Sanchez_ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Tores artistskole: Episode 1 Endret 26. november 2013 av Sir Sanchez 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 hehe... Man er definitivt avhengig av å kjenne konseptene til RR for å synest det er morsomt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 *Artistskole. Jeg ble sittende å undre over hvilket sært program de hadde laget nå, om artisk var et fremmedord som Tore skulle lage program om. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det var virkelig min humor! Tore er "lættis" når han går inn i den pervo-rollen. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Vi kan ikke basere denne tråden på skrivefeil... Neida, bare stryk den fra protokollen. Takk for at du sa ifra! 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvor ofte har Bjarte vunnet Radioen er din? Kan jo ikke være mange ganger. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Er så pinlig at han later som at han ikke klarer bedre. Han synger jo helt streit med på jingler og landlordsdaughter, og Walter Tjøstheim (tviler på at det er dokumentar) synger jo strøkent. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har mailet dem mange ganger om at di gjerne kan kutte ut Radioen er din. Særskilt når di starter med "Bjarte får begynne sist, ettersom han er humorinnslaget". Han spiller jo trommer ffs, og har rytme som et spedbarn når han skal synge... Makes no sense! Slenger meg på niko her, han må late som eller noe. Sidenote: Er det ikke helt forbanna sløvt at di ikke har greid å fikse den pistolen? Når jeg er i oslo føler jeg det kryr av "våpen-happy" butiker hvor di garantert kunne greid å skaffe en ny! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg er glad i deg også, MOTHAFACKAAAA! Hvor mange RR-dogumentarer er laget? Endret 26. november 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har mailet dem mange ganger om at di gjerne kan kutte ut Radioen er din. Særskilt når di starter med "Bjarte får begynne sist, ettersom han er humorinnslaget". Han spiller jo trommer ffs, og har rytme som et spedbarn når han skal synge... Makes no sense! Slenger meg på niko her, han må late som eller noe. Sidenote: Er det ikke helt forbanna sløvt at di ikke har greid å fikse den pistolen? Når jeg er i oslo føler jeg det kryr av "våpen-happy" butiker hvor di garantert kunne greid å skaffe en ny! Må være en rolle han går inn, og at han gjør det på kødd. Enig med at de burde kutte den ut, er som oftest veldig forutsigbart hvem som vinner. Synes igrunn at de kunne gjenopplivet tips&triks spalten. Den ble riktig nok avsluttet før jeg begynte å høre på, men har fått et lite inntrykk av at den var bra? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Savner singer/songwriter-spalten og kuns-posten(?) jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kunstposten Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Eg fant bikkjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 De har snakket litt om sangen "What to do when awake within a dream". Sendte på tirsdag en mail om lucid dreaming, ser ut som de bruke litt av det jeg skrev i mailen, da de snakket om sangen i dag Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 RR tar pause etter jul frem til høsten (igjen) om man skal tro Bjarte twitter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Lurer på hva slags rask de samler sammen for å være vikar denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=4g2o9xUjdTM&feature=share&list=PL6DEBB3A1CB89B6E1&index=4 Hahahah, holder på å le meg ihjel! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det Bjarte som trenger en forlovelsespermisjon nå? Håper det bare var et mislykket forsøk på humor fra Bjartolini. Forøvrig er de grove onelinerne til Tore classic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Det der må være kødd.. Tore: "Kan jeg få si noe direkte til lytterne?" Steinar: "Si noe direkte til lytterne." Tore: "Jeg hater dere. Jeg skal ta dere hele gjengen!" Hahahahahahahah Edit: 7:33, den start ved 7:33greia fungerte ikke :/ Endret 28. november 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå