Frexxia Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Å herregud, den pedofildebatten de hadde (at de kunne bytte nakenbilder av seg selv osv). Jeg måtte faktisk stoppe opp og le. Fantastisk debatt!Var dette i dagens episode? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ikke under hele innspillingen i hvertfall, han var mye borte fra RR. Pappapermen til Tore? Tore hadde pappaperm ja, men de andre spilte vel inn ting samtidig? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Stemmer det. Det jeg mente var at det blir - om spådommene vår treffer - den første pausen de tar fordi de skal jobbe med andre prosjekter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Så du tror at de andre valgte å jobbe med andre prosjekter fordi Tore skulle ha pappaperm? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Ja? De måtte ta pause da Tore skulle ha pappaperm, og hadde det ikke vært for det hadde aldri SBBFP blitt laget. Og Bjarte takket nok ja til å være med i Underholdningsavdelingen etter at det ble klart at Tore måtte ha pappaperm den perioden det ble spilt inn. Hva som hadde skjedd med Bjarte og Underholdningsavdelingen om RR ikke hadde hatt pause, det aner jeg ikke. Endret 3. desember 2013 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er nå vi skulle hatt Spekularsen her inne 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Du-der-du-då-ja-du-ja-der-då-du? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Tørnquist vikar idag! 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 dagens episode var fantastisk! beste på lenge imo. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gleder med til pødkæsten, er veldig glad for at Tørnquist endelig er vikar! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Han passet ffit inn i Bjarterollen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tørnquist burde ta over for Bjarte. For alltid. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Han var litt stressende å høre på, litt mye for min del. Ham roern sikkert litt etterhvert pg da blir det bedre. Ta over for B-man ja, right. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Den dagen en av de tre slutter i RR blir det laaaang pause for min del. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tørnquist var en sinnsykt bra gjest. Men aldri i verden om han kunne erstattet jødenes konge! 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Noen som vet hvem som har neste ukes Radioen er din? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Skulle gjerne hatt Tørnquist som gjest flere ganger, men tror det hadde blitt litt slitsomt i lengden om han hadde vært resepsjonist. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå