolutt skal spille inn film eller noe.

Hvis Bjarte absolutt skal få blodpropp så kan han like godt slutte? Kjedelig med blodpropp!

Torp er faktisk værre en Ronny. Om hun er vikar lar jeg være å laste ned podkasten.

ADT er jo legendarisk! Hun hadde jo en hel helg i rr i 2008 var det vel?

De burde ringt han på telefon, slik de gjorde da Steinar var på repetisjonsøvelse i heimevernet.

Kanskje de kan gjøre det hvis Bjarte skal på repitisjonsøvelse på sykehuset?

God bedring til Bjarte, har de nok kjøttdeig og sushi tilgjengelig på sykehuset?

Ja, seff vil jeg at Bjarte skal bli byttet ut, helt klart det jeg mente (ironi).

Selv om innlegget mitt kanskje ikke var krystallklart, er det lov å tenke.

Det jeg mente var at de ikke burde kjøre de samme vikarene hele tiden. Ble bittelitt lei av Kyrre er øyeblikk.

Lenke til kommentar

Ahh, tordde du mente de skulle få inn ny resepsjonist.

Kunne godt ha noen nye vikarer. I begynnelsen var alle vikarer nye, det likte jeg. Men nå er det kanskje en gruppe med humor-kjendiser som kjenner hverandre og går på rundgang? Ser jo gjerne de samme folkene i programmer som Brille og lignende show.

Jaja, Norge er jo også et lite land da.

Likte veldig godt da de tok inn random ungdommer i anledning p3-jubileum. Noen av dem klarte seg veldig bra.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Huff. Kristiansen er kjedelig. Vil heller ikke ha Ane Dahl Torp. Jeg synes de skulle ha hatt faren til Tore og Steinar som gjest. Det hadde vært noe. 3 x Sagen.

Litt ironisk at Bjarte har blitt alvorlig syk i såpass "ung" alder. Han er jo en smule nevrotisk. Har ikke han snakket om legebesøk pga. frykt for diverse sykdommer?

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...