Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg har de ofte mange innslag, som jo er det døveste/minst morsomme med programmet. I mine gjenhør med sendingene hopper jeg normalt over sendingene med some of og vikarer (i hvert fall om det er Kyrre eller Ronny som er vikar).

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

I tillegg har de ofte mange innslag, som jo er det døveste/minst morsomme med programmet. I mine gjenhør med sendingene hopper jeg normalt over sendingene med some of og vikarer (i hvert fall om det er Kyrre eller Ronny som er vikar).

Syns Kyrre fungerer strålende som vikar, jeg. Kul fyr

Lenke til kommentar

Kjyrre er definitivt den dårligste. Og så snakker han altfor fort. Får flashback til tempoet på sendingene i 06/07. Ronny går greit, så fremt han ikke er programledervikar for Steinar. Det blir litt i voldsomste laget.

Endret av Sanchez_
Lenke til kommentar

Noen som har podkast for 26 august 2007?

Etter at RR tok pause i vinter tenkte jeg at nå skulle jeg tette igjen hullene jeg har hatt, blant annet fra de første årene. Bestemte meg derfor for å gjøre som flere har sagt her inne, å høre alt på nytt kronologisk.

Men så ufattelig irriterende med konstante hull! For eksempel podkast med første one-liner episode finnes ikke. Flere podkaster fra deres første sommer live show finnes ikke. Og nå, første søndag etter at de gikk over til helgesendetid finnes heller ikke.

Dessuten er den største torrenten med podkaster så full av feil at det er umulig å sitte å høre på mp3-spiller for eksempel. Navnene er ukonsekvente som gjør at datoer hopper frem og tilbake i spillelisten. Flere podkaster er merket med feil dato, det er duplikater, best of / some of sendinger er ikke markert. Og som nevnt alle podkastene som mangler. Feilmerking kan heldigvis ryddes opp i. Problemet med de manglene podkastene derimot lar seg derimot ikke løse like lett.

Jeg vil ha ALT! Og jeg vil ha det nå og i rekkefølge.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Likte godt da Harald Eia var vikar jeg. Ellers har jeg ikke noe imot Kyrre heller, selv om han kanskje er litt kjedelig. Ronny digger jeg faktisk, forstår ikke "hatet" mot ham.

Men det er definitivt verst når Steinar er syk. Det er egentlig ingen som klarer å erstatte ham, ingen har så stålkontroll som han har på en god dag. Ronny eller Kyrre er vel egentlig de eneste som får dette til sånn noenlunde, de andre vikarene er for uerfarne og forsiktige til å erstatte Steinar. (Lose er f.eks en herlig fyr, men en elendig programleder)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...