Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ny uke med RR og en ny uke med vikarer.

Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet!

Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!?

Ta å rull inn a. Det funker ikke slik i den bransjen der. Når Steinar, Tore og Bjarte er ferdige med RR vil de nå ha muligheten for andre underholdnings-relaterte jobber, rett og slett på grunn av at de er rundt å "sår frøene" nå ved å vise seg frem i flere prosjekter. Om det kommer på bekostning av 5-10 vikariatsendinger per sesong så får da det bare være vel? Vikarene de skaffer seg er jo som regel dritflinke, bortsett fra Ronny, kan ikke fordra han i RR. Mange av de beste øyeblikkene fra RR kommer fra episoder hvor det var vikarer med.

Husker du da Losen leste sin barnebok? Husker du da Helgar sa "HARRU STJÆLT?!". Eller hva med Einar Tørnquist; "Harru sett amor? - morra mi eller morra di?"

Endret av Snorkeling Platypus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet!

Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!?

Ta å rull inn a. Det funker ikke slik i den bransjen der. Når Steinar, Tore og Bjarte er ferdige med RR vil de nå ha muligheten for andre underholdnings-relaterte jobber, rett og slett på grunn av at de er rundt å "sår frøene" nå ved å vise seg frem i flere prosjekter. Om det kommer på bekostning av 5-10 vikariatsendinger per sesong så får da det bare være vel? Vikarene de skaffer seg er jo som regel dritflinke, bortsett fra Ronny, kan ikke fordra han i RR. Mange av de beste øyeblikkene fra RR kommer fra episoder hvor det var vikarer med.

Husker du da Losen leste sin barnebok? Husker du da Helgar sa "HARRU STJÆLT?!". Eller hva med Einar Tørnquist; "Harru sett amor? - morra mi eller morra di?"

Dritflinke faktisk... 100% uenig!

Kyrre har blitt bedre, men var noe forbanna møl di forrige sesongene, podcastene med Harald Eia sist uke blir en haug med ord-onani, og losen er ok men på ingen måte et høydepunkt! Dynamikken i gruppen blir mye kjedeligere uten di 3 faste, men når det er sagt så føler jeg dynamikken blir mye dårligere med en gang Bjarte er borte.

Og det var da vitterlig 3 gedigne høydepunkt du ramsa opp...

Lenke til kommentar

Dritflinke faktisk... 100% uenig!

Kyrre har blitt bedre, men var noe forbanna møl di forrige sesongene, podcastene med Harald Eia sist uke blir en haug med ord-onani, og losen er ok men på ingen måte et høydepunkt! Dynamikken i gruppen blir mye kjedeligere uten di 3 faste, men når det er sagt så føler jeg dynamikken blir mye dårligere med en gang Bjarte er borte.

Og det var da vitterlig 3 gedigne høydepunkt du ramsa opp...

Ekte RR-elskere vil kose seg med minnene om de tre eksemplene.

Jeg foreslår du sender inn en skriftlig klage ;)

Lenke til kommentar

Ekte RR-elskere vil kose seg med minnene om de tre eksemplene.

Jeg foreslår du sender inn en skriftlig klage ;)

Så fordi jeg ikke syntes di 3 var noe særlige høydepunkter, så er jeg ikke en "ekte RR-elsker".

Snakker om feilslått logikk!

Jeg tar en Töre-rage når som helst framfor di 3 eksemplene!

@Mkej: Enig! Synes feks det prosjektet med 4 nye vikarer var veldig vellykket!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Jeg er enig med Corey i at sendingene med de tre resepsjonistene (skippern, kvartermesteren og gallionsfiguren) i all hovedsak er de beste, selv om enkelte episoder med vikar også fungerer bra. Samtidig så tar jeg mye heller flere sesonger med RR, selv om det blir mange sendinger med vikarer, enn at de gir seg. For det er nok alternativet.

Endret av knipsolini
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...