Jotun Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det står i artikkelen noe sånt som "alle over 35 år gamle". Orker ikke inn og lese pisset mer for å finne det nøyaktig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Haha, sykt bra skrik fra Tore i dagens sending når han ble skutt. Må si jeg digger comebacket! gutta virker utrolig gira og snakkekåte, og jeg føler jeg ler over gjennomsnittet ofte. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det skriket er verdt å høre om igjen og om igjen. Ikke ofte man hører Steinar le så godt heller. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Begynner litt å lure på om Dagbladet er så gira på å skrive om Titgate nå, selv om de i grunn vet at saken er død for lengst. http://www.dagbladet.no/2014/08/21/kultur/meninger/radioresepsjonen/steinar_sagen/debatt/34900456/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Fantastisk. Og rr får oppmerksomhet og flere lyttere. Idiot kjerringer. Tragisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det er forøvrig ikke db journalist dette heller. Men nok en "jeg er perfekt og vil at du skal være like perfekt som meg" rotte fra nok et tulleblad. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Nei, men DB plukker det ikke akkurat fram på grunn av sitt glimrende innhold. Er litt for å forsette stormen i et lite vannglass. Mer et shotteglass. Endret 22. august 2014 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Den forrige artikkelen var morsom, hun dreit seg så utrolig ut. Men dette.. Det er trist. Kom det med på podcasten? For dette må Sagen slå ned på Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 "Radioresepsjonen har driti seg ut. Radioresepsjonen veit det så godt at de blir flaue mens de holder på, uten at det hindrer dem i å fnise seg gjennom innslaget." Har de ikke hørt på RR før? Kan vel si et klinkende nei til det. Om de tror RR gjengen er flaue over dette så bør man kanskje tenke to ganger før man uttaler seg. De har jo ikke peiling på hva RR er og hva de står for. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Fy faen, jeg kommer til å bli en voldelig kvinnehater om DB fortsetter å gi spalteplass til hvilken som helst tilbakestående kjerring. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) RR har ikke gjort noe galt. Det er ingenting stygt i det de sa. Grow the fuck up haters. Jeg er helt for å slå ned på kvinnediskriminering og sexisme, men noen feminister er så forbanna teite. Det verste er at alle disse ramaskrikene fra kvinnene antakelig bare virker mot sin hensikt, og får reflekterte menn som meg selv til å få mindre sympati for kvinnenes sak, ikke mer. Endret 22. august 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hehe, VG hadde OutKast-greiene som varte i vel 2 dager. Dagbladet kommer nok til å la RR og Titgate utgå over flere døgn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Titgate? Ikke si at Titgate er noe rr har kommet på. Det er isåfall trist. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Det hadde vært en ære hvis RR hadde snakket om mine pupper. Nå må de roe seg på Dagbladet, det er jo bare pinlig å lese. Edit: Kanskje vi skulle alle postet bilder med støtte på instagram eller noe. Holde plakat foran puppene/brystkassen med "Heia RR!" Endret 22. august 2014 av Jason Something Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Titgate? Ikke si at Titgate er noe rr har kommet på. Det er isåfall trist. Litt usikker. Jeg tror kanskje Bjarte eller Steinar skrev det på twitter. Men ble usikker nå. Jeg har det uansett fra noe sted, jeg er ikke så original. ( ) Endret 22. august 2014 av Maury Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Edit: Kanskje vi skulle alle postet bilder med støtte på instagram eller noe. Holde plakat foran puppene/brystkassen med "Heia RR!" Kanskje vi alle skulle postet bilder av puppene våre? Eller send in puppene til rr så snakker de kanskje om dem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Eg har inntrykk av at veldig ofte når bjarte sine poenger blir nedsablet av de andre som "ikke bra nok" etc er de gangene eg ler best. . Siste eksempel var torsdag med Lise Karlsen og hennes natt med Tore. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hvor ble det av telefon-innslaget fra forrige uke? Noen idioter hadde klippet det ut av podkasten og nå er det borte for alltid? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Eg har inntrykk av at veldig ofte når bjarte sine poenger blir nedsablet av de andre som "ikke bra nok" etc er de gangene eg ler best. . Siste eksempel var torsdag med Lise Karlsen og hennes natt med Tore. Det rare er at Bjarte ganske ofte har smarte/vise ting å si f.eks i spørsmålsspalten eller dilemmas, men Steinar misforstår og/eller avbryter, og Bjarte tør ikke irettesette. Det irriterer meg litt til tider. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Bjarte kan jo også være et kjøtthode av dimensjoner da. Tenker på Dab+-til-FM diskusjonen. Og wtf skjer med navnene? NRK P13 - Radioresepsjonen - 18.08.2014 Radioresepsjonen NRK P13 - Radioresepsjonen - 19.08.2014 Radioresepsjonen P13 NRK P13 - Radioresepsjonen - Radioresepsjonen 20.08.2014 NRK P13 - Radioresepsjonen - 21.08.2014 Radioresepsjonen NRK P13 - Radioresepsjonen - 25.08.2014 Radioresepsjonen Consistency much? Endret 26. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå