Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Aynes det er kanon med vikarer jeg! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) En ny uke med RR og en ny uke med vikarer. Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet! Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!? Ta å rull inn a. Det funker ikke slik i den bransjen der. Når Steinar, Tore og Bjarte er ferdige med RR vil de nå ha muligheten for andre underholdnings-relaterte jobber, rett og slett på grunn av at de er rundt å "sår frøene" nå ved å vise seg frem i flere prosjekter. Om det kommer på bekostning av 5-10 vikariatsendinger per sesong så får da det bare være vel? Vikarene de skaffer seg er jo som regel dritflinke, bortsett fra Ronny, kan ikke fordra han i RR. Mange av de beste øyeblikkene fra RR kommer fra episoder hvor det var vikarer med. Husker du da Losen leste sin barnebok? Husker du da Helgar sa "HARRU STJÆLT?!". Eller hva med Einar Tørnquist; "Harru sett amor? - morra mi eller morra di?" Endret 22. september 2014 av Snorkeling Platypus 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 En ny uke med RR og en ny uke med vikarer. Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet! Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!? Ta å rull inn a. Det funker ikke slik i den bransjen der. Når Steinar, Tore og Bjarte er ferdige med RR vil de nå ha muligheten for andre underholdnings-relaterte jobber, rett og slett på grunn av at de er rundt å "sår frøene" nå ved å vise seg frem i flere prosjekter. Om det kommer på bekostning av 5-10 vikariatsendinger per sesong så får da det bare være vel? Vikarene de skaffer seg er jo som regel dritflinke, bortsett fra Ronny, kan ikke fordra han i RR. Mange av de beste øyeblikkene fra RR kommer fra episoder hvor det var vikarer med. Husker du da Losen leste sin barnebok? Husker du da Helgar sa "HARRU STJÆLT?!". Eller hva med Einar Tørnquist; "Harru sett amor? - morra mi eller morra di?" Dritflinke faktisk... 100% uenig! Kyrre har blitt bedre, men var noe forbanna møl di forrige sesongene, podcastene med Harald Eia sist uke blir en haug med ord-onani, og losen er ok men på ingen måte et høydepunkt! Dynamikken i gruppen blir mye kjedeligere uten di 3 faste, men når det er sagt så føler jeg dynamikken blir mye dårligere med en gang Bjarte er borte. Og det var da vitterlig 3 gedigne høydepunkt du ramsa opp... Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 En ny uke med RR og en ny uke med vikarer. Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet! Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!? Ta å rull inn a. Det funker ikke slik i den bransjen der. Når Steinar, Tore og Bjarte er ferdige med RR vil de nå ha muligheten for andre underholdnings-relaterte jobber, rett og slett på grunn av at de er rundt å "sår frøene" nå ved å vise seg frem i flere prosjekter. Om det kommer på bekostning av 5-10 vikariatsendinger per sesong så får da det bare være vel? Vikarene de skaffer seg er jo som regel dritflinke, bortsett fra Ronny, kan ikke fordra han i RR. Mange av de beste øyeblikkene fra RR kommer fra episoder hvor det var vikarer med. Husker du da Losen leste sin barnebok? Husker du da Helgar sa "HARRU STJÆLT?!". Eller hva med Einar Tørnquist; "Harru sett amor? - morra mi eller morra di?" Dritflinke faktisk... 100% uenig! Kyrre har blitt bedre, men var noe forbanna møl di forrige sesongene, podcastene med Harald Eia sist uke blir en haug med ord-onani, og losen er ok men på ingen måte et høydepunkt! Dynamikken i gruppen blir mye kjedeligere uten di 3 faste, men når det er sagt så føler jeg dynamikken blir mye dårligere med en gang Bjarte er borte. Og det var da vitterlig 3 gedigne høydepunkt du ramsa opp... Ekte RR-elskere vil kose seg med minnene om de tre eksemplene. Jeg foreslår du sender inn en skriftlig klage Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har ikke noe imot vikarer. Men hadde vært greit med noen helt nye, se hvordan det går Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Ekte RR-elskere vil kose seg med minnene om de tre eksemplene. Jeg foreslår du sender inn en skriftlig klage Så fordi jeg ikke syntes di 3 var noe særlige høydepunkter, så er jeg ikke en "ekte RR-elsker". Snakker om feilslått logikk! Jeg tar en Töre-rage når som helst framfor di 3 eksemplene! @Mkej: Enig! Synes feks det prosjektet med 4 nye vikarer var veldig vellykket! Endret 22. september 2014 av Corey Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Syns de to episodene fra forrige uke med Eia var bedre enn en tilfeldig episode med Bjarte. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg er enig med Corey i at sendingene med de tre resepsjonistene (skippern, kvartermesteren og gallionsfiguren) i all hovedsak er de beste, selv om enkelte episoder med vikar også fungerer bra. Samtidig så tar jeg mye heller flere sesonger med RR, selv om det blir mange sendinger med vikarer, enn at de gir seg. For det er nok alternativet. Endret 22. september 2014 av knipsolini 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Kvartermesteren? Matros vel? Edit: steget i gradene ja! Seff.... Endret 22. september 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Syns de to episodene fra forrige uke med Eia var bedre enn en tilfeldig episode med Bjarte. Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har blitt alt for mange vikarer i det siste. Det blir for kjedelig, de bør få inn noen nye hvis Bjarte absolutt skal spille inn film eller noe. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som har episoden 17.01.2012 og kan sende meg? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Hva holder egentlig Bjarte på med? Tidligere kunne de faktisk si hva den fraværende resepsjonisten gjorde. Endret 22. september 2014 av Abigor 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som har episoden 17.01.2012 og kan sende meg? Done Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Da Töre vannet plenen, mens Google-bilen kjørte forbi. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Send det inn i morgen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det er fra Facebook-siden til RR, Tore selv som la den ut. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Det er irriterende at de i flere av sendingene kutter ut musikk og jingler i podcasten. Som i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg hørte da vitterlig jingler igår. Musikk hører jeg aldri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå