Jotun Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ikke forklar hva bakgrunnen var da. DET ville vært dumt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Liket du til tråden i den siste mailen din knipsolini, eller bare beskrev du problemstillingen? Hadde jeg hatt eget radioprogram hadde jeg googlet programmet hver dag for å lese om hva folk mener om det, men det er jo meg da Ja jeg linket til denne tråden i mailen jeg sendte i dag. Det er egentlig derfor jeg er rimelig sikker på at de hadde lest mailen min, for i tillegg til at de tok det opp rett etter at jeg sendte mailen, så sa Steinar at det var mange som var gærne på et forum fordi de ikke skjønte greia med det de gjorde når de spilte Wombats. Min mail: Kan dere forklare hvorfor dere spiller overrasket når dere ser at en sang av Wombats skal spilles? Ingen på det uoffisielle RR-forumet skjønner greia. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=606420&page=188&do=findComment&comment=21161500 Mvh. Anonym Det med at folk på forumet "ville skyte Radioresepsjonen fordi de ikke skjønte greia" var vel bare en liten overdrivelse fra Steinar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Aha, morro at de endelig nevnte "oss" da, har nesten gått å ventet på det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Måtte høre begrunnelsen nå. Vanskelig å skrive den enkle forklaringen her.... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Dette er pdd den morsomste RR videoen jeg har funnet på tuben! Trodde ALDRI at Tore hadde oppført seg slik på radio (ja, jeg har lyttet på RR i kanskje max 2-3 år). http://www.youtube.com/watch?v=4g2o9xUjdTM 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Her er noen i samme gaten. Endret 22. november 2013 av K_7 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Noen som har sett Humorgalla med Tore Sagen, Else Kåss Furuset og Morten Ramm? Er det stand-up? Revy? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet om, eventuelt hvor man kan finne gjennomsnittstiden for når podkasten uten musikk blir lagt ut? Et tilleggsspørsmål, noen andre som har erfaringer med at lyden på podkast er mye lavere enn lyden man får gjennom Nrk radio appen på android? Når jeg sender lyden gjennom aux/bluetooth til bilen må jeg skru lyden i bilen over dobbelt så høyt ved avspilling av podkast, har prøvd flere avspillingsapper. Takker for svar! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Podkasten (det er kun én nå, uten musikk) blir normalt lagt ut 15:30-16:00, jeg er usikker på om det har blitt ført statistikk for nøyaktig gjennomsnittstidspunkt. Det er forresten et mysterium for meg hvorfor de bruker to til tre timer på å legge ut podcasten. Ja, jeg må skru opp lyden to hakk når jeg går fra musikk til RR-podcast. Når jeg hører på Misjonen må jeg ikke justere volumet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det kan umulig ta mer enn 10 min å klippe et program for en som har gjort det før. De kan jo tilogmed begynne klipping og legge på Mira før sendingen er ferdig. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Podkasten (det er kun én nå, uten musikk) blir normalt lagt ut 15:30-16:00, jeg er usikker på om det har blitt ført statistikk for nøyaktig gjennomsnittstidspunkt. Det er forresten et mysterium for meg hvorfor de bruker to til tre timer på å legge ut podcasten. Ja, jeg må skru opp lyden to hakk når jeg går fra musikk til RR-podcast. Når jeg hører på Misjonen må jeg ikke justere volumet. Når jeg hører på misjonen må jeg skru volumet helt av. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Forsøk på humor? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvilke dager er de foskjellige spaltene man kan sende inn ting? Og til hvilken adresse/emnefelt sender man det til? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Du sender inn til [email protected] Mandag: aktualitetsmagasinet Tirsdag: postkasse Onsdag: dilemmas Torsdag: folkets røst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Takker, hva skriver man i emnefeltet, bare spalten? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Akkurat det du vil. Jeg tror de leser alle mailene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Aha, så fett Kan man sende de inn nå? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja, du kan sende inn hele tiden! Interessant å høre at flere har problemer med lydnivået på podkasten. Jeg trodde det bare var mobilappen min og S4'en (som har litt svak lyd all over) som var problemet. Jeg må ha volumet på fullt, og syns fortsatt det er altfor lavt. Jeg sender en mail til de og nevner det, kanskje de kan få gjort noe med det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Da blir det fet lyd på "Radioresepsjonen på PE TRE!!!!!" biten! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå