Sanchez_ Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Enig. Litt kjipt at de har gått tilbake til å ha dilemmas og stavmikser på samme dag, med tanke på at det er mine to favorittpunkter. Vil heller ha det gøyeste spredt utover enn å ha noen "kjipe" dager. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det blir i hvertfall en bankers avslutning på uka! Rikets Røst fungerte ikke så bra, så jeg er glad for at de ga opp den så fort. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Godt poeng. Kan ikke huske sist det var så mange endringer fra start av, så blir spennende å se hvordan det vil fungere. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Enig. Litt kjipt at de har gått tilbake til å ha dilemmas og stavmikser på samme dag, med tanke på at det er mine to favorittpunkter. Vil heller ha det gøyeste spredt utover enn å ha noen "kjipe" dager. Forundrer meg litt over at folk liker stavmikseren så godt. Når jeg hører stavmikseren svive pleier jeg sone fullstendig ut. Eneste høydepunktet er når Tore blir forbanna. Klarer aldri huske hva som er i miksen etter at ukens mikser forteller det, så jeg blir like overrasket som de konkurrerende resepsjonistene når fasiten leses opp i slutten av spalten. Jeg håper vi får mer av Skinn Fasting Drue! Endret 11. august 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Drue fortjener et gjenhør. Angående stavmikseren er det etter min mening det absolutt beste segmentet til RR. Kan ikke huske å ikke ha funnet det underholdende eller morsomt noen gang. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Rart. Som Steinar selv ofte påpeker, det er jo egentlig dårlig radio. Men det virker som de fleste digger det. Kanskje det bare er jeg som er sær. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Eller alle andre er sære Jakoozie? ? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Det som er så bra med Stavmiksern er jo når det blir vanskelig å avgjøre en vinner, og aller helst at Tore klikker. Perfekt klimaks når RR-uka skal avsluttes. Men enig i at selve posten ikke er så spesielt underholdende i seg selv. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg soner også ut når de sier innholdet svært ofte. Selv når de repeterer det 3 ganger. Men det er fortsatt veldig bra. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Penis i panna, eller panna i skrittet? Sheeeet, på tide med nye RR-episoder, jeg hørt de gamle episodene mange nok ganger nå. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Er på slutten av 2013-sesongen og begynner å irritere meg temmelig grønn av "Næh??? Erre Wombats? Wombats jo! Halla Wombats!". Blir bra med noe fresht igjen. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) http://nb-no.facebook.com/photo.php?v=10153081120173079 Endret 15. august 2014 av K_7 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Steinar er en frekk jævel. Kan noen laste det opp et sted som ikke krever innlogging hos facebook? Trodde ikke de tjente lønna si fra lisensbetalerne for at de som skal høre det må lage kontoer i amerikanske selskaper først. Skjerpings RR, NRK har høyere standard enn dette! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Greit å ha en kone på Facebook! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Greit for facebook at det statlige mediehuset NRK bruker dem til å dele sitt materiale. En falitterklæring for NRK. Hvis jeg deler tekst, bilde, lyd eller video her på dette forumet, så kan du se det uten å logge inn. Gjør det samme på facebook og de krever plutselig at jeg må logge inn bare for å se offentlig informasjon. Endret 15. august 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ja, det er pissedårlig og blir verre og verre. SSom om alle har Facebook konto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Helt enig. Hvorfor i helvete skal NRK ha radio når jeg ikke hører radio. De bruker mine lisenspenger! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Uten NRK radio blir det ikke noe RR (slik som vi kjenner det). Derfor skal NRK ha radio! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ta det piano Ingen skjede skadd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå