Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en klump i halsen da jeg leste VGs overskrift. Håper det går bra med Bjarte! Han kommer til å bli hysterisk på maten han spiser fremover.

Liker også godt Slettemark. Morsomt hvor uenige folk her inne er i forhold til vikarene. En persons favoritt er forhatt av andre. Personlig synes jeg alle de faste vikarene deres er helt greie. Synes ikke Helgar fortjener alt skryten han får da men.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ny uke med RR og en ny uke med vikarer.

Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet!

Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!?

Eg tror eg hadde prioritert blodpropp eg og......

?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Liker også godt Slettemark. Morsomt hvor uenige folk her inne er i forhold til vikarene. En persons favoritt er forhatt av andre. Personlig synes jeg alle de faste vikarene deres er helt greie.

Er selvfølgelig ikke det samme uten Bjarte, Tore eller Steinar, men jeg synes alle sammen klarer seg greit. Er ikke alle som har samme humoren som de faste, men mange av de har interessante ting å si.

Gjestelisten fremover kan vel blant annet se sånn ut: Eidsvåg, Kyrre, Eia, tufte Johansen, Tørnquist, Slettemark. Nummis har vel vert der, Ane Dahl Torp, sikkert noen til.

Lenke til kommentar

Liker også godt Slettemark. Morsomt hvor uenige folk her inne er i forhold til vikarene. En persons favoritt er forhatt av andre. Personlig synes jeg alle de faste vikarene deres er helt greie.

Er selvfølgelig ikke det samme uten Bjarte, Tore eller Steinar, men jeg synes alle sammen klarer seg greit. Er ikke alle som har samme humoren som de faste, men mange av de har interessante ting å si.

Gjestelisten fremover kan vel blant annet se sånn ut: Eidsvåg, Kyrre, Eia, tufte Johansen, Tørnquist, Slettemark. Nummis har vel vert der, Ane Dahl Torp, sikkert noen til.

Torp er faktisk værre en Ronny. Om hun er vikar lar jeg være å laste ned podkasten.

Lenke til kommentar

Har blitt alt for mange vikarer i det siste. Det blir for kjedelig, de bør få inn noen nye hvis Bjarte absolutt skal spille inn film eller noe.

Hvis Bjarte absolutt skal få blodpropp så kan han like godt slutte? Kjedelig med blodpropp!

Torp er faktisk værre en Ronny. Om hun er vikar lar jeg være å laste ned podkasten.

ADT er jo legendarisk! Hun hadde jo en hel helg i rr i 2008 var det vel?

De burde ringt han på telefon, slik de gjorde da Steinar var på repetisjonsøvelse i heimevernet.

Kanskje de kan gjøre det hvis Bjarte skal på repitisjonsøvelse på sykehuset?

God bedring til Bjarte, har de nok kjøttdeig og sushi tilgjengelig på sykehuset?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

En ny uke med RR og en ny uke med vikarer.

Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet!

Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!?

Eg tror eg hadde prioritert blodpropp eg og......

Gidd å få meg til å føle meg mer drit, ass!

Sykt kjedelig med blodpropp, men så lenge vi får Bjartolini tilbake i fint gammelt slag så er jeg happy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...