MKej Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 En av de beste stavmikserne er jo når Steinar vinner og Bjarte begynner å synge med han: https://www.youtube.com/watch?v=gcBXSh3x3kU 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Angående den angivelige pausen Bjarte skulle ta frem til høsten. Jeg hørte på p3-morgen at Live skulle ta pause for å lage en ny sesong av Underholdningsavdelingen, og da gjelder vel det samme Bjarte. Jeg holder ikke ut et nytt halvår uten RR, så da får de faen meg kjøre et halvt år med vikar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvis Bjarte skal filme Underholdningsavdelingen, skal sikkert Tore spille inn Side om Side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fikk dere svar i dagens sending? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ooog Steinar skal spille inn den nye sesongen av Lilyhammer. Så det, da blir det pause til høsten da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 De sa noe om at de skulle lage en ny spalte, for moro skyld, og da sa de at det var til høsten. Så... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Dette blir i såfall første gangen de tar pause for å jobbe med andre prosjekter, skremmende utvikling! Om de nedprioriterer Radioresepsjonen håper jeg i det minste at de kan fortsette å ha sendinger hver fredag f.eks, som Atle Antonsen gjør med Misjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hmm, begynner å bli kjedelig at Bjarte later som han ikke kan synge. Edit: Hadde de pause da Steinar spile inn Lilyhammer sesong 1? Endret 3. desember 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Dette blir i såfall første gangen de tar pause for å jobbe med andre prosjekter, skremmende utvikling! Om de nedprioriterer Radioresepsjonen håper jeg i det minste at de kan fortsette å ha sendinger hver fredag f.eks, som Atle Antonsen gjør med Misjonen. De gjorde det vel denne vinteren og? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ikke under hele innspillingen i hvertfall, han var mye borte fra RR. De gjorde det vel denne vinteren og? Pappapermen til Tore? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hvis det ikke blir RR, håper jeg det blir et fredagsparty i hvertfall. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hvis det ikke blir RR, håper jeg det blir et fredagsparty i hvertfall.Jeg prøvde å høre på Steinar og Bjørns bærbare fredagsparty, men orket ikke mer enn noen få episoder. Det virket veldig "forced". Er jeg alene? edit: Dette kommer fra noen som har hørt sånn ca alle episodene av radioresepsjonen. Endret 3. desember 2013 av Frexxia Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei. Og jeg ser heller rr gi seg enn å fade vekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Hmm. Tviler på at de kommer til å sende RR en dag i uken, men det hadde vært det beste. Synes ikke RR er helt klare for å gi seg enda, de får heller slutte med disse TV-opptredenene sine. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 De karene der er en fryd å høre i bilen når man er på langtur! Det går alt for mye akademiske greier på radioen. Radioresepsjonen er et friskt pust i en mørk og trist verden 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Å herregud, den pedofildebatten de hadde (at de kunne bytte nakenbilder av seg selv osv). Jeg måtte faktisk stoppe opp og le. Fantastisk debatt! 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fy faen så grusom dagens "Radioen er din" var! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Å herregud, den pedofildebatten de hadde (at de kunne bytte nakenbilder av seg selv osv). Jeg måtte faktisk stoppe opp og le. Fantastisk debatt! Haha kun på RR man får oppleve slikt. Lettbeint lettbeint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå