Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt offtopic, ser at Steinar har fått "Verified" status på Twitter, mens Tore og Bjarte ikke har. Er det pga. at Lilyhammer er stort i utlandet? Er vel heller få norske tv-personligheter som er "Verified"

Edit:

post-290794-0-92837700-1389451948_thumb.png

Endret av K_7
Lenke til kommentar

...show. Men det funket ikke helt med kun improvisasjon. Nesten alle spørsmålene var dårlig, så det ble litt halvveis. Utrolig morsomt i starten, men dabbet litt av etterhvert. Det kunne gjerne vært et 60% improvisert show. Var også litt drøyt med "mobbingen" av gutten nyresvikt, og en vits av Steinar om Breivik som ikke ble godt mottatt. Og var Bjarte full, eller var han bare overnervøs? Han var i hvertfall veldig rar. :p Jeg hadde det veldig gøy altså, men føler de kunne bydd på mer for pengene man betaler. :)

Lenke til kommentar

bjarte virket mindre nervøs nå enn på det første showet, men tror nok at han fortsatt var litt nervøs ja. hehe, i min bok kan alt tulles med. at folk reagerte på Breivik vitsen syntes jeg ble for dumt, den var ganske harmløs.. ja, han fikk gjenomgå litt, men han så ut til å ta det pent :p

Lenke til kommentar

Jeg er såpass konservativ at jeg mener at Breivik ikke burde vitses med på en noen år, med mindre vitsen er utrolig god. :p Jeg hadde håpet på en reprise av Floden med Losen og RR, det hadde vært episk. De to andre showene deres har vel vært litt mere "påkostet", savnet litt mere show.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...