Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Han hadde nok ikke vært så stor fanboy om han ble fast da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 "Kan du legge ut bilde av musa di på internett?". Jeg holdt på å dø av den diskusjonen. Får håpe de får hentet Tone Damli til det intervjuet en gang. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Vet dere om det ligger ute opptak fra postkasseshowet de hadde nylig? 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Postkasseshowet. De reklamerte mye for at det skulle komme klipp fra juleshowet for et år siden, men så vidt meg bekjent kom det vel aldri noe. Kom det i det hele tatt en podcast? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg har hørt hele det showet fra i fjor. Men husker ikke om det var podcast eller avspilling fra p3.no. Og det kom jo noen videoklipp derfra da. Blant annet dramatiseringen av da Bjarte avslørte forlovelsen til Tore, og Jazz eller dritt-spalten. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Radioresepsjonen tar pause frem til august 2014: http://p3.no/radioresepsjonen-tar-pause/ Endret 9. desember 2013 av Sir Sanchez Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kunne vært verre vikarer. Disse har rett dialekt i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kirketid er ikke like ille som Boller og Burritos var, ihvertfall. Men tviler på at jeg kommer til å høre fast på dem i venteperioden likevel. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da gikk det som vi fryktet, jeg regner med at de blir bombardert med drapstrusler frem til juleferien. Jævla tatere. To timer hver dag med tre bergensere orker jeg neppe, jeg får vondt i hodet bare av tanken. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg har jo radioen på på jobb uansett så kommer til å høre på. Men kommer nok ikke til å tilpasse matpauser og slikt.Fordelen med Kirketid er at de har sendt et par perioder nå og antakeligvis har fått tilbakemelding på hva som funker og ei. Så de vil mest sannsynlig være bedre nå og uansett bedre enn random andre P3-folk som skal lage noe helt nytt. Som makkverket i år. Endret 9. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Eg tenker litt sånn at det er bra de tar disse pausene. Hadde de ikke tatt de tror eg ikke vi hadde hatt radioresepsjonen lenger. Glemmer ikke hvor lei og lite engasjert spesielt steinar var i en periode, og hvilket fyrverkeri det var når de kom tilbake på lufta! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Eg tenker litt sånn at det er bra de tar disse pausene. Hadde de ikke tatt de tror eg ikke vi hadde hatt radioresepsjonen lenger. Glemmer ikke hvor lei og lite engasjert spesielt steinar var i en periode, og hvilket fyrverkeri det var når de kom tilbake på lufta! Enig. Vi får færre episoder, men de vi får holder høyere kvalitet. Endret 9. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da tror jeg det hadde vært bedre for kvaliteten sin skyld å heller ha færre ukentlige sendinger enn 8 måneder lange pauser. Klarer meg fint jeg. Men 8 måneder er lenge å ta pause to år på rad. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da tror jeg det hadde vært bedre for kvaliteten sin skyld å heller ha færre ukentlige sendinger enn 8 måneder lange pauser. Det hadde det nok. Spørsmålet er jo om det er forenelig med de andre planene eller med P3 sitt sendeskjema. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Kom i skikkelig julestemning av Radioen er din i dag ass! Kudos til Bjarte og Tore på slutten der Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 De burde skaffe vikarer til TV-sendingene i steden for. Hadde vært gøy å se Bjørn Eidsvåg spille i Lilyhammer, fordi Steinar må på radioen. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Haha! Og Ronny Brede Aase som Frode i Side om side. Han og Pernille Sørensen ville vært perfect match. Gjerne også Kyrre Holm Johannessen som tidenes mest ukomfortable Gollum i Underholdningsavdelingen kunne også vært morsomt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bård Tufte Johansen var en genial gjest! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 its idnight and the oon is up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå