Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tror faktisk Steinar har mindre selvironi på vekta si enn det tidvis lates til.

Det tror ikke jeg. For å være helt ærlig så tror jeg de to menneskene i Norge som bryr seg minst om at andre tuller med deres overvekt må være være Steinar Sagen og Truls Svendsen.

 

Steinar "Sjokoladefondant" Sagen

 

Fatastisk episode

Stemmer! Den episoden hadde jeg glemt. Vet du når den var?

Endret av Sanchez_
Lenke til kommentar

 

Eg tror faktisk Steinar har mindre selvironi på vekta si enn det tidvis lates til.

 

Det tror ikke jeg. For å være helt ærlig så tror jeg de to menneskene i Norge som bryr seg minst om at andre tuller med deres overvekt må være være Steinar Sagen og Truls Svendsen.

 

Steinar "Sjokoladefondant" Sagen

Fatastisk episode

 

Stemmer! Den episoden hadde jeg glemt. Vet du når den var?

Tror den er fra 2011. Samme episode som dilemmaet: Gå opp 150kg eller 50 ned i IQ

Må høre hele episode for og skjønne hvorfor Tore sier til Steinar; " Steinar, gå for IQ der, sjokoladefondant, ta det piano" :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Altså, to idioter og én bælfeit jævel". Bjarte: "samme som i dag"... klukklukklukklukk

 

 

 

Steinar "Sjokoladefondant" Sagen

Fatastisk episode

Hørte faktisk nettopp den! Det er vel fra 2011?

 

Når kalte John Olav Steinar for tjukken?

 

Jeg husker ikke når episoden akkurat skjedde, men mener å huske at de snakker om det på vårparten 2009. Mulig det var under Hove/Øya eller noe lignende, der John Olav får øye på Steinar og roper noe med "tjukken" til han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...