Skurupu Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg vil ikke merke noen forskjell, da jeg uansett kun hører på podcaster. Jeg holder ikke ut live radio, det er for mye musikk. 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Gladnyhet. Nå kan jeg endelig høre live på RR igjen. Ble gal av P3-musikken... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 De som sender mail burde ikke bli så påvirket for da er de på nett og de fleste som kan sende mail kan også høre på nettradio. Men hva med alle håndtverkerne, de som kjører rundt i gamle biler uten DAB, nye biler uten DAB, de med små radioer på mobiltelefon, mp3-spiller, i hørselsvern (som nevnt) osv? Det kan gi betydelig nedgang og endring av innhold. De barnsligste og groveste meldingene kan bli redusert. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det er vel bare tre år til FM-nettet legges ned uansett, på et eller annet tidspunkt må man over til DAB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ser nå at det er rock som pappa liker, det er snakk om. Da er jeg med, trodde det var snakk om skikkelig hard rock jeg Håper ikke kvaliteten endres, hvertfall ikke i betydelig grad. Når er de tilbake på lufta? Er det før skolestart? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 For meg som har gammel bil og standard firkantet stereoanlegg så var det en passelig oppgave å bytte til ny spiller med alle slags tilkoblinger og dab. Men har sett flere nye biler som har et stort panel med helt eget oppsett på musikkspiller, både skjerm og knapper. Hvordan får man byttet ut noe slikt? Setter jo betydelig stopper for utviklingen dersom man må sende bilen inn på verksted for å bytte noe så enkelt som lydanlegget. Da blir prisen fort noen tusenlapper kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Spørs om du har 2 din eller 1 din fra før. Man stikker to pinner inn på hver side, og napper den ut. Du kan også kjøpe et adapter. Men det må jo være andre måter å gjøre det på, enn å bytte radio. Personlig har jeg ikke nok mobildata til å streame fire ganger i uken. Endret 24. april 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ser ikke ut som panelet i nyere biler har noe som ligner på hverken 2 din eller 1 din. Det er et merkelig oppsett integrert utover hele panelet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg vil ikke merke noen forskjell, da jeg uansett kun hører på podcaster. Jeg holder ikke ut live radio, det er for mye musikk. Samme her. Og nå som de bytter kanal kan de kanskje bruke gamlere referanser, som f.eks allo allo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Ser ikke ut som panelet i nyere biler har noe som ligner på hverken 2 din eller 1 din. Det er et merkelig oppsett integrert utover hele panelet. Prøv å post bilde av det i bil-kategorien Endret 24. april 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Siste 24: Vært på jobb. Hørte att RR flyttes over til gammelmannsrockkanalen P13. Ching chong-spagetti til middag. Får de nye nettsider nå? De gamle ligger jo under p3.no Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Når er de tilbake på lufta? Er det før skolestart? Jeg gjetter på 11. august, siden det er en mandag. Er vel rundt den tiden de pleier å være tilbake fra sommerferie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Aha, passer meg greit det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ifølge radiosjefen vil «Radioresepsjonen» få sendetid midt på dagen og debutere på rockekanalen ved inngangen til september. Han avviser at flyttingen skyldes at P13s lyttertall trenger et løft. http://www.dagsavisen.no/kultur/legger-om-nrk-p13/ Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Interessant artikkel, da var det litt senere enn jeg hadde trodd. Mye snakk om mer musikk og mindre preik, men håper ikke det gjelder for RR. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Blir nok det samme som P3 med RR omtrent, bare at du slipper å høre Jånni og Onkel Kuk spille fredag hver jævla dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Det er fredag, det er fredag, det er tiden hvor vi har en fridag.. Den er jo kembofet! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 De spiller den på fredager, stemning! Han heter forresten Onkel Pikk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Onkel Pikk, kuk, P for Pål hva faen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå