grovetussen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Laste ned med pc, legge inn på telefon. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvilket program bruker dere android-folk til å høre på gamle episoder av RR? Tenker på virkelig gamle, de som ikke ligger i feeden lenger. Jeg har brukt Podcast Addict og BeyondPod. Nye episoder laster jeg ned og hører på gjennom Podkicker. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bruker BeyondPod, men spiller de av i egen musikkk-app(for øyeblikket Rocket Player). Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Hvilket program bruker dere android-folk til å høre på gamle episoder av RR? Tenker på virkelig gamle, de som ikke ligger i feeden lenger. Bruker MediaMonkey til å organisere filene, rydde opp i alt rotet som ligger der. Da ser det slik ut: Etter det oppfører de seg skikkelig i alle musikkspillere, det vil si at de kommer i riktig rekkefølge (noe de ikke gjør originalt), datoen vises først (på små skjermer vises ikke datoen dersom det står "Radioresepsjonen" først). Edit: Ahh, det var android spørsmål! Misforstod... Kan man laste ned torrents i Android? Kan man redigere filnavn og mp3-tags i Android? Endret 2. september 2014 av Abigor Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Man kan laste ned torrents i Android ja. Det siste spørsmålet har jeg ikke svar på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 I noen podcaster er intro og outro til musikken klippet ut, andre ganger er den med. Jeg liker at de har den med, spesielt når de skal diskutere sanger de akkurat har spilt, og spesielt nå som de spiller mye musikk jeg ikke har hørt før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Veldig sant, virker som det kommer helt an på hvem som klipper. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg håper forøvrig at de bytter ut Kortfilmkonsulentene og Yrket Mitt (ditt?) med andre konkurranser. Den telefonsalgposten(?) har jeg ikke hørt enda. Premiere i dag? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 http://www.dagbladet.no/2014/09/06/kultur/komiprisen/nrk/stand_up/humor/35159466/ Bjarte Tjøstheim vant den gjeveste komiprisen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Haha. Jeg mistenkte at han ikke ville møte om han ble nominert. Selvfølgelig vant han, finn noen som er morsommere enn RR i Norge aaaaa. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 To dager med Harald Eia denne uka, herlig! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Jøss - det er 6 og et halvt år siden? Endret 18. september 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tydelig at Harald er ivrig RR-lytter. Kult at han prøver så hardt. Kyrre forblir favorittvikaren min da. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Digget de eldre episodene med Eia Gleder meg til å høre de nye. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Digget de eldre episodene med Eia Gleder meg til å høre de nye. Jeg husker bare den hvor han spilte losen. Er det fler? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Føler det var en uke han bar vikar, men kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 To ganger tidligere: 31. januar 2008, vikar for Bjarte 19. november 2009, vikar for Steinar http://rr.eikern.net/wiki/Harald_Eia Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Harald Eia var helt konge. Jeg liker det veldig godt når de har vikarer som er tydelig fan. Kyrre var også mye bedre enn normalt. Normalt er han vikar for Steinar, og da går han inn i en litt for seriøs rolle som programleder, men som vikar for Bjarte var han langt friskere. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Topp 5 vikarer1. Einar Tørnquist 2. Losen3. Harald Eia 4. Helgar 5. Kyrre Endret 6. november 2014 av Snorkeling Platypus 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 En ny uke med RR og en ny uke med vikarer. Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet! Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå