Benbjo Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Radioresepsjonen hadde aldri vært det samme: http://www.kjendis.no/2014/09/24/kjendis/nrk/bjarte_tjostheim/p13/35425131/ God bedring Tjøstis! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Litt av en historie Bjartemann kom med. Håper Slettemark kommer inn som vikar en dag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ojoj, gleder meg til å komme hjem å høre på Bjarte fortelle det. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Off, Slettemark er den jeg liker minst av vikarene Håper Bård Tufte Johansen steppet inn som vikar 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Fikk en klump i halsen da jeg leste VGs overskrift. Håper det går bra med Bjarte! Han kommer til å bli hysterisk på maten han spiser fremover. Liker også godt Slettemark. Morsomt hvor uenige folk her inne er i forhold til vikarene. En persons favoritt er forhatt av andre. Personlig synes jeg alle de faste vikarene deres er helt greie. Synes ikke Helgar fortjener alt skryten han får da men. Endret 24. september 2014 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 En ny uke med RR og en ny uke med vikarer. Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet! Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!? Eg tror eg hadde prioritert blodpropp eg og...... ? 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) De burde ringt han på telefon, slik de gjorde da Steinar var på repetisjonsøvelse i heimevernet. Dette er også et ypperlig tidspunkt å få tilbake den alt for kortvarige legemiddelspalten. Endret 24. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Et spørsmål fra en som ikke har fulgt med i alt for mange år; Har det noen gang vært to vikarer? Eller blir det (muligens) første gang i høst? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg kan ikke huske at to av resepsjonistene har vært borte samtidig. Når det er sagt, blir det jo på en måte to vikarer de gangene Tore er borte fordi de må ha tekniker i tillegg. Helgar og Bjørn, for eksempel. 1 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Liker også godt Slettemark. Morsomt hvor uenige folk her inne er i forhold til vikarene. En persons favoritt er forhatt av andre. Personlig synes jeg alle de faste vikarene deres er helt greie. Er selvfølgelig ikke det samme uten Bjarte, Tore eller Steinar, men jeg synes alle sammen klarer seg greit. Er ikke alle som har samme humoren som de faste, men mange av de har interessante ting å si. Gjestelisten fremover kan vel blant annet se sånn ut: Eidsvåg, Kyrre, Eia, tufte Johansen, Tørnquist, Slettemark. Nummis har vel vert der, Ane Dahl Torp, sikkert noen til. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Liker også godt Slettemark. Morsomt hvor uenige folk her inne er i forhold til vikarene. En persons favoritt er forhatt av andre. Personlig synes jeg alle de faste vikarene deres er helt greie. Er selvfølgelig ikke det samme uten Bjarte, Tore eller Steinar, men jeg synes alle sammen klarer seg greit. Er ikke alle som har samme humoren som de faste, men mange av de har interessante ting å si. Gjestelisten fremover kan vel blant annet se sånn ut: Eidsvåg, Kyrre, Eia, tufte Johansen, Tørnquist, Slettemark. Nummis har vel vert der, Ane Dahl Torp, sikkert noen til. Torp er faktisk værre en Ronny. Om hun er vikar lar jeg være å laste ned podkasten. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Har blitt alt for mange vikarer i det siste. Det blir for kjedelig, de bør få inn noen nye hvis Bjarte absolutt skal spille inn film eller noe. Hvis Bjarte absolutt skal få blodpropp så kan han like godt slutte? Kjedelig med blodpropp! Torp er faktisk værre en Ronny. Om hun er vikar lar jeg være å laste ned podkasten. ADT er jo legendarisk! Hun hadde jo en hel helg i rr i 2008 var det vel? De burde ringt han på telefon, slik de gjorde da Steinar var på repetisjonsøvelse i heimevernet. Kanskje de kan gjøre det hvis Bjarte skal på repitisjonsøvelse på sykehuset? God bedring til Bjarte, har de nok kjøttdeig og sushi tilgjengelig på sykehuset? Endret 24. september 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Henger meg på angående "Ane D" - suveren vikar, og gjerne mer av henne ja det er min type humor .. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hadde vært artig med Sophie Elise som gjest :-P Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Synes både Ane D og Ronny er helt Ok. (Seriøst, hvor kommer alt hatet mot Ronny fra?) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Synes absolutt alle vikarer er minimum helt ok. Alt er forandring og det er nok av episoder med alle resepsjonistene. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 En ny uke med RR og en ny uke med vikarer. Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet! Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!? Eg tror eg hadde prioritert blodpropp eg og...... Gidd å få meg til å føle meg mer drit, ass! Sykt kjedelig med blodpropp, men så lenge vi får Bjartolini tilbake i fint gammelt slag så er jeg happy! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Så lenge de ikke tar inn Ingrid Olava eller Synnøve Skarbø igjen så går det nok greit. Grøss og gru. De må jo ha gjester som kjenner til programmet. Olava var helt blåst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Gidd å få meg til å føle meg mer drit, ass! How could you know?? ? Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hadde satt 500 kr på at det var Steinar som skulle få blodpropp først. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå