Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke mange episoder igjen av gjenhøret mitt av hele 2013-sesongen, og tenkte at jeg ikke gidder å starte på en helt ny sesong med så liten tid igjen til gutta skal på lufta igjen. Noen som i hodet kommer på episoder som er verdt å høre? Har dere noen favorittepisoder fra alle sesongene?

Lenke til kommentar

Jeg koser meg mitt andre gjenhør med 2011-sesongen, den Skurupu delte. Jeg har ikke notert noen spesielle episoder, men det er jo veldig mye gull i 2008 og 2009. Personlig hadde jeg nok bare startet i 2008, og sannsynligvis fortsatt selv når de kommer på lufta. Jeg hører på mer enn fire timer RR i uka. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå hørt igjennom alle sesongene for andre gang :)

Blir aldri lei, men skal klare og vente til den nye sesongen begynner før en nytt gjenhør

Nais. Jeg forsøkte å høre litt på diverse andre podkaster da RR tok pause, og ikke hadde tilgang til episodene som ikke ligger i iTunes. Det endte med at jeg tok et tredje gjenhør med 2013-sesongen. Jeg blir mer underholdt av å høre den samme RR-sendingen for tredje gang på rad, enn å høre en ny Misjonen-sending. :p

2006 og 2007 har jeg bare hørt én gang, og er egentlig fornøyd med det. Morsomt å høre hvordan de var i starten, men det var såpass annerledes at det knapt kan kalles samme program. 2008, 2009 og 2010 (våren) har jeg hørt to eller tre ganger. 2011 ble jo nylig tilgjengelig, så den hører jeg for andre gang nå (trodde ikke at man kunne laste den ned uten PC, men det funket jammen meg på mobil også). 2012 har jeg vel hørt en eller to ganger.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Postkasse.

Du imponerer stort om du kommer deg fra Gardermoen til Rock and Roll-feller på en halvtime. Flytoget tar jo bare 20 min til Oslo S, så du om alt klaffer så blir du ikke så veldig sen. Jeg husker ikke fra da jeg så dem i vinter om de faktisk startet presist, eller om de var forsinket. Men det skal sies at de var veldig mye morsommere i starten enn mot slutten, det dabbet litt av da alt tross alt er improvisert.

PS: heter du Sigve? :p

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Resepsjonistene lastet opp en video på nettstedet Facebook i dag hvor de viser frem det nye softgun-geværet de har anskaffet seg. Videoen spilles inn på kontoret deres, og i bakgrunnen kan man se det som virker til å være RRs nye sendeskjema.

Jeg kan tenke meg at noen er interessert i å vite om dette på forhånd, mens andre kanskje ikke ønsker å få det avslørt før sendestart, som for øvrig er nøyaktig én uke unna. Derfor legger jeg det antatte sendeskjemaet i en spoiler under, sammen med lenke til videoen.

Mandag: Postkasse, dops-og-pastilltesten, ”Kortfilmkonsulentene”

Tirsdag: Irritasjonsspalten, telefonsalgposten

Onsdag: Aktualitetsmagasinet, ”Yrket ditt”

Torsdag: Dilemmas, stavmikseren

Ord i fete typer er det som er merket med understreking på post-it-lappene, som mest sannsynlig skiller spaltene fra postene.

Kilde: https://www.facebook.com/photo.php?v=10153073128958079&set=vb.22409053078&type=2&theater

Endret av Sanchez_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...