Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagbladet: Gratulerer, NRK. Et av de mest populære radioprogrammene deres består av tre godt voksne menn som snakker om puppene til 19- og 14-åringer.

Tror Dagbladet må se seg nødt til å stenge kommentarfeltet :green:. Gleder meg allerede til torsdagsutgaven.

Har ennå ikke hørt de nye episodene. Tenkte jeg skulle spare de til en flytur i neste uke.

Endret av tlwrtpmc
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den skribenten burde heller ta seg en lytt på juntafil som også går i "beste sendetid", det er langt mer "sexistisk og utseendefokusert".

Men ærlig talt, jeg har ikke hørt sendingen det er snakk om, men det må da være lov å tøye strikken litt, selv på radio.

Radioresepsjonen hadde ikke vært det samme om dem ble tvunget til å bable om været.

Lenke til kommentar

Haha, hun reagerte på Sandra Lyng/rosablogg-greiene, men ikke på det snakket om transpersoner i begynnelsen, der man ser etter både pupper og bul i buksa, deretter med at det kanskje kan være inkontinensbleier: "Har du inkontinensbleie på deg, eller er du bare glad for å se meg?" For så deretter å dedikere sendingen til de under 55 som sliter med inkontinens. :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...