Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så morsomt å høre gamle episoder når Tore hele tiden nekter å la demokratiet råde fordi han er overbevist om alle lytterne hater ham :-P

Hadde vært gøy å sett en ordentlig poll på dette. Han er definitivt min favorittrespesjonist. Grunnen til at alle vil at han skal bli skutt er fordi han blir sint tipper jeg.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Ingen tvil om at Tore er den beste resepsjonisten, men han hadde definitivt ikke vært like bra uten nettopp Bjarte og Steinar. Det ser vi (ja jeg vet sammenligning er en dårlig ting) på podcasten til Tore og Einar som til tider blir alt for masete og rotete.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, ungdommen har ikke den kompetansen som oss eldre lyttere, vi blir lei av gjentakelser, og er ikke så lettlurte ;) Jeg synes at de fire første sesongene var meget bra, med stadige små overraskelser og morsomme krumspring, basert kun på den unike tonen som eksisterte mellom tre såpass ulike personligheter. Men etter at Bollekongen ble voksen, mistet han snerten til fordel for besteborgerlig snerpethet. Og når broren så klart fulgte i sin brors fotefar, og som en typisk lillebror, satset det meste på å overstråle det søskenskapet, synes jeg bunnen falt helt ut av Skuta Vår.

Og disse forskjellige tv-opptredenene til de samme brødrene, vil jeg helst bare forbigå i øredøvende taushet - for det bærer mest preg av velvillig og misforstått kjendis kameraderi, hvor diverse kjente tv-tryner forsøkte å hjelpe tullebukkene til å bli stuerene og noenlunde proffe.

Rest in pieces :)

Lenke til kommentar

Jasså, man må ha kompetanse for å nyte et tulleprogram? :p Den første sesongen av RR er som et hvilket som helst annet program, det tok et par år før de fant seg selv.

Nå som RR går over til P13 skal forøvrig dere gamlinger få lov til å klage, men så lenge de har vært i P3 så har det vært mer interessant å underholde oss som er yngre. ;)

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lurer nå fremdeles litt på denne ungdommen.

Siden Awarewolf er så opptatt av alderen tenkte eg på...

Ja, den kan jeg stå for, men da fortjener menigheten vår, at jeg bruker litt tid på en god forklaring, skråstrek, foredrag .. :p - skal se på den litt senere, er for opptatt med å gi totalt beng, akkurat nuh!! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...