Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Den forrige artikkelen var morsom, hun dreit seg så utrolig ut. Men dette.. Det er trist.

Kom det med på podcasten? For dette må Sagen slå ned på :p

Lenke til kommentar

"Radioresepsjonen har driti seg ut. Radioresepsjonen veit det så godt at de blir flaue mens de holder på, uten at det hindrer dem i å fnise seg gjennom innslaget."

Har de ikke hørt på RR før? Kan vel si et klinkende nei til det. Om de tror RR gjengen er flaue over dette så bør man kanskje tenke to ganger før man uttaler seg. De har jo ikke peiling på hva RR er og hva de står for.

• Liker 1
Lenke til kommentar

RR har ikke gjort noe galt. Det er ingenting stygt i det de sa. Grow the fuck up haters. Jeg er helt for å slå ned på kvinnediskriminering og sexisme, men noen feminister er så forbanna teite. Det verste er at alle disse ramaskrikene fra kvinnene antakelig bare virker mot sin hensikt, og får reflekterte menn som meg selv til å få mindre sympati for kvinnenes sak, ikke mer.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Det hadde vært en ære hvis RR hadde snakket om mine pupper. Nå må de roe seg på Dagbladet, det er jo bare pinlig å lese.

Edit: Kanskje vi skulle alle postet bilder med støtte på instagram eller noe.

Holde plakat foran puppene/brystkassen med "Heia RR!"

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Titgate? Ikke si at Titgate er noe rr har kommet på. Det er isåfall trist.

Litt usikker. Jeg tror kanskje Bjarte eller Steinar skrev det på twitter. Men ble usikker nå. Jeg har det uansett fra noe sted, jeg er ikke så original. ( :p )

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Eg har inntrykk av at veldig ofte når bjarte sine poenger blir nedsablet av de andre som "ikke bra nok" etc er de gangene eg ler best.

. Siste eksempel var torsdag med Lise Karlsen og hennes natt med Tore.

Det rare er at Bjarte ganske ofte har smarte/vise ting å si f.eks i spørsmålsspalten eller dilemmas, men Steinar misforstår og/eller avbryter, og Bjarte tør ikke irettesette. Det irriterer meg litt til tider.

Lenke til kommentar

Bjarte kan jo også være et kjøtthode av dimensjoner da. Tenker på Dab+-til-FM diskusjonen.

Og wtf skjer med navnene?

NRK P13 - Radioresepsjonen - 18.08.2014 Radioresepsjonen

NRK P13 - Radioresepsjonen - 19.08.2014 Radioresepsjonen P13

NRK P13 - Radioresepsjonen - Radioresepsjonen 20.08.2014

NRK P13 - Radioresepsjonen - 21.08.2014 Radioresepsjonen

NRK P13 - Radioresepsjonen - 25.08.2014 Radioresepsjonen

Consistency much?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...