Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Litt kjipt at de har gått tilbake til å ha dilemmas og stavmikser på samme dag, med tanke på at det er mine to favorittpunkter. Vil heller ha det gøyeste spredt utover enn å ha noen "kjipe" dager.

Forundrer meg litt over at folk liker stavmikseren så godt. Når jeg hører stavmikseren svive pleier jeg sone fullstendig ut. Eneste høydepunktet er når Tore blir forbanna. Klarer aldri huske hva som er i miksen etter at ukens mikser forteller det, så jeg blir like overrasket som de konkurrerende resepsjonistene når fasiten leses opp i slutten av spalten.

Jeg håper vi får mer av Skinn Fasting Drue!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Steinar er en frekk jævel. Kan noen laste det opp et sted som ikke krever innlogging hos facebook? Trodde ikke de tjente lønna si fra lisensbetalerne for at de som skal høre det må lage kontoer i amerikanske selskaper først. Skjerpings RR, NRK har høyere standard enn dette!

Lenke til kommentar

Greit for facebook at det statlige mediehuset NRK bruker dem til å dele sitt materiale. En falitterklæring for NRK.

Hvis jeg deler tekst, bilde, lyd eller video her på dette forumet, så kan du se det uten å logge inn. Gjør det samme på facebook og de krever plutselig at jeg må logge inn bare for å se offentlig informasjon.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...