larsevenes Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Var stemmen til Bjarte veldig lik Bjørn Eidsvågs stemme? Trodd et øyeblikk at de hadde besøk av Bjørn Eidsvåg! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det var Bjørn Eidsvåg. Bjartes parodi var ikke veldig god. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva skjer? Finner ingenting på podcasten Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ser ut som Pottifar glemte å legge den ut, før han tok helga Men hele sendinga ligger på nett-radio da.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hihi, å rope postkasse, etterfulgt av andre som roper postkasse, ble en greie for russen her i Alta. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Doh! ingen podkast for 30.04 Det var garantert Bjørn Eidsvåg som var i studio.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hadde ikke Tore også en Bjørn Eidsvåg-parodi? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hadde ikke Tore også en Bjørn Eidsvåg-parodi? Jo, også mente Steinar og Bjarte at de kunne klare det bedre... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva skjer med dagens og gårsdagens podcast? *arrg!* Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 I dag har det bare vært en Radioresepsjonen spesial sending/best of... (pga 1. mai). Så tviler på den noen gang blir lagt ut. Og onsdagens episode legger de vel ut på mandag, siden de glemte det i går. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dei er vel på jobb i morra er dei ikkje? Kan vel legga det ut då? Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dei er vel på jobb i morra er dei ikkje? Kan vel legga det ut då? Inneklemt arbeidsdag. Tror ikke de er på jobb. Kjempemange som får fri. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dei er vel på jobb i morra er dei ikkje? Kan vel legga det ut då? Inneklemt arbeidsdag. Tror ikke de er på jobb. Kjempemange som får fri. Og når de i tillegg ikke har sending, tipper jeg de tar seg fri... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dei er vel på jobb i morra er dei ikkje? Kan vel legga det ut då? Inneklemt arbeidsdag. Tror ikke de er på jobb. Kjempemange som får fri. Og når de i tillegg ikke har sending, tipper jeg de tar seg fri... Med tanke på publikumsmassen tror jeg de ikke bare kan ta seg fri. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vi får sende hatmail til RR for at de ikke har lagt ut onsdagens sending ennå. Nå er det slutt på å kalle han Potifar, heretter blir det Fettfjes :!: Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nå ligger begge de to siste podcastene ute. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dei er vel på jobb i morra er dei ikkje? Kan vel legga det ut då? Inneklemt arbeidsdag. Tror ikke de er på jobb. Kjempemange som får fri. Og når de i tillegg ikke har sending, tipper jeg de tar seg fri... De har ikke sending på fredager uansett. Lenke til kommentar
smilespray Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har 5.3 gigabyte av Radioresepsjonens podkaster siden starten, og kjenner ikke til noen som har lagt ut så mye. Er det noen som er interessert i å laste ned på BitTorrent (og være med og dele etterpå)? Fikk min første epost på lufta i forigårs - yay! Lenke til kommentar
smilespray Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvofor er det reprise idag? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg tror de sa på mandag at de skulle på seminar onsdag og torsdag denne uka. EDIT: hørte nettopp på gårsdagens podkast, de er på et lettbeint seminar i en av Norges fire største byer som ikke er Oslo Endret 7. mai 2008 av steingrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå