FlaminWimp Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hvis ikke podcastene blir tilgjengelige i løpet av dagen, så skriver jeg en kronikk!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har lastet ned både gårsdagens og dagens i ettermiddag. Så da er problemet hos deg hvis du fortsatt ikke får de ned. Bruker dogcaster, men det skulle ikke ha noe å si. Den 25 fungerte også fint hos meg. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Fikk til å laste ned igjen via podcast-appen tidligere i kveld. Mens i dag formiddag fikk jeg kun til å laste dem ned via rss-linken, og manuelt hente ut en .mp3-link. Men ser ut til å funke igjen nå. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Funker enda ikke via podcaster appen på iPad Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Hva skjer, jeg postet jo løsning på problemet! Er det sånn at det fungerer via Podkicker, men ikke andre steder? Hva med her: http://radio.nrk.no/serie/radioresepsjonen/MUHR61000714/27-08-2014#t=45m54s Det funker alle andre steder, kun at linkene er rotet til så de ikke fungerer direkte. Bruk saks og klipp ut selve mp3-adressen av linken, så funker det. Får heller ikke lastet ned. Idiotisk.Jo du får lastet ned! Hvis du bruker saks og lim på linken i rss-feeden. Hvis ikke podcastene blir tilgjengelige i løpet av dagen, så skriver jeg en kronikk!!!Podkastene er tilgjengelige hele dagen, du trenger bare saks og papir. Har lastet ned både gårsdagens og dagens i ettermiddag. Så da er problemet hos deg hvis du fortsatt ikke får de ned. Bruker dogcaster, men det skulle ikke ha noe å si. Den 25 fungerte også fint hos meg. Antagelig har dogcaster en smart funksjon for å lete etter tekst å klippe bort dersom en mp3-addresse ikke fungerer. Endret 29. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Edit: Dette er jo helt latterlig. RSS-feeden til radioresepsjonen har ødelagte linker! Bare se her, klikke på linken gir dette: ........................................ ........................................ Så hvis man kan bruke saks og lim så kan man lytte til podkastene og laste ned dem ned i alle programmer som winamp, vlc, firefox, chrome og alle andre programmer som leser media fra nett. Er det du som er Egil? Good find. Endret 29. august 2014 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Ten-four! Nok et fittefjert-problem som it-avdelingen må ta seg av. Endret 29. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Bare jeg som reagerte på at di ikke var på The Mouse and the Donkey igår? Legger også merke til at noe av den interne humoren har di sluttet med (69 feks.), sannsynligvis pga di har flyttet til ny kanal. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Nja, bjarte gav 69 på ene dropsen eller pastiller. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hæ? De nevnte jo 69 her helt nylig, jo. Og Bjarte ga 69 RR'er i testen på mandag. (som Jotun nettopp sa) Hvis det er folk som fortsatt ikke får lastet ned podkastene til Android, prøv å bytt app. Jeg fikk til å laste ned til "Podcast Addict" i går kveld. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Nja, bjarte gav 69 på ene dropsen eller pastiller. Ja, det er vel eneste gangen jeg har hørt dem si det, uten å lage noe særlig utav det. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Kjempe bra start for min del ihvertfall! Bare de ikke demper seg på grunn av kritikken de får fra idioter som prøver å sette grenser for de. Det som gjør Rr så bra er jo det at de snakker rett fra levra. Andre programmer blir veldig tamt i forhold.. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Fikk feilmelding da jeg postet, men da jeg postet igjen så hadde den forrige gått igjennom alikevel.. Sry guys/girls Endret 29. august 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Nja, bjarte gav 69 på ene dropsen eller pastiller. Ja, det er vel eneste gangen jeg har hørt dem si det, uten å lage noe særlig utav det. Og på onsdag. Oppned ape..... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Nå fikk jeg lastet ned Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Skamme seg, fy skamme seg! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Hvilket program bruker dere android-folk til å høre på gamle episoder av RR? Tenker på virkelig gamle, de som ikke ligger i feeden lenger. Endret 1. september 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tenker du på avspilling eller nedlastning/streaming av episodene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå